Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne funksjonen du leter etter er tilgjenglig gjennom tredjeparts program i Symbian.

 

Et eksempel på et sånt program er Best Lock

6460328[/snapback]

Kjempe.

Men er ikke K800 lukka ?

Alså er det symbian eller i så fall er programmet kompatibelt med k800 ?

 

Takker

6460456[/snapback]

 

Compatible Devices

Nokia 3230, Nokia 6670, Nokia 3600, Nokia 7650, Nokia 7610, Nokia 6620, Nokia 6680, Nokia 6681, Nokia N-Gage QD, Nokia N-Gage, Nokia N-Gage-Cingular, Nokia N-Gage-AT&T, Nokia N-Gage-TMobile, Nokia N70, Nokia 6630, Nokia 3620, Nokia 3660, Nokia 3620-AT&T, Nokia 3620-TMobile, Nokia 3660-Cingular, Nokia 6260, Nokia Series 60, Nokia 3620-Cingular, Nokia 3660-AT&T, Nokia 3660-TMobile, Nokia 3650, Nokia 6682, Nokia 6600

 

Ingen K800i der nei :(

Lenke til kommentar

Noen som sliter med en pipelyd i øreproppene når radioen er på?

Forsvinner noen ganger når jeg holder antennen litt annerledes.

 

Edit:

Bittesmå detaljer:

Dersom tlf har vært av, når du så får inn en sms så viser den klokkeslettet den kom inn, ikke når den var sendt.

Ikke mulighet til å få valg om du vil ha leveringsrapport hver gang du sender en sms.

 

En tips, istedenfor å trykke utløser halvt ned og vente på autofokusen, trykk på joystick så gjør den det automatisk og knipser bildet.

 

Edit2, en annen ting som ikke er helt topp. Når man skal kopiere bildene fra tlf til pc i Explorer så er ikke "integrasjonssoftwaren" smart nok til først å sjekke om bildet allerede er på pc slik at man får spørsmål om man vil overskrive el, men den bruker først tid på overføringen får den spør.

 

Edit3, vet ikke om det er bug eller design, man kan starte kameraalbumet og bla i det ved hjelp av de to knappene helt øverst. Men dersom man starter albument ved hjelp av meny osv kan ikke de knappene brukes.

Endret av Panter
Lenke til kommentar
Okey, ja... slet med det selv da jeg fikk min W800i... endte med at jeg ble vandt til det, skal kjøpe sånn plast hos clas-olson til å ha oppå skjermen nå som jeg få k800i.

 

Jeg så nå at man har jo klokke når man skriver SMS og blar gjennom menyene osv, GENIALT! Har savnet dette VELDIG på W800i

6457073[/snapback]

Jepp!

En annen ting, men den er jo også felles for SE, er jo at man ser ikke før man er +/- 5 tegn fra 160 tegn når man går over på melding 2 osv...

6457096[/snapback]

 

Hvor får du 5 tegn i fra?

Lenke til kommentar

Er vel en 25 tegn før du får beskjed.

Vurderer sterkt å bytte ut mp3spiller(creative zen micro) og min k750i til en k800i.

Er det merkbar forskjell mellom telefonene eller er det bare en større k750i?

 

Kipt at den har 3G, har sån ca absolutt ikke behov for det :\

Det headsettet var SEXXY da, må skaffes om den skal brukes som mp3 spiller :D

Lenke til kommentar

Noen som aner hvorfor SE har lagt inn begrensning slik at nummertastene kun kan være hurtigtaster for telefonnumer og ikke for programmer/funksjoner?

 

Jeg kjenner til SEs snarveismeny og den er bra til sitt bruk, men det blir jo fort noen flere tastetrykk med den enn å kun trykke og holde en nummertast.

Endret av aslat
Lenke til kommentar
k790i har vel ikke sån a2dp eller hva det heter, virker som en funksjon jeg faktisk kunne få bruk for :o

6462189[/snapback]

 

K790i har i likhet med K800i, A2DP (stereo blåtann).

Kilde: Mobile-review

 

Bluetooth version for this model is 2.0, it supports EDR you can save improved energy saving mode in the menu. A2DP module is supported, this allows using wireless stereo headphones. The module itself (Bluetooth) was reworked, now it has wider capability with 3rd party devices. Considering the fact that common realization of this technology by Sony Ericsson is rather good (above average), no major problems should be encountered.
Lenke til kommentar
k790i har vel ikke sån a2dp eller hva det heter, virker som en funksjon jeg faktisk kunne få bruk for :o

6462189[/snapback]

 

K790i har i likhet med K800i, A2DP (stereo blåtann).

Kilde: Mobile-review

 

Bluetooth version for this model is 2.0, it supports EDR you can save improved energy saving mode in the menu. A2DP module is supported, this allows using wireless stereo headphones. The module itself (Bluetooth) was reworked, now it has wider capability with 3rd party devices. Considering the fact that common realization of this technology by Sony Ericsson is rather good (above average), no major problems should be encountered.

6464505[/snapback]

Da står det feil i hw sin spec.

 

Ingen som har noe info om den anti rist greia på kameraet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...