Cuneax Skrevet 16. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2007 Afraid of the Children kan vel gå under den sære musikksjangeren martial music. Jeg syns det er den beste låta på plata, tett etterfulgt av Precious Little Bitch. Mesteparten av albumet er underprodusert til de grader, og det er gjort med vilje. Sandkassekvadrologien er forøvrig avsluttet, selv om folket heller ikke var store fans av det første albumet i den annonserte konsepttrilogien, DJ Stalin goes noise. Jeg lurer på om det finnes et populært noisealbum? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. januar 2007 Del Skrevet 16. januar 2007 Jeg tenkte også det, at det kunne være noe for folk som liker denne type musikk, at det kunne blitt populært innen en noise sjanger, hvis det er noe som heter det. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Sånn som DJ Stalin har opptrådt hittil, vitner musikken om en gjennomgående lav kvalitet, med noen få lysglimt her og der. Jeg er ikke helt kjent med noisescenen, men det jeg veit er at artister som Merzbow har gitt ut fryktelig mange album (sjekk Merzbow discography). Hvis DJ Stalin skulle følge dette mønsteret, måtte han ha gitt ut album litt oftere. Uansett har han lagt inn på en ny linje nå. Blir spennende å se hva som skjer med det neste, annonserte albumet: DJ Stalin goes classical. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det må være rart å gi ut så mange album. Tror du han/tjener noe bra på det, må jo være en samling grufull musikk Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har Merzbox, en samleboks med 50 album av den gale japaneren. Kan ikke si at jeg er hans største fan... Les en litt morsom anmeldelse av samleboksen her: Deconstructing the Merzbox. Spesielt slutten er artig. Jeg veit ikke om fyren tjener bra på musikken sin, men ettersom det ikke virker som han driver med stort annet, må han da klare å leve av det. Heldigvis har ikke DJ Stalin bestemt seg for å gjøre det samme :!: Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hva koster en slik boks med grusomhet? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Såvidt jeg kan forstå, koster den 245 000 yen på japansk Amazon (står ¥ 245,000). Dvs ca 12 678 NOK. Det kan ikke stemme Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Såvidt jeg kan forstå, koster den 245 000 yen på japansk Amazon (står ¥ 245,000). Dvs ca 12 678 NOK. Det kan ikke stemme 7891310[/snapback] Hva betalte du for den? or maby it was pirated Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk den i gave Men men, over til DJ Stalin igjen. Det kommende albumet skal komme i år, men ingenting er sikkert. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg fikk den i gave Men men, over til DJ Stalin igjen. Det kommende albumet skal komme i år, men ingenting er sikkert. 7894787[/snapback] Det skal bli meg en fryd når det endelig kommer...har skyhøye forventninger, tenker nå på hans siste utgivelse. Kan han klare å toppe den!? *kommentator stemme* Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 DJ Stalin har spilt et par exclusives for meg. Detta blir rått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå