Döden Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Det er mindre enn to måneder til E3, og MGS4 kommer åpenbart til å være der. Personlig så gleder jeg meg som en unge. Det finnes flere grunner til dette: - E3 har alltid vært det stedet der Hideo Kojima liker å presentere sine nyvinninger, og han bruker svært mye tid på å forbrede slike presentasjoner. Traileren kommer til å bli konge; MGS, MGS2 og MGS3, noen? - Jeg lurer på hvordan det vil se ut på det visuelle planet. Med tanke på at det som ble vist på TGS var real-time, og det faktum at Kojima sitt team utviklet spillmotoren som viste fram MGS4 i løpet av få måneder, med ufullstendige dev-kits og bruk av teksturer fra MGS3 - Solid Snake er tilbake, og det virker som historien(e) her står mer sentralt enn i det siste MGS-spillet. Gleder meg til å undre meg over hva Kojimas uendelige gåter måtte bety - Se MGS-universets karakterer med PS3-grafikk Hva gleder du deg til? Endret 20. april 2006 av sep Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Ja, gleder meg også til å se mer av MGS4 Men ser mest fram til Socom4 som de skal vise fram i E3 Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Håper vi får se litt gameplay fra MGS4, i det hele tatt gameplay fra ps3. En ny Ace combat til ps3 hadde vært spektakulært. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Håper vi får se noe ingame... gameplay eller bare at en fyr styrer snake etc. Om den inneholder et snev an historie kommer ikke jeg til å se den. Den bummen gikk jeg på da mgs3 var i dette stadiet Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 Den første videoen i "MGS4-Passport"-serien er ute. Last ned her. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 20. april 2006 Forfatter Del Skrevet 20. april 2006 En artikkel om lyden i next-gen og bruken av lyd i MGS4: "With next-generation consoles, both cinematics and in-game sound will closely resemble those found in Hollywood films," according to Tojima." Bare litt mer enn 18 dager igjen. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Vel, jeg er spent på MGS4. Håper vi får se noe ordentlig gameplay i år, og ikke det vaset han presenterte på E3 '05. Jeg håper stort sett at vi får se noe FAKTISK gameplay fra PS3. Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Å gleder meg som en liten unge til MGS4 :!: Dette her er vel eneste spillserien sammen med FF som ikke har skuffa meg en eneste gang. Det at Solid Snake er tilbake er supert, siden Raiden..vel..han når ikke Snake opp til anklene engang. Det her er trolig det siste MGS spillet (ihvertfall fra Hideo Kojima) så jeg håper på en verdig avslutning Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Har faktisk kun spillt MGS2: Substance jeg.. :flau: Men må ærlig si at det er det spillet som har underholdt meg mest i mitt 21 år lange spille-liv. Så er veldig spent på MGS4. Må få prøvd 3'ern også. Forøvrig synes jeg Raiden er kul jeg Lenke til kommentar
Tiidus Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Har faktisk kun spillt MGS2: Substance jeg.. :flau: Men må ærlig si at det er det spillet som har underholdt meg mest i mitt 21 år lange spille-liv. Så er veldig spent på MGS4. Må få prøvd 3'ern også. Forøvrig synes jeg Raiden er kul jeg 5959939[/snapback] Hvis du syns substance er bra, så gled deg deg til MGS3 og MGS1/Twin Snakes! Syns faktisk 1èrn fortsatt er det beste i serien.. Du har mye bra gaming å se fram til :!: Endret 21. april 2006 av Tidus_hmm Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Ja, ser veldig frem til alle sammen. Problemet jeg har hatt er at jeg aldri har eid en PS2. Første konsollen jeg kjøpte var xbox. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Håper de annonserer at hele bestefar-Snake greia bare er en spøk, og at vi faktisk får spille en middelaldrende versjon av helten vår i stedet for det fossilet de allerede har vist fram Men det er vel bare ønsketenkning det ja, sukk. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 MGS4 blir sikkert bra det, men skal bli interessant å se hvordan det virkelige gameplayet skal bli. Cg-filmene Sony har presentert det siste året er jo bare tull og har ingenting med spillet å gjøre. Men tror denne E3 blir en skikkelig høydare med masse 360, PS3 og Rev. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Jeg ville ikke ha spist den maten de, fikk.... Men ellers så gleder jeg meg til det samme ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Eg elsker MGS1 og 2. Ikkje fått testet 3`rn enda. Eg har ikkje ps2 heller så det er sagt. Men eg tror nok dette blir et klassespil i likhet med tidligere MGS spill. Og for all del Sony, gi oss Gameplay videoer for faen. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 21. april 2006 Forfatter Del Skrevet 21. april 2006 Håper de annonserer at hele bestefar-Snake greia bare er en spøk, og at vi faktisk får spille en middelaldrende versjon av helten vår i stedet for det fossilet de allerede har vist fram Men det er vel bare ønsketenkning det ja, sukk. 5960634[/snapback] Hvorfor dét? Den aldrende Solid er barsk - tross den relativt høye alderen. At Solid er såpass gammel viser bare at Kojima våger å prøve nye ting. Det hadde vært for enkelt å bare framstille Solid som i MGS2. Kanskje Kojima har en liten overraskelse - à la MGS2 - på lager, mon tro? MGS4 blir sikkert bra det, men skal bli interessant å se hvordan det virkelige gameplayet skal bli. Cg-filmene Sony har presentert det siste året er jo bare tull og har ingenting med spillet å gjøre. 5961178[/snapback] Det som ble vist av MGS4 på TGS var i realtime. Bevis. Hva gameplayet til MGS4 angår: «Aside from the war zone that we've just shown [in the trailer], Snake will infiltrate other war zones throughout the world.» «When objects break, the sound generated from the breakage differs according to the weight and hardness of the object, and the content of the objects becomes exposed. When a character sustains an injury, not only would he experience physical change, but his physical agony would inevitably be accompanied by an emotional, sensory, and spiritual change. For instance, when the wind blows, there is a gradual shift in the configuration of the sand. When trees are burned to the ground, new seeds in the scorched earth sprout and bloom into flowers.» «No place to hide.» Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 (endret) Sålenge de fikser den (imo) latterlig dårlige kameravinkelen i 3ern, som gjorde at jeg ikke engang gadd å runde spillet, så er jeg strålende fornøyd Tviler på at det skuffer for å si det slik. (noe snake eater gjorde pga. kamera/null radar) Enig med sep, alt er bedre enn raiden for å si det slik ! Ja til bestefar Snake Endret 21. april 2006 av M@R7!N Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 21. april 2006 Del Skrevet 21. april 2006 Håper de annonserer at hele bestefar-Snake greia bare er en spøk, og at vi faktisk får spille en middelaldrende versjon av helten vår i stedet for det fossilet de allerede har vist fram Men det er vel bare ønsketenkning det ja, sukk. 5960634[/snapback] Hvorfor dét? Den aldrende Solid er barsk - tross den relativt høye alderen. At Solid er såpass gammel viser bare at Kojima våger å prøve nye ting. Det hadde vært for enkelt å bare framstille Solid som i MGS2. Kanskje Kojima har en liten overraskelse - à la MGS2 - på lager, mon tro? Syntes ikke han var så barsk der han hosta og så ut til å være klar for å dø nårsomhelst. Tror heller ikke stemmen til David Hayter (om det er han som skal ha stemmen da) passer til den alderen Snake er i. Var ikke kjempefan at den lille roboten Otacon snakket gjennom heller - ble litt for "japansk" om du skjønner. At Kojima våger å prøve nye ting er vi alle klar over (Raiden), men disse tingene blir ikke like godt mottatt alle steder. Jeg er en enorm fan av MGS-serien, men må innrømme at dette spillet ikke interesserer meg like mye som de tidligere. Om det kun er pga. Snakes alder vet jeg ikke, men et eller annet er det hvertfall. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. april 2006 Del Skrevet 22. april 2006 @ sep: Real-time eller ei, det vi fikk se var ikkje actual gameplay Altså slik vi kommer til å spille spillet. Men det ser hysterisk bra ut Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. april 2006 Forfatter Del Skrevet 22. april 2006 (endret) Syntes ikke han var så barsk der han hosta og så ut til å være klar for å dø nårsomhelst. Tror heller ikke stemmen til David Hayter (om det er han som skal ha stemmen da) passer til den alderen Snake er i. Var ikke kjempefan at den lille roboten Otacon snakket gjennom heller - ble litt for "japansk" om du skjønner. At Kojima våger å prøve nye ting er vi alle klar over (Raiden), men disse tingene blir ikke like godt mottatt alle steder. Jeg er en enorm fan av MGS-serien, men må innrømme at dette spillet ikke interesserer meg like mye som de tidligere. Om det kun er pga. Snakes alder vet jeg ikke, men et eller annet er det hvertfall. 5964877[/snapback] Barsk eller ei, det er mer enn én grunn til at Solid er gammel. Det er faktisk ikke sikkert at han er så veldig gammel (accelerated aging), så det er godt mulig at Hayter er tilbake - noe annet ville skuffet meg. Den japanske voice-actoren som gav stemme til Snake er i hvertfall tilbake. Selv om folk ikke liker Raiden, så er han fremdeles en viktig karakter. Da jeg spilte gjennom MGS2 første gang fikk jeg sjokk da jeg fant ut at man skulle spille som Raiden. Men med tiden har skepsisen min mot Raiden blitt redusert, og nå liker jeg ham. Hideo Kojima har dessuten lovet at Raiden nå skal bli en elsket karakter. - I will announce it right here - make it very clear: by the end of MGS4, you will be liking Raiden very much. @ sep: Real-time eller ei, det vi fikk se var ikkje actual gameplay Altså slik vi kommer til å spille spillet. Men det ser hysterisk bra ut 5965007[/snapback] TGS-traileren var rendret av den uferdige MGS4-motoren, og gir samtidig et godt pekepinn mot hvordan spillet kommer til å være. Det er ikke umulig at vi får se gameplay på E3: «Showing each of the games are their respective creative leads: Hideo Kojima (shown above, center) will present Metal Gear Solid 4 on the PlayStation 3, Cliff Bleszinski (left) will present Gears of War on the Xbox 360, and Ubisoft Paris boss Xavier Poix (right) will show off Red Steel.» Hvor vidt vi faktisk får se gameplay er usikkert, men jeg tviler. Endret 22. april 2006 av sep Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå