Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hatt og brukt telefonen i to dagar no, og eg må sjølv seie meg strålande fornøyd. Orntli' kvalitetsfølelse av heile telefonen igrunn - pluss at kameraet er veldig bra.

 

Einaste eg synest er dumt er at ingen klarar å lage til vanlig jack-plug i telefonane, så vi slepp å gå via teite adapterar for å kunne bruke vanlige headset til den.

Lenke til kommentar

NÅr kommer amobil med full test av K800...så din side hadde testa den...men den syns jeg er veeeeldig mangelfull..akkuratt som de ikke hadde testa den heilt.. men jaja sånn er nå det...venter spent på va amobil syns om mobilen i testen...selv om det er en suveren mobil uannsett;)

Lenke til kommentar
NÅr kommer amobil med full test av K800...så din side hadde testa den...men den syns jeg er veeeeldig mangelfull..akkuratt som de ikke hadde testa den heilt.. men jaja sånn er nå det...venter spent på va amobil syns om mobilen i testen...selv om det er en suveren mobil uannsett;)

6450096[/snapback]

 

Der kom den:

http://www.amobil.no/tester/mobiltester/so...son_k800i/27547

6450972[/snapback]

Og karakteren overrasket ikke..

 

Ikke noe slark i min og de 2 eneste vi fikk inn i butikken hadde heller ikke det.

Lenke til kommentar
nice moshpit, hvordan er kvaliteten?

6449895[/snapback]

 

Kvaliteten er bra. Ser man på nyhetene så kan man kanskje ikke lese hvis det er et intervju og det står hvilket departement den som blir intervjuet er i. ( det som står i liten skrift nederst)

 

Jeg synes det er veldig digg å kunne se på i f.eks buss tog osv spesielt med handsfree så man hører hva de sier uten å forstyrre andre :D

Lenke til kommentar
Hei

 

Kan noen fortelle meg hvordan batteritiden er på denne telefonen?

 

:D  :D

6452218[/snapback]

Min varer ca. 3 dager med ganske mye bruk.

Ringer og sender en del sms hver dag og kameraet blir brukt flere ganger daglig.

Også brukt til mp3-spiller ca. 20 minutter hver dag.

Lenke til kommentar

Synes denne telefonen virker interessant. Har Nokia 6230 i dag, og synes denne er veldig bra på det meste. Men begynner å bli lei av den. Lurer derfor på endel ting om K800i.

 

Er det mulighet for å endre alarmrtone til en man selv har lagt inn?

Er det mulig å endre meldingstoner?

Går det an å spesifisere bursdager i kalenderen, dvs at de gjentar seg år for år og viser hvor gammel personen er?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...