fxwz Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 (endret) Følger ikke med her i Norge, men i Sverige derimot EDIT: Litt sen Endret 6. juli 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 6. juli 2006 Del Skrevet 6. juli 2006 Har hatt og brukt telefonen i to dagar no, og eg må sjølv seie meg strålande fornøyd. Orntli' kvalitetsfølelse av heile telefonen igrunn - pluss at kameraet er veldig bra. Einaste eg synest er dumt er at ingen klarar å lage til vanlig jack-plug i telefonane, så vi slepp å gå via teite adapterar for å kunne bruke vanlige headset til den. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg må bare si en ting som ikke er akkurat spesielt for K800i da. Men nå har jeg fått telenor og de har gratis wap, mms og tv2 mobiltv den første måneden. Akkurat nå ser jeg på hotel cæsar i widescreen. Det er lite tøøft a! Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 nice moshpit, hvordan er kvaliteten? Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 NÅr kommer amobil med full test av K800...så din side hadde testa den...men den syns jeg er veeeeldig mangelfull..akkuratt som de ikke hadde testa den heilt.. men jaja sånn er nå det...venter spent på va amobil syns om mobilen i testen...selv om det er en suveren mobil uannsett;) Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ser mange her skryter av kvaliteten, er det ingen som har fått slarkete linsedeksel? Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ser mange her skryter av kvaliteten, er det ingen som har fått slarkete linsedeksel? 6450501[/snapback] Jeg prøvde en K800i på Expert og den hadde det... reagerte litt på det, men men... flere som har det? Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Ikke noe slark her, men er spent på hvordan det blir etter noen måneders bruk. Synes den glir litt lett opp... -M Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Fikk min i dag, og den hadde ganske mye slark, hadde jeg visst dette hadde jeg prøvd flere i butikken og valgt den med minst slark. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 NÅr kommer amobil med full test av K800...så din side hadde testa den...men den syns jeg er veeeeldig mangelfull..akkuratt som de ikke hadde testa den heilt.. men jaja sånn er nå det...venter spent på va amobil syns om mobilen i testen...selv om det er en suveren mobil uannsett;) 6450096[/snapback] Der kom den: http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...son_k800i/27547 Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 har noen merktet at knappene over skjermen har forskjellige trykk følsomhet?... og at telefonene starter seg selv om noen gannger? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 NÅr kommer amobil med full test av K800...så din side hadde testa den...men den syns jeg er veeeeldig mangelfull..akkuratt som de ikke hadde testa den heilt.. men jaja sånn er nå det...venter spent på va amobil syns om mobilen i testen...selv om det er en suveren mobil uannsett;) 6450096[/snapback] Der kom den: http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...son_k800i/27547 6450972[/snapback] Og karakteren overrasket ikke.. Ikke noe slark i min og de 2 eneste vi fikk inn i butikken hadde heller ikke det. Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 nice moshpit, hvordan er kvaliteten? 6449895[/snapback] Kvaliteten er bra. Ser man på nyhetene så kan man kanskje ikke lese hvis det er et intervju og det står hvilket departement den som blir intervjuet er i. ( det som står i liten skrift nederst) Jeg synes det er veldig digg å kunne se på i f.eks buss tog osv spesielt med handsfree så man hører hva de sier uten å forstyrre andre Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Jeg har chess. Kan jeg se på TV? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Er litt slark i min cybershot luke. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Denne har jo RSS... hvordan bruke rss fra hardware.no og begin.no? Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei Kan noen fortelle meg hvordan batteritiden er på denne telefonen? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Hei Kan noen fortelle meg hvordan batteritiden er på denne telefonen? 6452218[/snapback] Min varer ca. 3 dager med ganske mye bruk. Ringer og sender en del sms hver dag og kameraet blir brukt flere ganger daglig. Også brukt til mp3-spiller ca. 20 minutter hver dag. Lenke til kommentar
Zonda Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 Synes denne telefonen virker interessant. Har Nokia 6230 i dag, og synes denne er veldig bra på det meste. Men begynner å bli lei av den. Lurer derfor på endel ting om K800i. Er det mulighet for å endre alarmrtone til en man selv har lagt inn? Er det mulig å endre meldingstoner? Går det an å spesifisere bursdager i kalenderen, dvs at de gjentar seg år for år og viser hvor gammel personen er? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 7. juli 2006 Del Skrevet 7. juli 2006 (endret) Man kan endre alarmtone og meldingstone til f.eks en .mp3 fil. Aldri brukt kalenderen. Endret 7. juli 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå