Nodor Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hvis ikke SE kunne presse MSPD i K800i, kunne de ihvertfall gått for en mer etablert minnekort som f.eks SD Mini som ikke merkverdig større enn M2 og koster ikke mer enn dagens SD kort. Enig i at ny teknologi må pushes men er ikke fornøyd med valget av M2. Kan ikke forvente noe annet enn Sony pushe sitt egen brikke egentlig men.. Er muligens ikke noe nytt fenomen med pikselfeil på telefoner men skriver jo at jeg har ikke opplevd dette og anser ikke denne sjansen som postivt for telefonen. Om K800i er mer utsatt for dette? Ja og nei. Ja, siden K800i har flere pikseler enn mange av dagens telefoner og nei, K800i er ikke spesielt utsatt for dette. Det er en selvfølge at den telefon skal yte 100% på sine funksjoner. Hva er vitsen med en telefon som har en mp3-avspiller som yter 43%, 3.2mpx kamera som yter 63% og en 8-tallsknapp som yter 50%? Oppsummert: En telefon skal funke 100% uansett pris og spesifikasjoner. 6503888[/snapback] Ja det er greit nok,men er du villig til å betale 10000kr for en tlf som har alt dette med kun beste kvalitet? eller vil du ha muligheten til å kjøpe en tlf som har alle disse funksjonene som virker? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) man lærer så lenge man lever!! 6503890[/snapback] Jeg levde 5-6 år før jeg lærte dette Endret 17. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 man lærer så lenge man lever!! 6503890[/snapback] Jeg levde 5-6 år før jeg lærte dette 6503904[/snapback] Og jeg 3-4 før jeg gikk fra manger til mangler Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Ja det er greit nok,men er du villig til å betale 10000kr for en tlf som har alt dette med kun beste kvalitet? eller vil du ha muligheten til å kjøpe en tlf som har alle disse funksjonene som virker? 6503902[/snapback] Jeg fatter egentlig ikke hva du prøve å komme med her men kan godt hende at jeg er veldig trøtt.. Kvalitet og ytelse har ikke noe mer hverandre å gjøre. Et gulldeksel og et plastikkdeksel yter akkurat det samme: å gi telefonen en form. Endret 17. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Mye fram og tilbake her nå, til tider ganske off-topic. Ja, linsedekselet går opp noen ganger i lommen. Internett-tasten bruker jeg mye, spesielt når man har gratis WAP og mobil-tv i én måned. Jeg testet lyden fra Mp3-spilleren med Koss Porta Pro headsettet, og fant ut at lyden er mye kraftigere og bedre på W800i, enn K800i. Høytaleren er så og si den samme, i mine ører. En ting jeg synes er dumt, siden dette er en kamera-telefon, er at kameraet starter ikke uansett om du tar opp linsedekselet. Jeg satt i en bil her en dag og så en bilulykke på andre siden av veien som jeg ville ta bilde av. Det fikk jeg ikke gjort fordi jeg surfet på WAP, og dermed starter ikke kameraet da jeg tok ned dekselet, ergo jeg fikk ikke tatt bildet. Da jeg prøvde med W800i, startet kameraet. W800i går fortere når man skal inn på menyen, men når man trykker videre inn f.eks å skrive melding, går K800i fortere. Jeg trodde Walkman-merket var bare gimmick noe som det kanskje er, men de telefonene har markant bedre lydkvalitet. Video-oppløsningen er den samme, men K800i har bedre fargegjengivelse. Og telefonene er ikke perfekte fordi selskapene skal suge penger ut av oss Endret 17. juli 2006 av moshpit Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Ja det er greit nok,men er du villig til å betale 10000kr for en tlf som har alt dette med kun beste kvalitet? eller vil du ha muligheten til å kjøpe en tlf som har alle disse funksjonene som virker? 6503902[/snapback] Jeg fatter egentlig ikke hva du prøve å komme med her men kan godt hende at jeg er veldig trøtt.. Kvalitet og ytelse har ikke noe mer hverandre å gjøre. Et gulldeksel og et plastikkdeksel yter akkurat det samme: å gi telefonen en form. 6503924[/snapback] Jeg mener at det finnes ingen produsenter som kan gi deg en optimal telefon for en billig penge,en annen ting er at en mobiltlf vil aldri kunne erstatte en separat mp3 spiller eller et kamera.Er bare å innse først som sist at skal man dytte alt dette inn i en mobil må man forvente at noe går tapt på veien... