nikrus Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Jeg trenger et headsett med mic så jeg kan snakke via VT osv. er det noen som har noen forslag til hva jeg skal kjøpe meg? Prisklasse: 500-1000kr Vil gjerne ha noen kommentarer om hvorfor du anbefaler akkurat det headsettet. Takker og bukker på forhånd jeg Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Jeg trenger et headsett med mic så jeg kan snakke via VT osv. er det noen som har noen forslag til hva jeg skal kjøpe meg? Prisklasse: 500-1000kr Vil gjerne ha noen kommentarer om hvorfor du anbefaler akkurat det headsettet. Takker og bukker på forhånd jeg 5768355[/snapback] Her er det jeg bruker. Du får det for 550kr på netshop.no. Kom bare ikke inn på sida dems nå. Lenke til kommentar
nikrus Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Hei! Jeg trenger et headsett med mic så jeg kan snakke via VT osv. er det noen som har noen forslag til hva jeg skal kjøpe meg? Prisklasse: 500-1000kr Vil gjerne ha noen kommentarer om hvorfor du anbefaler akkurat det headsettet. Takker og bukker på forhånd jeg 5768355[/snapback] Her er det jeg bruker. Du får det for 550kr på netshop.no. Kom bare ikke inn på sida dems nå. 5768429[/snapback] Hmmm, digg! Noen flere forslag? Lenke til kommentar
edge Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg kjøpte et til 4.99£ i england i sommer. Funker helt fett, er til og med litt bass i de.. Uansett har komplett noen Sennheiser-headset som faktisk har en snittkarakter på 4 1/2 er bra, i tilleg til at Sennheiser er kaviltet all the way.. Er værtfall ingen tvil hvilke jeg skal ha når mine 50-kroners saker dør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå