pologutt Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Noen som har merket at dekningsindikatoren øverst til venstre noen ganger ikke har den hvite bakgrunnen som den pleier? Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 15. januar 2007 Del Skrevet 15. januar 2007 Når jeg overfører en videosnutt til min pc får jeg ikke lyd på opptaket.Hvorfor ikke? Og hvordan overfører man video med usb kabel?Jeg endte opp med og måtte bruke blåtann... Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har de sluttet og produsere hvit K800? Jeg skal ha nytt abb. og snakka med Ucan2 om det, også spurte jeg om de hadde hvit k800. De sa at den var utgått. Er den det? Vil ha hvit, alle andre har jo sort. Brun likte jeg ikke så godt.. men er det noen her som har brun og kunne tatt noen bilder av den? Kan ikke akkurat stole på de bildene som er datalaga.. Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Søk på nettbutikker, så ser du. Mener å huske at denne utgaven kun var til en film eller noe, mulig jeg tar helt feil. Lenke til kommentar
Panter Skrevet 29. januar 2007 Del Skrevet 29. januar 2007 Mener å huske at denne utgaven kun var til en film eller noe, mulig jeg tar helt feil. 7825924[/snapback] Bond.. James Bond. Lenke til kommentar
manav Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg har mistet min lader, hvor får jeg tak i en ny en billig? på ebay er det for det meste billadere eller feil kontakttype som ikke passer i norge. Lenke til kommentar
asylant Skrevet 18. mars 2007 Del Skrevet 18. mars 2007 (endret) Hei, har ikke k800i enda, men har testet den litt ut. Og lurte på om det røde lyset som lyser når man tar bilde er mulig å fjerne.? skal bytte min N80 mot en k800i imorra, så kunne noen fortelle meg hva som som skal ligge av utstyr i orginalpakken også? Endret 18. mars 2007 av asylant Lenke til kommentar
Nator Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Kjørte inn nyeste oppdatering til K800i som stammer fra 18. april i år, etter dette forsvant Norsk ordliste som valg under "Tastespråk". Noen som har det samme problemet? Nå må jeg skrive inn norske ord manuelt hver gang, også for stor og liten forbokstav Det sto at jeg fikk oppdatering "EUROPE 4". Lenke til kommentar
roggerugge Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Sitter her med en 2mnd gammel Sony Ericsson K800i. Alt på telefonen har fungert smertefritt helt frem til nå. Tok ut batteriet igår for å bytte simkort, men når jeg skulle skru på telefonen igjen så var det ikke antydning til at den skulle slå seg på. Tenkte kanskje det var litt lite strøm så jeg satte den i laderen. Men den lader heller ikke. Testet med en annen Sony Ericsson og den ladet utmerket. La merke til noe annet igår, for de som har kjennskap til K800 i vet at IR porten sitter på høyre del av telefonen, og når jeg trykker på "power"knappen så blinker lyset 7-8 ganger. Og om jeg setter den i laderen så lyser det kontinuerlig. Noen som aner hva som kan være galt? Lenke til kommentar
AyeGee Skrevet 16. oktober 2007 Del Skrevet 16. oktober 2007 Dama kjøpte SE K850 igår, og jeg kjøper den idag. Den var helt konge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå