Be__bad Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei, jeg har et sett med 2.1 fra creative. det jeg sliter med er ekko! settet er fra før jul og er utgått. det er erstattet med dette settet hvis det hjelper (husker ikke navnet!) Noen idè om hvordan jeg kan fjerne ekkoet? har ingen mic. en ting til, den venstre sattelitten er "bulka" (selve høytaleren under frontdekselet er slått innover.) tror ikke det har noe å si fordi når jeg plugger ut den er det fortsatt ekko i høyre satelitt! Takker på forhond for svar! Be__bad Lenke til kommentar
wampyre Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Det er vel en innstilling i programvaren som følger med lydkortet ditt? Der bruker å være en innstilling for ekko i lydkortets program Er selvsagt bare et forslag da Lenke til kommentar
TrIpMiX Skrevet 23. mars 2006 Del Skrevet 23. mars 2006 Hadde et slik problem en gang. Viste seg at jeg hadde klart å satt på en sound effect i config programme :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hadde et slik problem en gang. Viste seg at jeg hadde klart å satt på en sound effect i config programme :!: 5801679[/snapback] Dette har jeg også opplevd. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 24. mars 2006 Del Skrevet 24. mars 2006 Hadde et slik problem en gang. Viste seg at jeg hadde klart å satt på en sound effect i config programme :!: 5801679[/snapback] Dette har jeg også opplevd. 5805752[/snapback] ikke jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå