PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Finnes det noen produkter som egner seg for dette? Radiusen er ca 40m og jeg vil helst ikke legge kabler. byggmassen er stort sett av tre. Lenke til kommentar
Converse Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 enten må du borre eller så må du investere mere penger å bruke tråløst. enten eller! Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 jo, det ligger jo i kortene at jeg skal ha trådløst, men hvilke produkter går gjennom vegger. Har kjenskap til utendørs men ikke innendørs trådløst nettverk. Lenke til kommentar
mascot Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Gips er ofter "killer" for WLAN. Alt avhenger jo som sagt av avstandene. ORiNOCO er veldig gode på radio-rekkevidde. Hvor langt det rekker i DITT hus er vansklig å si, men ved gode forhold er rekkevidden 50m. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 å, da er det ikke så farlig, jeg har ikke gips i det heletatt jeg :sad: kun spon og andre ting?? de bruke i 30 åra. Men hva anbefaler du da, la oss begrense avstanden til 25m Lenke til kommentar
mascot Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Okey, da går det nok greit. Hva slags produkter du velger er da helt opp til deg. Jeg kan i hvertfall si at orinoco/lucent er gode på throughput og greie å sette opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå