Kjekssjokolade Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Uff..var det virkelig nødvendig å bumpe denne tråden? 6057000[/snapback] du bumpet den vell litt du og DJ Stalins vakre musikk til folket Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Sært, merkelig, syk bass og ugjenkjennelig dårlig vokal. Lar den ligge i samlinga jeg. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2006 (endret) Lurer på om jeg skal legge ut det første albumet også... Må skanne inn omslaget, og det er litt tiltak DJ takker for tilbakemelding. LOL, sjekk her, skanna inn omslaget til Red Army :!: Mesterverk Endret 7. mai 2006 av cun Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. desember 2006 Del Skrevet 22. desember 2006 Kan du legge ut DJ-Stalins "nye" album på nytt? Linken funker ikke Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Kan legge det ut til neste uke, når jeg kommer hjem til Trondheim igjen Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Æsj.... Nazimusikk er ikke noe for meg! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Hva har dette med nazimusikk å gjøre? Sett bort ifra låta Afraid of the Children, men baktanken av å bruke Hitler-taler er av militant og marsjerisk natur, hvilket låtas tema tydeligvis er. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2007 Igjen: Hva har det med musikken å gjøre? Tematikk er ikke nødvendigvis ideologi. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 vi vet jo alle at rødt var nazismens farge Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Mja, jeg har iallefall lyst å høre dette igjen. Mistet det etter formatering, å for å være erlig har jeg bare hørt gjennom det en gang før. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 7. januar 2007 Del Skrevet 7. januar 2007 Æsj.... Nazimusikk er ikke noe for meg! 7665699[/snapback] ikke noe for meg heller. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Ny link her Burde ikke artistens navn være en rimelig god pekepinn for at det ikke er nazimusikk? Forresten ufattelig at folk ber om nye linker :--) Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 (endret) Æsj.... Nazimusikk er ikke noe for meg! 7665699[/snapback] ikke noe for meg heller. 7668968[/snapback] Det er jo ikke akkurat Nazimusikk. Stalin = kommunist altså, kommunist musikk Liker ikke at han brukte Zeppelins platenavn, IV Edit: Dårlig hastighet på det her må jeg si, ligger i 0KBs Edit: Kan nå rapportere om god hastighet fra serveren 1900KBs Endret 8. januar 2007 av Kjekssjokolade Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Er nok mange flere enn Zeppelin som har brukt navnet IV på en av platene sine. Cypress Hill, f.eks. Godt å høre at serveren leverer Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Tenkte bare på andre band, Cactus og Black Widow, kommer sikker på flere, men det er veldig ot. Fikk ikke lastet den helt ferdig ned, stoppet på 99%, sakal prøve igjen litt senere Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. januar 2007 Del Skrevet 8. januar 2007 Ha ha, dette var jo evig bra Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 8. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2007 Hva var dine favoritter? Stoppa på 99%? Hva er det jeg betaler 300,- i året for? Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva var dine favoritter? Stoppa på 99%? Hva er det jeg betaler 300,- i året for? 7677605[/snapback] Fikk det ned, men det var dåli futt av og til. Med tanke på at det var 70mb som skulle ned. Lastinga stoppet opp av og til, men det var go futt når det lasta Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2007 Del Skrevet 9. januar 2007 Hva var dine favoritter? 7677605[/snapback] Likte Afriad of the Children ganske godt. Born Again også. Samt Precious Little Bitch. Og må si Vengeance var ganske bra =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå