HKS Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bare et spm... Ble litt skuffet når jeg fikk PIN koden i posten og tastet meg inn på telefonen. Jeg hadde gledet meg til radioen, men den fungerer jo ikke. Får følgende feil: Vennligst kople til hodesett som fungerer som en antenne. Hva i hutti er det for noe? Jeg har jo det blåtann hodesettet som jeg ville bruke til det 6489759[/snapback] Koble til handfree'en, og bruk Blåtann... Du må ha en antenne for a bruke FM-radio. GSM antennen klarer ikke a ta imot de radiobølgene. Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bare et spm... Ble litt skuffet når jeg fikk PIN koden i posten og tastet meg inn på telefonen. Jeg hadde gledet meg til radioen, men den fungerer jo ikke. Får følgende feil: Vennligst kople til hodesett som fungerer som en antenne. Hva i hutti er det for noe? Jeg har jo det blåtann hodesettet som jeg ville bruke til det 6489759[/snapback] Koble til handfree'en, og bruk Blåtann... Du må ha en antenne for a bruke FM-radio. GSM antennen klarer ikke a ta imot de radiobølgene. 6489837[/snapback] Kanskje du heller ville ha en god gammel utrekksantenne??Wake up.. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bare et spm... Ble litt skuffet når jeg fikk PIN koden i posten og tastet meg inn på telefonen. Jeg hadde gledet meg til radioen, men den fungerer jo ikke. Får følgende feil: Vennligst kople til hodesett som fungerer som en antenne. Hva i hutti er det for noe? Jeg har jo det blåtann hodesettet som jeg ville bruke til det 6489759[/snapback] Koble til handfree'en, og bruk Blåtann... Du må ha en antenne for a bruke FM-radio. GSM antennen klarer ikke a ta imot de radiobølgene. 6489837[/snapback] Så det vil si det at jeg ikke kan bruke mitt headsett til ca 1000k til radio? Det var litt dårlig må jeg si.. Kansje jeg skal hente mottakeren til Radio Kristiansand hehe Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Så det vil si det at jeg ikke kan bruke mitt headsett til ca 1000k til radio?Det var litt dårlig må jeg si.. 6489898[/snapback] Jo, hvis du kobler til den medfølgende handsfree'en. Den har en ledning som brukes som antenne. Og så kan du bruke BT-headsettet ditt til å lytte med. Ikke optimalt, men desverre realiteten. Det eneste dårlige med dette er research'en din i forkant... Endret 14. juli 2006 av Tjohei Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Merkelig rare greier alså... Research? ja kansje det hehe, men trodde at HBH-DS970 skulle være det jeg trengte alså.. Takker meget. Lenke til kommentar
audun1 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Så det vil si det at jeg ikke kan bruke mitt headsett til ca 1000k til radio?Det var litt dårlig må jeg si.. 6489898[/snapback] Jo, hvis du kobler til den medfølgende handsfree'en. Den har en ledning som brukes som antenne. Og så kan du bruke BT-headsettet ditt til å lytte med. Ikke optimalt, men desverre realiteten. Det eneste dårlige med dette er research'en din i forkant... 6489916[/snapback] OK. Nå har jeg trykket på telefonen og forsket en del + lest hele bruksanvisningen. Men jeg vet ikke hvordan jeg kan veksle mellom standard headset og BT headset. Noen av dere som har brukt telefonen en stund som vet ? Takker veldig. Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Merkelig rare greier alså... Research? ja kansje det hehe, men trodde at HBH-DS970 skulle være det jeg trengte alså.. Takker meget. 6490050[/snapback] Last opp kortet med mp3 låter,radioen er elendig uansett på mobiler!! Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg får ikke koblet telefonen til pc'en via "telefonmodus", noen andre som opplever dette? Får koblet den til via telefonmodus første gangen etter at jeg installerer pc suite, men etter det vil den ikke. Kan kun koble den til via usbmodus. Jeg har prøvd å avintallere alle driverene flere ganger og bruker de nyeste driverene fra SE sine side. Noen som har løsningsforslag? Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg får ikke koblet telefonen til pc'en via "telefonmodus", noen andre som opplever dette? Får koblet den til via telefonmodus første gangen etter at jeg installerer pc suite, men etter det vil den ikke. Kan kun koble den til via usbmodus. Jeg har prøvd å avintallere alle driverene flere ganger og bruker de nyeste driverene fra SE sine side. Noen som har løsningsforslag? 6490868[/snapback] start fra begynnelsen,putt inn cd og installer,kobl deretter tlf til,tlf må aldri kobles inn før man installerer programvare! Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Bruk bluetooth folkens! Mye bedre! Mye enklere! Og mye tregere! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ledningen til headsettet fungerer som antenne... Du er plent nødt til å kople til det. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis det ble usikkerhet i forhold til mitt forrige innlegg så bekrefter jeg her: Jeg snakket om fil overføring, Bluetooth er mye enklere enn kabelen, siden telefonen må inn i et eget modus for kabelen, som tar litt tid. Bluetooth er det bare å sende over, men tar litt lengre tid enn kabelen. Men det er mye enklere for det, siden du bare kan koble av og på som du vil. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg får ikke koblet telefonen til pc'en via "telefonmodus", noen andre som opplever dette? Får koblet den til via telefonmodus første gangen etter at jeg installerer pc suite, men etter det vil den ikke. Kan kun koble den til via usbmodus. Jeg har prøvd å avintallere alle driverene flere ganger og bruker de nyeste driverene fra SE sine side. Noen som har løsningsforslag? 6490868[/snapback] start fra begynnelsen,putt inn cd og installer,kobl deretter tlf til,tlf må aldri kobles inn før man installerer programvare! 6490937[/snapback] Har ikke så mye å si det tror jeg om du putter den i før eller siden. Det du må gjøre er å installere alle driverne for seg selv... Noe jeg måtte... Kanskje det er bedre å installere først. Men nå husker ikke jeg om jeg puttet i tlf'en før installasjonen da... Lenke til kommentar
MacBoy Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er det noen som har problemer med golf-spillet her? Og noen ganger blir skjermen min kvit i ca 1 sek,hva kan det være? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er ikke skjermspareren som kommer til? Skjermspareren min kommer plutselig på noen ganger når jeg driver på mobilen... Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er ikke skjermspareren som kommer til? Skjermspareren min kommer plutselig på noen ganger når jeg driver på mobilen... 6491482[/snapback] Det skjedde meg idag. Første gang. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) SonyEricsson K800i Ferrari...... ! Er ikke den fin... Laget den selv... Jeg synes det hadde vært kult med en Ferrari K800 sånn som acer Ferrari Laptop... Endret 14. juli 2006 av m3 Lenke til kommentar
Nodor Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 SonyEricsson K800i Ferrari...... ! 6491789[/snapback] WOW helt utrolig bra..er barnehagen stengt om sommeren?? Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er det noen som har hatt K800 i noen uker som kan svare på om det er antydninger til støv e.l under skjermen? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Har nå hatt den i 2 uker, og jeg har ikke lagt merke til noe støv under skjermen. Men siden noen her har nevnt det, så kommer det vel nok etter en del lommebruk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå