OEH Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 Kommer nok til å bli en liten vri på det vi får se på E3 og det som faktisk kommer til å bli i spillet, men gleder meg uansett som en liten unge :!: Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 håper det kommer MAAANGE fler Mgs spill :o) jeg DIGGER MGS Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 (endret) Hvis det der var realtime (noe som er bekreftet av kojima da videon ble sluppet) ser jeg ingen grunn til at grafikken ikke skal bli slik som paa filmen. Ja, det ser sykt ut, men det gjor faktisk Snake eater ogsa, paa PS2 Edit: Og, hvis de gaar bort ifra aa bruke samme grafikken i cutscenes og i actual gameplay maa jeg si jeg blir s'rdeles skuffet (noe jeg tviler sterkt paa at skjer). Endret 23. april 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. april 2006 Del Skrevet 23. april 2006 Hvis det der var realtime (noe som er bekreftet av kojima da videon ble sluppet) ser jeg ingen grunn til at grafikken ikke skal bli slik som paa filmen. Ja, det ser sykt ut, men det gjor faktisk Snake eater ogsa, paa PS2 Edit: Og, hvis de gaar bort ifra aa bruke samme grafikken i cutscenes og i actual gameplay maa jeg si jeg blir s'rdeles skuffet (noe jeg tviler sterkt paa at skjer). 5973992[/snapback] MGS har jo alltid hatt KONGE bra in-game cut scenes, geilt fra det første på PS1. Så er 100% på at 4`rn vil bruke samme teknikk. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 25. april 2006 Del Skrevet 25. april 2006 håper Det er LAAANG fortelling..... Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Håper de annonserer at hele bestefar-Snake greia bare er en spøk, og at vi faktisk får spille en middelaldrende versjon av helten vår i stedet for det fossilet de allerede har vist fram Men det er vel bare ønsketenkning det ja, sukk. 5960634[/snapback] Tja, syns en moden snake var litt kult jeg. Eneste jeg synes som var litt dumt var den eye-patchen. Den passte ikke så voldsomt syns jeg. Men den har vel en mening den å. Vi får se. MGS4 blir sikkert bra det, men skal bli interessant å se hvordan det virkelige gameplayet skal bli. Cg-filmene Sony har presentert det siste året er jo bare tull og har ingenting med spillet å gjøre. Men tror denne E3 blir en skikkelig høydare med masse 360, PS3 og Rev. 5961178[/snapback] Ja, denne E3 messen blir nok en av de bedre. Mye godis til alle next gen konsollene. Håper vi får se noe *acutal* gameplay fra PS3 i år da. Håper de annonserer at hele bestefar-Snake greia bare er en spøk, og at vi faktisk får spille en middelaldrende versjon av helten vår i stedet for det fossilet de allerede har vist fram Men det er vel bare ønsketenkning det ja, sukk. 5960634[/snapback] Hvorfor dét? Den aldrende Solid er barsk - tross den relativt høye alderen. At Solid er såpass gammel viser bare at Kojima våger å prøve nye ting. Det hadde vært for enkelt å bare framstille Solid som i MGS2. Kanskje Kojima har en liten overraskelse - à la MGS2 - på lager, mon tro? MGS4 blir sikkert bra det, men skal bli interessant å se hvordan det virkelige gameplayet skal bli. Cg-filmene Sony har presentert det siste året er jo bare tull og har ingenting med spillet å gjøre. 5961178[/snapback] Det som ble vist av MGS4 på TGS var i realtime. Bevis. Hva gameplayet til MGS4 angår: «Aside from the war zone that we've just shown [in the trailer], Snake will infiltrate other war zones throughout the world.» «When objects break, the sound generated from the breakage differs according to the weight and hardness of the object, and the content of the objects becomes exposed. When a character sustains an injury, not only would he experience physical change, but his physical agony would inevitably be accompanied by an emotional, sensory, and spiritual change. For instance, when the wind blows, there is a gradual shift in the configuration of the sand. When trees are burned to the ground, new seeds in the scorched earth sprout and bloom into flowers.» «No place to hide.» 5964246[/snapback] Den videoen beviser desverre ingenting. Den viser noe som er rendret i realtime. Men hva gjenstår å se. Det var ikke noe actual gameplay i videoen, virket snarere som de tar oss igjennom den rendrede videoen. Den er jo i 3d, så såklart kan man bevege seg rundt og skifte lys-setting. Uansett, Kojima skuffer sjeldent. Dette er veldig spennende. @ sep: Real-time eller ei, det vi fikk se var ikkje actual gameplay Altså slik vi kommer til å spille spillet. Men det ser hysterisk bra ut 5965007[/snapback] Roger that. Gleder meg veldig til E3. Men er bare redd for at PS3 blir holdt bak lukkede dører. Slik endel rykter skal ha det til. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Aldri spilt MGS jeg. Sikkert fordi jeg aldri har eid en PS-maskin før Men jeg har jo hørt om hypen i mange år, så dette spillet er nok en grunn til å handle PS3 også...Hva...kjære...?..neeeeida jeg skal ikke ha flere konsoller...stuen er begge sitt territorium ja..ikke okkupere neii... Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Når MGS4 blir kjørt på PS3(aka. gudsmaskinen) vil alle verdenshav fordampe, solen vil sprenge, gud vil gjøre i buksen og Kong Harald vil skifte navn til Kjell Magne.Og dette er bare begynnelsen! PS3 kan klare tre ganger så bra grafikk som dette! De trenger ikke bruke 1 promille av kraften for å vise slik grafikk som vi har sett på MGS traileren. Og ja.... 360 er bare en lite pc. Fordi den ikke er PS3. Endret 26. april 2006 av Vo0do0 Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har Avean skrevet det Det var nesten fort mye. Det begynte bra men kuliminerte i tøv og uvitenhet. Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Har Avean skrevet det Det var nesten fort mye. Det begynte bra men kuliminerte i tøv og uvitenhet. 5990228[/snapback] Hehe. Vel, han kunne tydligvis gjort det, men dette er desverre mitt håpløse forsøk på å få han til å forstå hva han faktisk skriver i postene sine. Kanskje han holder kjeft om ting han ikke har peiling på fra nå av... Men akk.... Dette er vel ønsketenkning fra min side. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Hahaha eg ler, ler hardt og mye! Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Håper de annonserer at hele bestefar-Snake greia bare er en spøk, og at vi faktisk får spille en middelaldrende versjon av helten vår i stedet for det fossilet de allerede har vist fram Men det er vel bare ønsketenkning det ja, sukk. 5960634[/snapback] Tja, syns en moden snake var litt kult jeg. Eneste jeg synes som var litt dumt var den eye-patchen. Den passte ikke så voldsomt syns jeg. Men den har vel en mening den å. Vi får se. Hehe, det er litt forskjell på en moden Snake og en som ligner på min egen bestefar da Men det var vel ikke alderen (eller at han ser så gammel ut) som var det verste, det var vel helst den hosten hans og at det virket som om han sang på siste verset. Det skal helt sikkert være Foxdie (evt. nok en anti-røykekampanje fra Hideo ), men det virket likevel lite smigrende og "hemmende" på min utvilsomme favoritt i spillverdenen Lenke til kommentar
cyberPanda Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Sålenge de fikser den (imo) latterlig dårlige kameravinkelen i 3ern, som gjorde at jeg ikke engang gadd å runde spillet, så er jeg strålende fornøyd Tviler på at det skuffer for å si det slik. (noe snake eater gjorde pga. kamera/null radar) Enig med sep, alt er bedre enn raiden for å si det slik ! Ja til bestefar Snake 5964772[/snapback] de har jo allerede fiksa kameraet i subsistence Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Den videoen beviser desverre ingenting. Den viser noe som er rendret i realtime. Men hva gjenstår å se. Det var ikke noe actual gameplay i videoen, virket snarere som de tar oss igjennom den rendrede videoen. Den er jo i 3d, så såklart kan man bevege seg rundt og skifte lys-setting. Uansett, Kojima skuffer sjeldent. Dette er veldig spennende. Den beviser nok en god del. Det beviser hva Kojima Productions var i stand til å lage på et uferdig PS3 dev-kit på få måneder. Traileren hinter/viser også hvordan MGS4 vil se ut på PS3, da det er spillets motor som rendrer det vi ser. I følge ryktene skal OPS2UK få teste spillet i mai, så det er ikke umulig - om ryktene er sanne - at det er en demo på E3. Lenke til kommentar
Bahamut Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Vel, nå får man jo vite forsettelsen på 2'eren håper eg. Må si at eg e en stor fan av MGS, å har spilt d en del ganger å e fasinert av historien bak spillene, så derfor var 3'eren et helt perfekt spill....et tilbakeblikk på hva som skjedde får Fox Hound. Eg både glede meg å grue meg til 4'eren, man har jo sett bilder av hvem som er med i 4'eren å dem öm også har sett det sitter vel med en liten tanke, hvordan er det er muligt? Pluss har han blitt gammale, ser for meg at han har blitt svekket å du må spille med en 2handicap" ikke så gøy hehe, men bare se på grafikken.....glede meg til historien....å 4'erens versjon av Metal Gear... En annen ting er at etter 4'eren, er det slutt....... Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 (endret) Håper de annonserer at hele bestefar-Snake greia bare er en spøk, og at vi faktisk får spille en middelaldrende versjon av helten vår i stedet for det fossilet de allerede har vist fram Men det er vel bare ønsketenkning det ja, sukk. 5960634[/snapback] Tja, syns en moden snake var litt kult jeg. Eneste jeg synes som var litt dumt var den eye-patchen. Den passte ikke så voldsomt syns jeg. Men den har vel en mening den å. Vi får se. 5990095[/snapback] Det Solid Snake har rundt øyet i MGS4 traileren er scoopen han alltid har hatt (untaket MGS3 da det foregår på 1960-tallet, her har han vanlig kikert) I MGS1 og MGS2 hadde han scoope men ikke rundt øyet dog. Siden MGS4 utspiller seg i fremtiden er det vel naturligt å ha extra gadgates tilgjengelig umidelbart. Ellers så synes jeg at alderen spiller lite rolle. Bare se på Sam Fisher i Splinter Cell. Fyren er rene akrobaten. Solid Snake er en genmodifisert soldat så han har fortsatt samnina. Endret 27. april 2006 av Wooho Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 Jeg syns ikke alderen spiller noen rolle, og jeg gleder meg enormt til å få vite mye mer om dette spillet. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 26. april 2006 Del Skrevet 26. april 2006 de har jo allerede fiksa kameraet i subsistence Så, i Snake Eater: Subsistence lignende kameravinkler som vi finner i Mg1 og 2 ? (I story mode). I så fall får jeg stikke og kjøpe det (Fullførte aldri 3ern ) Lenke til kommentar
Döden Skrevet 26. april 2006 Forfatter Del Skrevet 26. april 2006 Det er roterbart kamera i Subsistence, ja. Dessverre kan ikke Subsistence kjøpes enda, da det ikke er kommet til Europa. Spillet fikk faktisk svært gode anmeldelser: 10 / 10 (PSM), 5 / 5 (OPM), 10, 10, 9.5 (EGM), 5 / 5 (GamePro), 9.8 / 10 (IGN) og 9 / 10 (GameSpot). Lenke til kommentar
Döden Skrevet 3. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2006 Nyheter: What if I told you that the MGS4 sound director (Mr. Tojin) and I infiltrated the Kojima Productions' mixing studio to bring you a pirated mp3 of the first 90 seconds of our upcoming Metal Gear Solid 4 trailer? TO trailere på E3? MGS4-demo? Cirka èn uke til E3/MGS4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå