Gå til innhold

GRAW og Live

Frezz

Anbefalte innlegg

En kompis og jeg bruker å spille GRAW over live, men når vi prøver å finne en server å gå inn på, er det ikke alltid vi får opp de samme serveren selv om vi bruker de samme søkekriteriene. Vi må gjerne søke flere ganger før vi er så heldig å komme over en som begge har. Veldig irriterende. Noen som vet hvordan man lettere kan finne samme server?

Hvordan inviter man en venn til en server? Har prøvd å lage en server selv, vært inne på en server samt vært inne i spillet, men får likevel ikke invite en venn. Noen som vet hvordan dette fungerer?

Må også si at jeg kunne tenkt meg en kjapere respons når man søker etter servere. Det tar jo mange, mange, mange sekunder før man får opp alt fra 1-15 servere (med andre ord ikke mange).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dere trenger ikke lete etter samme spill

Når du er på en server og i en lobby eller et onlinespill;

Gå inn på vennelisten din med guideknappen.

Velg vennen din og "invite to game".

Hvis han da aksepterer havner har rett i samme spillet som deg.

Er slik vi spiller hos meg.

Når en kar er igang med spillingen, så inviterer han de andre kompissene inn i det spillet.

Lenke til kommentar
Men den invite funksjonen fungerer bare i public og ikke i rankende matcher... Merkelig at de ikke har implementert denne funksjonen der... :hmm:

5768444[/snapback]

Så man kan ikke være inne på ranked match og gjøre dette? Det høres veldig rart ut. Kanskje det er så man ikke skal kunne juske og si hvor noen er, og dermed få mer poeng?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...