Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg kobler mobilen til datamaskinen kommer det opp at den har funnet en ny hardware, og spørr om jeg vil søke etter driveren. Maskinvaren er Sony Ericsson 039 USB WMC Modem. Søker etter driveren, men finner den ikke. Har lagt inn Sony Ericsson PC Suite, men uten at det hjalp. Noen som vet hvor jeg kan finne driveren for nedlasting? Har søkt på nettet, samt hos Sony Ericsson, men uten hell.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
@audun1: Tror det hjelper med en restart av telefonen og headsettet.

Headsettet resetter du ved å slå det på og holde powerknappen inne i 5 sek (du hører først et kort pip, og så et langt pip). Deretter skrur du den av igjen ved å holde powerknappen og anropsknappen inne samtidig i 5 sekunder (du hører et langt piiip). Deretter slår du den på som normalt, og husk å velge enkelmodus (den knappen som kan forveksles med hold-knapp) slik at det står kun én tlf i displayet, samt den roterende pilen.

Ellers hakker det i ny og ne hos meg også.. vet egentlig ikke heeelt hva det kommer av :(

6537129[/snapback]

Skal prøve det i morgen, men hvis ikke det hjelper tror jeg at jeg returnerer det :cry: .

Så mye som det hakket i dag er overhode ikke akseptabelt og er dog ikke mulig og bruke til sykling osv.

Jeg er dog ikke en person som bryr seg om slike ting (alså blir fort irritert), men det kostet tross alt 1000kr ca. da.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Hver gang jeg kobler mobilen til datamaskinen kommer det opp at den har funnet en ny hardware, og spørr om jeg vil søke etter driveren. Maskinvaren er Sony Ericsson 039 USB WMC Modem. Søker etter driveren, men finner den ikke. Har lagt inn Sony Ericsson PC Suite, men uten at det hjalp. Noen som vet hvor jeg kan finne driveren for nedlasting? Har søkt på nettet, samt hos Sony Ericsson, men uten hell.

6537485[/snapback]

Hadde samme problemet, det som hjalp for meg var å velge "Install form a list or specific location" så velger du D:/Drivers/USB cable, der D: er CD-romen. Det følgte med en liten lapp der med cd-en der det står beskrevet hvordan du skal gå frem når du skal koble telefonen til pcen.

Hjelper kanskje også med en restart av pcen...

Lenke til kommentar

Fikk ordnet problemet med modemet. Av en eller annen grunn så ville den finne driveren på cd'en nå. Selv om jeg hadde prøvd 3-4 ganger tidligere.

Noe annet som irriterer litt er at når jeg kobler mobilen til USB så resetter snarveiene på styrespaken seg. Noen andre som har opplevd det?

Lenke til kommentar

6537485[/snapback]

problemet ble fikset når jeg avinstallerte alt og startet fra begynnelsen,det som er viktig er at du ikke kobler til tlf før du starter programvaren og laster den inn på maskin :thumbup: Endret av Nodor
Lenke til kommentar
Noe annet som irriterer litt er at når jeg kobler mobilen til USB så resetter snarveiene på styrespaken seg. Noen andre som har opplevd det?

6537837[/snapback]

Er ikke sånn hos meg...

Noen som vet om 3G-nettet trekker mye strøm når det er aktivert, i forhold til kun GSM?

Lenke til kommentar

6537837[/snapback]

Er ikke sånn hos meg...

Noen som vet om 3G-nettet trekker mye strøm når det er aktivert, i forhold til kun GSM?

6537983[/snapback]

3G nettet trekker ikke mer strøm,men bruk av videotlf trekker mer strøm..
Lenke til kommentar
Med 3G aktivert bruker telefonen mer strøm ja.

6538153[/snapback]

Var det jeg trodde, men er det så mye at jeg bør deaktivere 3G når jeg ikke bruker det?

6538187[/snapback]

Hva er vitsen med 3G om den er deaktivert?er jo ingen som får kontakt med deg på videotlf.. :hmm:
Lenke til kommentar

6538153[/snapback]

Var det jeg trodde, men er det så mye at jeg bør deaktivere 3G når jeg ikke bruker det?

6538187[/snapback]

Hva er vitsen med 3G om den er deaktivert?er jo ingen som får kontakt med deg på videotlf.. :hmm:

6538195[/snapback]

Hmm, du har et poeng, men jeg kjenner ingen som har 3G enda...

Lenke til kommentar

6538153[/snapback]

6538187[/snapback]

6538195[/snapback]

Hmm, du har et poeng, men jeg kjenner ingen som har 3G enda...

6538219[/snapback]

Ja om du ikke skal surfe på nett og laste ting og kjenner ingen med 3G så er det jo bare å koble fra...
Lenke til kommentar
Noen som har hatt problemer med at "spillmusikkknappen" på siden ikke fungerer?

6538322[/snapback]

Nope, men noe som irriterer meg litt er at dekselet forann kamera sitter litt løst. Det åpner seg når telefonen ligger i lomma :thumbdown:

Lenke til kommentar

OK beklager hvis jeg kansje skulle ha laget en ny post på dette, men tenkte det kansje er greit her siden det er om K800i :D

___________-------------------------------__________________

Nå tok jeg alså en ny sykkeltur bare for og teste headsettet (HBH-DS970).

Jeg ladet headsettet og resatte det og koplet det opp mot telefonen helt på nytt.

Når jeg sykler der enden av veien har enten busker, fjell, kratt osv så hakker det.

Kommer jeg på åpne plasser f.eks en stor lekeplass så er det ingen problem.

Derfor skrev jeg en mail til de som jeg kjøpte headsettet av og klagde.

Jeg er jo innenfor den 14 dagers retur greien så kansje jeg skulle ha benyttet meg av den.

Jeg digger headsettet og det er utrolig god lyd i det, men jeg ser at andre også har tendenser til problemer rundt på nettet.

Derfor lurte jeg på om dere viste om noe grei erstattning hvis de spør angående innbytte. OG finnes det også noen med innebyggd antenne for radio så jeg slepper og bruke standar headsett?

Takker meget og jeg beklager veldig hvis det ikke passer seg i denne tråden:D

Endret av audun1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...