samebob Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har et kamera type JVC GR-D93AG (DV) tror jeg og jeg kobler den til dataen min med en usb kabel så aner ikke jeg hva mer jeg skal gjøre for å legge den inn.. jeg har prøvd å legge den in via windows media player men ulykket jeg har videovegas trial versjon hvis det er til hjelp. håper jeg kan få hjelp med dette ganske fort siden vi skal vise denne filmen for hele skolen på mandag. så takk på forhånd for all hjelp *sikkert ett par leifer her men -_-* Lenke til kommentar
BMP Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Skal du legge inn film MÅ! du bruke firewire. Du kan legge inn filmen med Windows Moviemaker som følger med Windows gratis. Her kan du da redigere videre etc. Men det er bviktig at du forstår hva som gjøres hele tiden og at det tar veldig stor plass, krever endel av prosessoren og mange feil kan oppstå underveis. Men når det er sakt så er det utrolig kjekt å holde på med film og jo mer du jobber med det jo letter er det. Se eller her for mer info og tips ang filming. Dessuten er den vel feilpostet så kansje du skulle flyttet den før den blir stengt? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 hmm ane ikke hvordan eller hvor jeg skal flytte det Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du kan ikkje flytte det, men ein moderator kan. Bruk denne for å rapportere feilposta innlegg. Tråden vil då verte flytta so snart ein moderator har tid. Når det gjeld problemet ditt, so er det som BMP seier, at firwire er den einaste praktiske løysninga. Les meir i denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=493658 Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Rart at folk aldri leser verken bruksanvisninger til utstyret de har eller sticky-tråder i forumet før de spør om hjelp Bruker har fått svar på spørsmålet, og dette er forklart ørten ganger tidligere, blant annet i en sticky. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg