Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her

Anbefalte innlegg

OK, nå vet jeg at mobilen ligger på postkontoret her.

Men har ikke fått den dumme lappen enda.

Kan jeg bare komme med pakkenr e.l. og få den utlevert eller må man ha den lappen?

6530305[/snapback]

Går fint hvis du bare har pakkenummeret....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min får hvit skjerm så blir alt svart og det virker som om den rebooter, men jeg trenger ikke trykke inn pin kode.

Rart

6530717[/snapback]

ja det stemmer,den gjør dette når du har vært tilkoblet pc og når du blar igjennom bilder og havner på en mp3 låt i filene..
Lenke til kommentar
Min får hvit skjerm så blir alt svart og det virker som om den rebooter, men jeg trenger ikke trykke inn pin kode.

Rart

6530717[/snapback]

Har skjedd meg også, to ganger. Senest isted når jeg fiklet med det nye headsettet mitt (DS970). Litt småirriterende, men akk ja.. kanskje det er noe man må regne med i disse dager :(

Håper ny firmware kan fikse dette.

Lenke til kommentar

Rart

6530717[/snapback]

Har skjedd meg også, to ganger. Senest isted når jeg fiklet med det nye headsettet mitt (DS970). Litt småirriterende, men akk ja.. kanskje det er noe man må regne med i disse dager :(

Håper ny firmware kan fikse dette.

6532565[/snapback]

spørs,tror det må være sånn,en slags avlogging av prosessoren? :hmm:
Lenke til kommentar

I dag kjøpte jeg min SE k800 for 3190 kr på siba. Jeg er kjempe fornøyd med den, det var en STOR overgang fra SE t630 :p Bildene den tar er jo bare helt konge, har lagt til sides mitt HP digitalkamera på 3,2Mp, og mp3-spilleren trengs ikke mer etter jeg har fått minnekortet på 1 Gb og nytt headsett :D

Noen som vet om DETTE headsetet er noe bra?

Lenke til kommentar

6533816[/snapback]

Det er vel det headsettet som følger med W800i. Personlig liker jeg ikke pluggen som går rett inn i øret, men du kan jo kjøpe det å stappe inn ett annet headset siden det er overgang til 3,5 mm jack.. Praktisk..

Lenke til kommentar

6533816[/snapback]

Det er vel det headsettet som følger med W800i. Personlig liker jeg ikke pluggen som går rett inn i øret, men du kan jo kjøpe det å stappe inn ett annet headset siden det er overgang til 3,5 mm jack.. Praktisk..

6533955[/snapback]

Pluggene er jo deilige! Beste øreproppene jeg noen gang har prøvd. Gummien gjør slik at skallen fungerer som en basskasse :) Det gir sykt bra lyd.

Lenke til kommentar

Med litt frykt for å øydelegge nye mobilen min (k800), så spør eg om hjelp. Ganske dumt spørsmål eigentleg....

Korleis får ein opp den "luka" der minnekortet skal inn?

Eg er redd for å bruke for mykje makt, og dermed øydelegge mobilen....

Lenke til kommentar
Pluggene er jo deilige! Beste øreproppene jeg noen gang har prøvd. Gummien gjør slik at skallen fungerer som en basskasse :) Det gir sykt bra lyd.

6534819[/snapback]

Synes ikke de øreproppene gir sykt bra lyd. Ganske under middels hvis jeg må si det selv. (ref øreproppene på min DS970)

3.5mm overgang fåes kjøpt billig på www.doml.net (den er 5cm lang, så du slipper krøll på ledningen dersom du kjøper HBH-70 eller hva de nå het.

M2 minnekort-beskyttelsen krever at du bruker litt makt for å få den ut. Den sitter sitter fast i den ene enden, så bruk bare neglen og vipp den hardt ut (i den siden du får tak).

Lenke til kommentar

Veit ikke om dette er nytt for denne telefonen, men tror funksjonen kan være nyttig i visse tilfeller.

Jeg snakker da om nøkkelordfunksjonen, som ligger under talestyring. Da "lytter" telefonen til det du sier og når du sier et nøkkelord eller en nøkkelfrase så tilsvarer det den komandoen du utfører når du holder svarknappen inne for å aktivere talestyring.

Ellers fant jeg bildestabilisatoren da. Den kan jo bare aktiveres når du har på "skumring, landskap", "landskap" og "Strand/snø". Vet ikke om dette har blitt sagt før da. Er jo tross alt oppi 80 sider nå :)

Jeg har hatt telefonen i to uker nå og er veldig fornøyd. Bruker telefonen en del til radio i forbindelse med jobb og den står på kanskje 4-5 timer om dagen den siste uken. Da har det holdt å lade den annenhver dag. Har jo selvfølgelig også brukt kameraet og mp3 spilleren en del på fritiden da. Fant også AF (automatisk beste frekvens for radiokanalen) funksjonen på radioen og den hjalp faktisk litt når det var skurring. Det som er litt dumt er at man ikke hører helt forskjell på om telefonen skifter frekvens eller om man får meldng (begge gjør at det blir stille 1 sek i øretelfonene).

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over en ting i dag :D

Jeg var på en sykeltur bare for og teste DS970 sammen med k800i.

Det var forsovet ikke så behagelig siden det hakket og hakket.

Da jeg kom ned mot sentrum kr.sand på noen sletter (kun gress og noen trær) så funket det helt toppers :D

Problemet kommer når det er fjell eller noe slik på den ene siden ( vet ikke hvordan det er hvis det er på begge).

Mobilen har jeg da testet i en bæreveske (fra SE orginal) og i lomma, men det var likedann uansett.

Skal det være så dårlig!?

Takker

Lenke til kommentar

@audun1: Tror det hjelper med en restart av telefonen og headsettet.

Headsettet resetter du ved å slå det på og holde powerknappen inne i 5 sek (du hører først et kort pip, og så et langt pip). Deretter skrur du den av igjen ved å holde powerknappen og anropsknappen inne samtidig i 5 sekunder (du hører et langt piiip). Deretter slår du den på som normalt, og husk å velge enkelmodus (den knappen som kan forveksles med hold-knapp) slik at det står kun én tlf i displayet, samt den roterende pilen.

Ellers hakker det i ny og ne hos meg også.. vet egentlig ikke heeelt hva det kommer av :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...