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Og telefonene er ikke perfekte fordi selskapene skal suge penger ut av oss 6503942[/snapback] Quoted for truth! Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Mye fram og tilbake her nå, til tider ganske off-topic. Ja, linsedekselet går opp noen ganger i lommen. Internett-tasten bruker jeg mye, spesielt når man har gratis WAP og mobil-tv i én måned. Jeg testet lyden fra Mp3-spilleren med Koss Porta Pro headsettet, og fant ut at lyden er mye kraftigere og bedre på W800i, enn K800i. Høytaleren er så og si den samme, i mine ører. En ting jeg synes er dumt, siden dette er en kamera-telefon, er at kameraet starter ikke uansett om du tar opp linsedekselet. Jeg satt i en bil her en dag og så en bilulykke på andre siden av veien som jeg ville ta bilde av. Det fikk jeg ikke gjort fordi jeg surfet på WAP, og dermed starter ikke kameraet når jeg tar ned dekselet, ergo jeg fikk ikke tatt bildet. Når jeg prøvde med W800i, startet kameraet. W800i går fortere når man skal inn på menyen, men når man trykker videre inn f.eks å skrive melding, går K800i fortere. Jeg trodde Walkman-merket var bare gimmick noe som det kanskje er, men de telefonene har markant bedre lydkvalitet. Og telefonene er ikke perfekte fordi selskapene skal suge penger ut av oss 6503942[/snapback] Endret 17. juli 2006 av Nodor Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg mener at det finnes ingen produsenter som kan gi deg en optimal telefon for en billig penge,en annen ting er at en mobiltlf vil aldri kunne erstatte en separat mp3 spiller eller et kamera.Er bare å innse først som sist at skal man dytte alt dette inn i en mobil må man forvente at noe går tapt på veien... 6503945[/snapback] Du må ha misforstått noe i denne debattprosessen: Jeg nevner ikke i heletatt noe med et en mobiltelefon vil erstatte noe andre apparater. Unnskyld at jeg sier det men tilbakemeldingene jeg får på det jeg skriver fra deg er veldig usakelig iht. teksten du besvarer. Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Jeg mener at det finnes ingen produsenter som kan gi deg en optimal telefon for en billig penge,en annen ting er at en mobiltlf vil aldri kunne erstatte en separat mp3 spiller eller et kamera.Er bare å innse først som sist at skal man dytte alt dette inn i en mobil må man forvente at noe går tapt på veien... 6503945[/snapback] Du må ha misforstått noe i denne debattprosessen: Jeg nevner ikke i heletatt noe med et en mobiltelefon vil erstatte noe andre apparater. Unnskyld at jeg sier det men tilbakemeldingene jeg får på det jeg skriver fra deg er veldig usakelig iht. teksten du besvarer. 6503963[/snapback] ja takk det samme,du forstår ikke hva jeg mener og motsatt!! end off story!! Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei Vuderer denne telefonen Hva menes du med Klipp og lim funksjon ? Kan noen gi meg et eksempel? Er dette en god mobil? Ikke en jippo mobil? har behov for: kamera MP3 Kalender Radio Bra batteri og den må være kjapp Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei Vuderer denne telefonen Hva menes du med 1) Klipp og lim funksjon ? Kan noen gi meg et eksempel? Er dette en god mobil? Ikke en jippo mobil? har behov for: kamera MP3 Kalender Radio Bra batteri og den må være kjapp 6504387[/snapback] 1) Hvis du tuller rundt på minnekortet. så finner du en mp3 som du ikke vil ha der den ligger. da kopierer du den og limer den inn en annen plass. og som sakt allrede, hvis du skal sende en melding og har nummeret i en (ja la oss se) tekstfil. Da kan du kopiere nummeret og lime det inn i meldingen på mottaker. Kansje litt vannsklig forklart. Tok et lite bilde jeg Synes jo det er bra, men kunne vært bedre. Det er tatt uten blits i vanelig modus. Nå er mitt batteri nede i 12% etter heftig bruk dag 3 Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei Vuderer denne telefonen Hva menes du med 1) Klipp og lim funksjon ? Kan noen gi meg et eksempel? Er dette en god mobil? Ikke en jippo mobil? har behov for: kamera MP3 Kalender Radio Bra batteri og den må være kjapp 6504387[/snapback] 1) Hvis du tuller rundt på minnekortet. så finner du en mp3 som du ikke vil ha der den ligger. da kopierer du den og limer den inn en annen plass. og som sakt allrede, hvis du skal sende en melding og har nummeret i en (ja la oss se) tekstfil. Da kan du kopiere nummeret og lime det inn i meldingen på mottaker. Kansje litt vannsklig forklart. Tok et lite bilde jeg Synes jo det er bra, men kunne vært bedre. Det er tatt uten blits i vanelig modus. Nå er mitt batteri nede i 12% etter heftig bruk dag 3 6504523[/snapback] Takk for godt svar Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 For andre gang: noen som har testet vyke med K800i? Virker det? Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Hei Vuderer denne telefonen Hva menes du med 1) Klipp og lim funksjon ? Kan noen gi meg et eksempel? Er dette en god mobil? Ikke en jippo mobil? har behov for: kamera MP3 Kalender Radio Bra batteri og den må være kjapp 6504387[/snapback] 1) Hvis du tuller rundt på minnekortet. så finner du en mp3 som du ikke vil ha der den ligger. da kopierer du den og limer den inn en annen plass. og som sakt allrede, hvis du skal sende en melding og har nummeret i en (ja la oss se) tekstfil. Da kan du kopiere nummeret og lime det inn i meldingen på mottaker. Kansje litt vannsklig forklart. Tok et lite bilde jeg Synes jo det er bra, men kunne vært bedre. Det er tatt uten blits i vanelig modus. Nå er mitt batteri nede i 12% etter heftig bruk dag 3 6504523[/snapback] Takk for godt svar 6504776[/snapback] Har du tenkt å kjøpe? Alså jeg har hatt p800, p900 og nå har jeg Ipaq5365 men så røyk høytaleren og batteriet så derfor kjøpte jeg K800i. Jeg angrer ikke et sekund alså. Løp og kjøp, den er verd penga selv om jeg kunne ha endret noe Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Har disse mobilsjappene i byen k800i? Tenkte å stikke å kjenne på den før jeg kjøpte den. Kansje jeg kan få fiksa den for 2000,- der også slik som på mobilland, har en kompis der som pleier å være god på å matche sånne priser for meg Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Noen som har lyst til å sette opp en liste med ting de liker og misliker ved sin nye k800? 6502189[/snapback] Liker: Kameraet Skjermen Meldingskapasiteten (mye bedre enn på K750i) 5 vekkerklokker Misliker: Batterikapasiteten (elendig, mulig det er noe feil med min) Linsedeksel (går opp i lommen) Noen av knappene er veldig små sitter litt tett. Kommer ofte på internett når jeg skal trykke på Venstre valgknapp. 6502562[/snapback] Batterikapasiteten blir bedre etter 3-4 oppladninger på denne typen batterier så det kan hende du vil oppleve bedre etterhvert. Lenke til kommentar
Ungankable Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) edit: feilpost Endret 17. juli 2006 av Thor-Egil Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Batterikapasiteten blir bedre etter 3-4 oppladninger på denne typen batterier så det kan hende du vil oppleve bedre etterhvert. 6504957[/snapback] Jeg har hørt at det ikke er slik lengre. Jeg har hørt at uansett hvordan man lader de nye batteriene så virker de 100% Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) En ting jeg synes er dumt, siden dette er en kamera-telefon, er at kameraet starter ikke uansett om du tar opp linsedekselet. W800i går fortere når man skal inn på menyen, men når man trykker videre inn f.eks å skrive melding, går K800i fortere. Jeg trodde Walkman-merket var bare gimmick noe som det kanskje er, men de telefonene har markant bedre lydkvalitet. 6503942[/snapback] 1. Kameraet startar no vel når du opnar linsedekselet? Gjer iallefall det hos meg og alle K800iane eg har solgt/brukt. Det skrur seg på sjølv om tastelås er på. 2. W800i og K800i går like raskt inn på menyen, alt etter som. Dersom du har animert bakgrunn (og då til kor stor grad den er animert) vil dette påverke tida ein liten tanke. 3. Musikkdelen av W800 og K800i er jo den same, same spelar, same programvare (muligens litt nyare i K800i). Sikker på at du ikkje har stilt på Equalizeren på W800 og ikkje på K800? Her har eg iallefall fin og klar lyd frå min K800i med Koss Porta Pro Jeg har hørt at det ikke er slik lengre. Jeg har hørt at uansett hvordan man lader de nye batteriene så virker de 100% Erfaringar talar imot det der - batterikapasiteten ser ut til å bli betre etter eit par ladingar Endret 17. juli 2006 av Arve Systad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå