Nodor Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (...) Sitter nå med en litt utdatert SE T630i(...) 6495518[/snapback] du har hoppet over en generasjon Han har vel hoppet over to? (K700i og K750i) 6496882[/snapback] nja 630 kom vel samtidig med 700,kjipa utgaven Lenke til kommentar
batti64 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hvis jeg kjøper telefonen nå, vil mitt nåværende sim-kort fungere som det skal med 3G osv.? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Du må ha nytt usim fra netcom, hvis du ikke allerede har det. Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Hvis jeg kjøper telefonen nå, vil mitt nåværende sim-kort fungere som det skal med 3G osv.? 6496992[/snapback] hadde et gammelt simkort fra 2002 og det funket fint,plug and play,har prøvd videosamtale og det fungerte bra Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det må vel ha vært telenor? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Det må vel ha vært telenor? 6497081[/snapback] Det vil jeg tro, siden NetCom har ikke hatt 3G-simkort siden ganske få strakser siden... Lenke til kommentar
m3 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Bilde sammenligning mellom K800 og LG KG-920, Nokia N80, NokiaN93, SonyEricsson K750, Sharp 903 og Nikon 3310. Link: http://www.sotovik.ru/catalog/reviews/Sony...800i-4-rev.html Link: http://www.sotovik.ru/catalog/reviews/Sony...800i-3-rev.html Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hvordan sletter men email i innboksen? Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Lite spørsmål om galleriet her. Er det fortsatt slik at det er både høyskjerm og landskapsmodus, hvorav begge har hver sine funksjoner? F.eks. zoom bare tilgjengelig i landskapsmodus og rotere bilde eller noe sånt annet bare i høyskjerm? Hvis man er inne i galleriet, inne i et bilde man har tatt, har zoomet inn og trykker og holder inne tasten for å komme til standby, hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Lite spørsmål om galleriet her. Er det fortsatt slik at det er både høyskjerm og landskapsmodus, hvorav begge har hver sine funksjoner? F.eks. zoom bare tilgjengelig i landskapsmodus og rotere bilde eller noe sånt annet bare i høyskjerm? 6499114[/snapback] Er trøtt nå... men hæ? Høyskjerm? Hvis man er inne i galleriet, inne i et bilde man har tatt, har zoomet inn og trykker og holder inne tasten for å komme til standby, hvor lang tid tar det? 6499114[/snapback] 1 sekund Lenke til kommentar
m3 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg satt og søndagsleste i K800 sin håndbok…!? Og det er utrolig egentlig med tanke på at jeg ikke har den telefonen…!? Dere skjønner jeg prøver å finne ut hvorfor den telefonen er så ufokusert i dårlige lysforhold – også der det er brukt blits – og da kom jeg over dette i bruker håndboken som jeg lastet ned fra SonyEricsson sin nettside. På side 51 i internet versjonen a manualen står det følgende: (se bilde) ”3 MP-bildestørrelse er 2000 x1500, eventuelt ved bildestabilisator aktivert.” ”Slå på bildestabilisator – Hvis tilgjenglig, brukes til å holde bilde stabilt. Kompenserer for små håndbevegelser i dårlige lysforhold.” Jeg har til nå ikke sett et eneste bilde tatt med K800 på 2000 x 1500. Hvordan fungerer bildestabilisatoren, hvis jeg har skjønt manualen riktig så er det noe man må velge manuelt. Kan dere prøve det ut med bildestabilisator i mørke omgivelser og se hvordan det fungerer. Lenke til kommentar
genser Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Er trøtt nå... men hæ? Høyskjerm? Høyskjerm er nødvendigvi det motsatte av bredskjerm/landskapsmodus/widescreen. Holder man telefonen vanlig er skjermen høyere enn den er bred Takk for svar. 1 sekund er jo ganske ille, men ikke så ille som før. Fint om det er andre som kan besvare de andre tingene jeg lurte på.. edit: kan selvfølgelig hende at alle andre bruker et annet ord enn høyskjerm, aner ikke Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Tenkte jeg kunne raportere litt Det er mange som lurer litt på batteritiden osv så jeg testet litt Jeg begynte i går 15.07.2006 kl 08.00 med musikk. jeg brukte da telefonen hele tiden frem til kl 03.00 om natten neste dag ps. veksler litt mellom synkronisering, radio, kamera osv, men telefonen ble brukt hele tiden med unntak når jeg spiste. kl 09.00 i dag begynte jeg å bruke den igjen. Spilte musikk og hørte litt på radio. Nå er klokken 16.05 og jeg har 43% av batteriet. Personlig synes jeg dette var bra og kan ikke klage, men nå er det ialfall sakt BT headsettet hadde også veldig god batterikapasitet siden jeg ikke måtte lade det før nå Takker Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 audun1: Er det HBH-DS970 du har? Hvis du har mobilen i lomma, og hører på musikk, hakker musikken da? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Hvis du har mobilen i lomma, og hører på musikk, hakker musikken da? 6500788[/snapback] Hakker? Hvorfor skulle den hakke hvis du hadde den i lomma? Den gjør isåfall ikke det... Gikk med mp3 hele dagen i går, og merket ikke noe hakking. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 audun1: Er det HBH-DS970 du har? Hvis du har mobilen i lomma, og hører på musikk, hakker musikken da? 6500788[/snapback] Nei jeg har ikke opplevd hakking. Det eneste var når jeg er i rommet vedsidna meg da hakker det. Ellers er det ingen problemer i det hele tatt (untatt at jeg ikke kan høre på radio) Jeg ser noen som sier at det hakker avogtil når en sitter med telefonen også, men det har jeg ikke opplevd. Kansje jeg var heldig hehe. Lenke til kommentar
Holtemann Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 For min DS-970 hakker om det ikke er fri sikt. Den hakker ikke under samtale, men under musikkspilling Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det må vel ha vært telenor? 6497081[/snapback] Det vil jeg tro, siden NetCom har ikke hatt 3G-simkort siden ganske få strakser siden... 6497089[/snapback] jepp telenor Lenke til kommentar
Enya Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Jeg fikk min K800i for to dager siden og er meget fornøyd men idag sluttet Wap/Internett å fungere. Har prøvd med oppsett fra SE, Netcom og Chess. Har forøvrig Chess abonement med Netcom dekning. Når den prøver å koble opp så får jeg beskjed om å ta kontakt med operatøren. Noen med samme problem, evt. noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Noen fler som har problemer med tilkopling til pc i telefonmodus? Jeg reinstallerte hele greien fra SE og da fungerte det. Men når jeg skal kople til for andre gang så vil den ikke. Flere som kansje har hatt dette problemet? PS: opplever også at skjermen blir hvit og telefonen resetter seg på en måte, men det begynte for ikke lenge siden.. Takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå