klingso Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Trenger hjelp til å sette opp broadpark-mailen på mobilen. Har chess-abo som bruker netcom sitt nett. Da skal jeg vel bruke netcom smtp-server som utgående mailserver? Må denne tjenesten bestilles hos netcom eller chess? Spør nemlig etter smtp-brukernavn og -passord. Har letet på sidene deres etter oppsett, uten å finne noe. Lenke til kommentar
Freesbee Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du må lete litt bedre.... E-post over GPRS Velg Meny Velg Innstillinger Velg Konfigurering Velg Brukerdefinerte konfig. Innstillinger Velg Legg til (eller Valg -> Legg til ny hvis du har satt opp noen kontoer fra før) Velg E-post Kontonavn: NetCom E-post Mitt navn: Ditt navn (Visningsnavn) E-postadresse: Din e-postadresse Inkluder signatur: Nei (Valgfritt) Svar til-adresse: Legg inn adressen her hvis du vil ha svar til en annen mailadresse Sikker pålogging SMTP: Deaktivert SMTP-brukernavn: SMTP-passord: Utgående (SMTP) server: smtp.netcom.no Utgående (SMTP) port: 25 Bruk foretrukket tilgangspunkt: Nei SMTP-tilgangspunkt Proxy: Deaktivert Databærer: GPRS Innstillinger for databærer GPRS-tilgangspunkt: netcom Godkjenningstype: Normal Brukernavn: netcom Passord: netcom Velg Tilbake to ganger Innkommende servertype: POP3 Inst. For innkommende e-post Hent e-post: 30 Sikker pålogging POP3: Deaktivert POP3-brukernavn: Brukernavn for din e-postkonto POP3-passord: Passord for din e-postkonto Innkommende (POP3) server: pop3.netcom.no Innkommende (POP3) port: 110 Bruk foretrukket tilgangspunkt: Nei POP3-tilgangspunkt Proxy: Deaktivert Databærer: GPRS Innstillinger for databærer GPRS-tilgangspunkt: netcom Godkjenningstype: Normal Brukernavn: netcom Passord: netcom Velg Tilbake til du er ute av oppsettet Velg Meny Velg Meldinger Velg Meldingsinnstillinger Velg E-postmeldinger Velg Konfigurering Velg Brukerdef. konfig. Velg Konto Velg NetCom E-post Gå ut av oppsettet, telefonen skal nå være satt opp for E-post. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Hei jeg har Chess med netcom dekning og tele2 epost og jeg bruker da de innstillingene jeg har fra Tele2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå