Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg ladet headsettet og resatte det og koplet det opp mot telefonen helt på nytt.

Når jeg sykler der enden av veien har enten busker, fjell, kratt osv så hakker det.

Kommer jeg på åpne plasser f.eks en stor lekeplass så er det ingen problem.

6538744[/snapback]

Bare ikke jeg som forstår hvordan det skulle være et problem med ting rundt?

Lenke til kommentar
Jeg ladet headsettet og resatte det og koplet det opp mot telefonen helt på nytt.

Når jeg sykler der enden av veien har enten busker, fjell, kratt osv så hakker det.

Kommer jeg på åpne plasser f.eks en stor lekeplass så er det ingen problem.

6538744[/snapback]

Bare ikke jeg som forstår hvordan det skulle være et problem med ting rundt?

6538845[/snapback]

Nei jeg kan heller ikke forstå hvordan noe slik kan påvirke.

Det virker veldig rart, men kansje de tingene rundt forstyrre BT'en litt. ikke vet jeg..

Lenke til kommentar

Elkjøp selger den til 999,- med tele2 abnm. Sier du opp på dagen kommer det vel en tilleggsavgift på litt under to tusen regner jeg med. Da har du en K800i, uten binding, til under 3000!

@audun1: synd at du ikke er fornøyd med headsettet da.. men jeg skjønner deg godt! Stod å ventet på bussen her om dagen.. startet mp3-spilleren med DS970 og la mobiltlf i lommen. Hakket så ille at det var som å høre på en 128kbit/s radio-stream over nettet med 33.6k modem. Helt uakseptabelt. Men det kan jo være at det er litt human error inne i bildet her da. Skal se om jeg ikke finner noe på nettet ang. problemet, hvis ikke så blir det nok retur på meg også.

Ang. innbytte, vil du ha en ny trådløs enhet, eller kablet denne gangen? hvis ikke må du nok kjøpe HPM-70 (koster vel rundt 300,-), bruke 3.5mm overgangen som har innebygget antenne, og kjøpe et separat headset/plugs ved siden av.

Endret av Strupstad
Lenke til kommentar
Ifølge prisguiden er denne mobilen (SE K800i) billigst hos Pixmania (kr. 3286,-) men dropzone selger den for kr. 2950,-

6539836[/snapback]

Prisen hos Dropzone er vel eks. mva.

6540712[/snapback]

Det er helt riktig prisene hos dropzone er eksklusivt mer verdi avgift, og de selger kun til bedrifter, kommuner osv. Prisen med mva blir faktisk 3688,- Men hvis jeg ikke tar helt feil så var ikke de med prisoversikten på prisguide, senest i går, det var derfor jeg lurte litt.

Lenke til kommentar
@audun1: synd at du ikke er fornøyd med headsettet da.. men jeg skjønner deg godt! Stod å ventet på bussen her om dagen.. startet mp3-spilleren med DS970 og la mobiltlf i lommen. Hakket så ille at det var som å høre på en 128kbit/s radio-stream over nettet med 33.6k modem. Helt uakseptabelt. Men det kan jo være at det er litt human error inne i bildet her da. Skal se om jeg ikke finner noe på nettet ang. problemet, hvis ikke så blir det nok retur på meg også.

Ang. innbytte, vil du ha en ny trådløs enhet, eller kablet denne gangen? hvis ikke må du nok kjøpe HPM-70 (koster vel rundt 300,-), bruke 3.5mm overgangen som har innebygget antenne, og kjøpe et separat headset/plugs ved siden av.

6540825[/snapback]

Hehe ja det er godt mulig at feilen ligger mellom Telefonen og meg, men det kan da ikke være så vanskelig kan det det?

Skal ringe SE i morgen og høre hva de mener.

Lenke til kommentar
Elkjøp selger den til 999,- med tele2 abnm. Sier du opp på dagen kommer det vel en tilleggsavgift på litt under to tusen regner jeg med. Da har du en K800i, uten binding, til under 3000!

6540825[/snapback]

Kan man bare si opp avtalen da? Er man ikke bindet ei hvis tid.

Til dere som eier K800: Hva følger med i pakken?

Lenke til kommentar

6540825[/snapback]

Kan man bare si opp avtalen da? Er man ikke bindet ei hvis tid.

6544424[/snapback]

Du kan si den opp med en gang og betale 2000 kroner.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...