Pepsi Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Er det noen spesiell skriver som anbefales til bruk med laptop?? Bør jeg velge en rimelig laser 600X600 eller en fargeskriver (blekk)? Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 De finnes sikkert slike bærbare skrivere. Tror at Canon har noen modeller. Hvilken prisklasse skal printeren ha? Lenke til kommentar
ElctriX Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 Du bør vell også tenke på hva du skal skrive ut, om du vil ha den med deg osv. En laser skriver er vel ikke så bærbar? :smile: Lenke til kommentar
Pepsi Skrevet 24. september 2002 Forfatter Del Skrevet 24. september 2002 Pris et sted mellom 2-3000,- Har tenkt litt på å bruke digital kamera til pc'en, og for å få velykkede utskrifter bør jeg vel helst velge en farge-blekkskriver. Epson er det å anbefale?? Har hatt to HP-printere og det var noe riktig herk. Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 hvis jeg ikke husker feil har hp noen ir printere.. det må jo være kjekt på en bærbar? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 nye hp dj5550 er en knallskriver, går for rundt 1600,- i butikkene. canon s 750 er jo testvinner all over, men jeg synes den virker litt lite "kvalitet" men det kan hende at det er bare jeg som tuller, den går for 2500,- Så har du epson stylus 950 som er kongen, men den koster vel 4500-5000,- men den skriver råe kant i kant foto, kan skrive rett fra papirrull, den kan også skrive rett på cdr plater, det er kult! skal du ha bærbar skriver, mister du mye utskriftskvalitet, men du får en skriver på 1kg koster vel rundt 3lapper, canon og hp har sånne. Lenke til kommentar
hemo Skrevet 24. september 2002 Del Skrevet 24. september 2002 HP har annonsert ein ny bærbar blekkskrivar med støtte for blåtann (Bluetooth) Saksa frå Digi.no: "Deskjet 450, en bærbar blekkskriver med Bluetooth-forbindelser til bare 300 dollar." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå