magnarl Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hallois Tenker på å kjøpe en Linksys WRT54GS router fordi den ser så pen ut. Men det er av ytterse viktighet at den har mulighet for filtrering av url adresser og eventuelle ip adresser som jeg ikke vil at brukerene skal ha adgang til. Kan noen være grei å svare meg på om den har mulighet til det? Tusentakk. Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Regner med dette går bra. Sjekk at du kjøper en versjon som kjører linux-firmware, da får du nesten ubegrensede muligheter. Har WRT54GL selv, og er veldig fornøyd med denne. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hallois Tenker på å kjøpe en Linksys WRT54GS router fordi den ser så pen ut. Men det er av ytterse viktighet at den har mulighet for filtrering av url adresser og eventuelle ip adresser som jeg ikke vil at brukerene skal ha adgang til. Kan noen være grei å svare meg på om den har mulighet til det? Tusentakk. 5767835[/snapback] Hei! Har den routeren selv! Superfornøyd! Når det gjelder filtering av URL-adresser, er det ikke noe problem. Men det er nok ikke filtering av IP-adresser i routeren (Nå gjelder dette DD-WRT firmware). Så vidt jeg vet, ihvertfall Lenke til kommentar
magnarl Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Litt vanskelig å vite hvilken versjon man kjøper når man kjøper gjennom web-butikk though...eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå