Propaganda Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har tenkt å investere i LCD skjerm, da CRT skjermen min begynner å dra på åra. tittet litt rundt og fant denne skjerm Er denne noe å satse på? eller har dere andre bra skjermer til rundt samma pris, som dere kan anbefale? Den skal brukes til mye spilling Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Hei igjen Nja, ikke til spilling. Du skal ha en med mindre ms du Og, den skjermen der har masse baklys som du sikkert vet, det er ikke noe morsomt. Se test her. 930BF sliter også med baklys. Men, tilbake til sak. Det jeg ville gått for (skal kjøpes egentlig også) er en Viewsonic VX924! Se test. Kun 3ms, skjempe fine farger og lite baklys (nesten ingenting?). Gå for denne du og gi 200-300 ekstra PS: Prisguiden i HW stemmer, ikke den du linker til. Og, ikke verdt pengene Endret 17. mars 2006 av onyX Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Du linket til en test av en annen skjerm. Anyway. Nå må folk seriøst slutte å se seg blind på den oppgitte responstiden. Både 913B og 913N har null etterslep. Meget behagelige skjermer. Kjenner eiere av begge. De to er dog tilnærmet identiske. 913B (som trådstarter vurderer) har DVI, 913N (som du linket til) har det ikke. Hovedgrunnen til at N-versjonen sliter litt med fargegjengjivelsen (som det går fram av i testen) er nettopp fordi den ikke har DVI-tilkobling. Fargene er et par hakk bedre på 913B. Bortsett fra det er begge skjermene ganske identiske. God (spill)skjermer begge to. Skal dog si meg enig i at Viewsonic'en er bedre. Men den er kun akkurat så mye bedre at det står i stil med prisforskjellen. Det den vinner på er altså hovedsaklig litt mindre baklys. Endret 17. mars 2006 av Andreasfe Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Hei igjen Nja, ikke til spilling. Du skal ha en med mindre ms du Og, den skjermen der har masse baklys som du sikkert vet, det er ikke noe morsomt. Se test her. 930BF sliter også med baklys. Men, tilbake til sak. Det jeg ville gått for (skal kjøpes egentlig også) er en Viewsonic VX924! Se test. Kun 3ms, skjempe fine farger og lite baklys (nesten ingenting?). Gå for denne du og gi 200-300 ekstra PS: Prisguiden i HW stemmer, ikke den du linker til. Og, ikke verdt pengene 5768929[/snapback] tusen takk for tipset Kan nok godt hende jeg går for denne Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 lemper Skulle ein trekkje fram noko her, så måtte det vere mangel på høgdejustering. Viewsonic VX924: hva menes er tv ubevegelig, må en sette bøker og sånt under for å bevege det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå