noeinstein Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Akkurat fått ny bærbar gjennom jobben med engelsk versjon av windows xp . Noen som vet om det er samme brukernøkkelen til forskjellige språkversjoner slik at jeg bare kan installere norsk versjon i stedet og ha en lovlig kopi av XP på PC'en ? Lenke til kommentar
BMP Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Du får sende en mail til microsft norge og spørre de. Men jeg tipper at det ikke går an. En produktnøkkel er laget til det spesielle formålet. Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Akkurat fått ny bærbar gjennom jobben med engelsk versjon av windows xp . Noen som vet om det er samme brukernøkkelen til forskjellige språkversjoner slik at jeg bare kan installere norsk versjon i stedet og ha en lovlig kopi av XP på PC'en ? 5768634[/snapback] Du får bare be sjefen invistere i Norsk XP.. Hvis du har Adminrettigheter til maskinen kan du jo (hvis du har XP selv ), innstallere denne på en ny partisjon, og velge selv hvilke av versjonene du skal starte. Da kan du ha alt av private programmer på den norske xp versjonen. Hvis du ikke har Adminrettigheter kan det være det samme hvilken versjon du har, for da har du mest sansynligvis begrensede brukerrettigheter.. Lenke til kommentar
noeinstein Skrevet 18. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2006 Du får bare be sjefen invistere i Norsk XP.. Hvis du har Adminrettigheter til maskinen kan du jo (hvis du har XP selv ), innstallere denne på en ny partisjon, og velge selv hvilke av versjonene du skal starte. Da kan du ha alt av private programmer på den norske xp versjonen. Hvis du ikke har Adminrettigheter kan det være det samme hvilken versjon du har, for da har du mest sansynligvis begrensede brukerrettigheter.. Nekter å investere i norsk Tenkte å formatere dritten og legge inn norsk da det ikke går an å endre dpråk på en windows innstallasjon. Skal sende mail til Microsoft å sjeke først, er jo litt dumt å bytte fra lovlig til ulovlig kopi av windows Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå