Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her

Anbefalte innlegg

Er det mulighet for å endre alarmrtone til en man selv har lagt inn?

Er det mulig å endre meldingstoner?

Går det an å spesifisere bursdager i kalenderen, dvs at de gjentar seg år for år og viser hvor gammel personen er?

6452453[/snapback]

100% sikker på de 2 første tingene du spør om.

Men det siste er jeg bare 99% sikker på :p Mener å ha sett at når du legger til en kontakt så får du valg om å legge til fødselsdato også. Så da kommer det sikkert opp hver gang personen har bursdag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser mange her skryter av kvaliteten, er det ingen som har fått slarkete linsedeksel?

6450501[/snapback]

Noe av det samme her. Tatt opp mobilen noen ganger av lommen hvor linsa er åpen og kamera klar til å ta bilder. Sluker batteri. Hjalp ikke med tastelåsen aktivtert heller? :1

Lenke til kommentar
Igpr hevdet en bruker at makromodus passet godt til blomsterfotografering. Hvordan forklarer dere dette? (To bilder av en blomst, tatt med automatisk fokus og makrofokus)

6452678[/snapback]

Vel... jeg har tatt dette bildet med W800i @ 2 mp kamera... så det må være noe rart med han sin tlf eller så er det en software feil som blir fikset.

Da W800i kom så hadde den mye bedre kamera software enn K750i selvom det er samme hardwaren.

post-42881-1152315034_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Hvor lenge varer batteriet når man hører på musikk via A2DP? Blåtann sluker en del strøm så jeg lurte på hvor lenge man kan høre på musikk med "trådløs blåtann øreplugger", før man må lade telefonen?

Lenke til kommentar
Igpr hevdet en bruker at makromodus passet godt til blomsterfotografering. Hvordan forklarer dere dette? (To bilder av en blomst, tatt med automatisk fokus og makrofokus)

6452678[/snapback]

Uheldig sikkert. prøvde meg på noe makrogreier selv

http://img223.imageshack.us/img223/3892/dsc000682hk.jpg

Jaja bedre batteri enn på min forrige tlf, så jeg er fornøyd.

6453633[/snapback]

WOW! Bra bilde!

Lenke til kommentar

Første inntrykk av K800...

Jeg kommer fra en W810, og tenkte jeg skulle poste mitt første inntrykk fra K800.

Den var utrolig bra bygd, skikkelig kvalitet, det liker jeg, føles som om hele mobilen kommer i et eneste stykke, imponerende!

Vidre, skjermen er meget bra, kamera er bra, men ikke bra nok - muligens har det blitt for mye hype rundt denne.

Oppfølgeren (5 megapxl, ja jeg vet megapxl ikke er alt) som kommer neste år, blir nok mer som "forventet".

Video oppløsningen er flaut.

Spillene meget bra, liker bluethooth spill :)

Musikk har jeg ikke forsøkt så mye, men skuffet over mangelen på bass, må prøve dette noe mer.

Mitt eks, har ikke noe bugs, som jeg har funnet, heldigvis, men forventer bedre bilde kvalitet i fremtidige FW.

:)

tok et bilde med min K800 idag.

post-49396-1152361675_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Jeg vil si at bilder av den kvaliteten holder greit nok til og ha en mobil som du knipser bilder med når du ikke har tatt med deg kamera...og for all del jeg vil si dette er et av de beste kameraene du kan få på en mobil vis ikke det beste;)

Det er ett par hakk over N80 vil jeg si altså ikke bare et hakk, men mange;)

Og jeg vil tippe det blir lik kvalitet som N73...temmelig identisk vil jeg si..;)

Lenke til kommentar

Kan man få mobilen til å auto skalere ned bildene til f.eks. 800x600?

De er unødvendig store, og ser så sykt mye bedre ut i 800x600 eller 1024x768 for den saks skyld.

Vet dette går med en mac eller pc, man kan man få mobilen til å gjøre dette uten tap av filens størrelse eller kvalitet.

Er ekstremt sugen på ny mobil. Evig dilemma om det er vert å vente på N73 som ingen vet når kommer..

Lenke til kommentar
Kan man få mobilen til å auto skalere ned bildene til f.eks. 800x600?

De er unødvendig store, og ser så sykt mye bedre ut i 800x600 eller 1024x768 for den saks skyld.

6455618[/snapback]

Nåpr man sender mms så blir de skalert ned til 640x480 iallefall. Går kanskje an å endre ja. Kan sjekke etterpå. Er på lading

Lenke til kommentar
Er ørepluggende greie eller?

Vurderte et slik BT med stereo lyd, men det er jo litt dyrt :S

6456137[/snapback]

Kjøp disse! Jeg angrer overhodet ikke... de gir knall lyd til en ganske rimelig penge. Headset m/ mik.

6456146[/snapback]

De så utrolig gode ut alså.

De koster jo ca500kr da så er det da kansje litt smart og legge til 300-400kr ekstra for tråløst.

Jeg sykler mye og synes egentlig ledninger ikke er noe fordel siden moben enten er i jakken eller i buksen..

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...