tixomas Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) jeg trenger hjelp til og velge hvilke av disse to som passer best til mitt bruk. dell 6000 dell 6400 jeg skal bruke daten til lekser se på film, surfe, og spille litt (civ 4) hvilkene av pcene er det beste valget?? Endret 17. mars 2006 av tixomas Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Venter du litt så er i6400 det beste valget. Det sies at den kommer med X1400 skjermkort snart. Lenke til kommentar
BMP Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Og venter du enda litt til så kommer det noe enda bedre! Men er enig med Eulogy, se hva som skjer i nermeste fremtid selv om det ikke er vits å vente altfor lenge. Lenke til kommentar
UllForEver Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja, hvis du skal spille så er skjermkortet viktig. Selv har jeg hatt Inspiron 6000 noen uker nå og kan anbefale den på det varmeste! Den er rask og lydløs. Jeg har hittil installert 12-15 Gigabyte med programmer og cirka 10 Gigabyte med data. Den går fremdeles som en kule og drar lett både videoredigering og tunge adobe-programmer (CS2). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå