Magnusha Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Har tenkt til å kjøpe meg en passiv kjøler til mitt Nvidia 6800GT kort! Men er det mulig og ha den passiv kjøler på dette skjermkortet? Noen som kan anbefale noen? Hvis det ikke er mulig å få passiv kjøling til denne er det noen som kan finne en bra kjøler som er LYDLØS? Takker for alle svar! Lenke til kommentar
alexkl Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Har tenkt til å kjøpe meg en passiv kjøler til mitt Nvidia 6800GT kort! Men er det mulig og ha den passiv kjøler på dette skjermkortet? Noen som kan anbefale noen?Hvis det ikke er mulig å få passiv kjøling til denne er det noen som kan finne en bra kjøler som er LYDLØS? Takker for alle svar! 5768535[/snapback] Vf700 har jeg, hvis det var riktig skrevet.. btw, den kjøler mitt 7800gt og det er 33idle i et rom med 20grader. Da går viften på silent mode og er helt lydløs, skrur du den opp til normal mode,hører du den mye mere;) er og annbefalle! Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) uten vifte til å ta vekk varmen, så brenner du fingrene, selv om gpu ikke svir seg. det finnes vifter som er mer lydløse enn dine hjerteklapp. ¨ er det meditasjon dere holder på med? Endret 17. mars 2006 av pizzafordi Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Okei! Da får jeg gå for en med vifte, men er det noe bedre enn zalman vf700? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Denne kan kjøle helt vifteløst. Har den ikke selv så jeg kan ikke komme med noen erfaringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå