Dr3as Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 noen som har et program som passer fint til dette.. har prøvd litt her og der men leter fortsatt etter noe jeg kan orntlig like, gjerne freeware men en liten sum er man vel villig til å betale for noe BRA! Dr3as Lenke til kommentar
tKila Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Quote: Den 2002-09-24 09:59, skrev Dr3as:noen som har et program som passer fint til dette.. har prøvd litt her og der men leter fortsatt etter noe jeg kan orntlig like, gjerne freeware men en liten sum er man vel villig til å betale for noe BRA!Dr3as Sjekk ut PowerToys til Windows XP. Mener det var et lite kjekt program der, som kunne laste opp til en ftp eller noe.. http://www.microsoft.com/windowsxp/pro/dow...s/powertoys.asp [ Denne Melding var redigert av: tKila på 2002-09-24 10:06 ] Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 var faktisk noe sånt jeg skulle ha, får ikke teste det før jeg kommer hjem da. sitter på jobb. men skal ha det lastet opp på en ftp :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå