Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Ja, handlet hos Siba i Waldemar Thranes gate. Det gikk helt fint. Hadde snakket med Siba på telefon først for å forsikre meg om at den prisen gjaldt i butikken også. Han fyren måtte dobbelt-sjekke at han virkelig kunne selge den så billig i butikken, og det gikk greit :-) Gjør meg ingenting å være låst til Netcom i 12 mnd...

6432760[/snapback]

Var jo akkurat den butikken jeg var i også!! herregud. Jeg må ha telenor, har et i skuffen-netcom abo for slike tilfeller som dette. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm.. merkelig. Gikk helt fint i går. Han fyren på Siba-telefonen sa at så lenge det ikke sto spesifikt at det var en "internett-pris" så var det samme pris i butikken...

 

....noen som har sett noen 1 GB - kort på lager noe sted?

Lenke til kommentar
Plukket opp en K800 Siba i går til 1395 kr - det var en bra pris :-)

...

6431800[/snapback]

Fikk du den for 1395 i butikken? Var i butikken men de sa jeg måtte handle på nett for å få den prisen. Gjorde det, men burde lest med liten skrift at den var LÅST til netcom i 12 mnd. Da må jeg angre, for det finnes vel ingen unlock til denne ennå. :(

6432695[/snapback]

 

Ingen av de k800 vi har fått inn har vært netcom låste..de er bare merket som om de skulle vært låst. Men det går nok ikke lenge før de blir det!

Lenke til kommentar
Hva i all verden er et 3G-simkort?!?! Jeg bruker da et Telenor sim-kort som er 5 år gammelt, og bruker videotelefoni!

6432527[/snapback]

Med Telenor og Telenors nett, slipper du nytt simkort. De oppdaterer simkortene automatisk. De tenker mer langsiktig.

NetCom, derimot, krever nytt simkort, som attpåtil koster mellom 100 og 200 kroner.

Lenke til kommentar

har hatt en k700 i åver 1,5år,og noe av det mest iriterende med den er sms minne er bare på 100 meldinger(50 inbox/50utboks).

noen som vet om k800 har begrensning hvor mange meldinger du kan ha i telefonen?.

hva er grensen på hvor mange sms du kan ha på telefonen?.

Lenke til kommentar

Min holdt ca 24 timer første gangen - med mye fotografering, blitzing, blueooth osv osv...

 

Men - jeg får stadig ikke til noe video-telefoni. Noen som har noen tips? Begynner å irritere meg litt dette her... Har ringt Netcom 2 ganger og gjort det de har foreslått uten at det hjalp noe som helst...

Lenke til kommentar

Hvordan er batterikapasiteten på deres?

 

I går kveld var min på ca 50%. På jobb i dag (midt på dagen) skrudde den seg helt av pga batteriet var tomt. Og da hadde jeg bare snakket i 1 minutt og sendt ca 35 mld og mottatt like mange etter at den var på ca 50%? Er det noe galt med min?

Endret av oro2
Lenke til kommentar

Nå skjønner jeg ingenting.... :ermm:

Bestilte minnekort fra komplett på onsdag med ubekreftet lev.dato 1.7.

I dag fikk jeg jeg mail om at datoen var flyttet til ubekreftet 6.7, og nå fikk jeg en ny mail om at pakken er sendt...

Det er jo herlig det, men ble noe småforvirra...

Lenke til kommentar

Fikk min SE K800i i dag, og første inntrykket er kjempebra. Synes alt virker helt topp jeg! Men det er en ting jeg ikke fatter......når jeg tar bildene, og de vises i skjermbildet etter de er tatt så er de helt sylskarpe og fine. Men når jeg går inn på galleriet og åpner bildene, så blir de plutselig helt utydelige og man kan ikke zoome inn, da blir det bare svart. Det er ikke det verste.-....da jeg overførte dem til PC får jeg heller ikke åpnet de. Når jeg prøver å åpne de med Windows Picture Viewer kommer det bare "Drawing failed" og når jeg prøver å åpne med Paint kommer det bare "Paint Cannot read this file". Hjelp, det er jo JPG-filer!

 

Kan noen hjelpe meg? Eller er det rett og slett en feil med telefonen slik at jeg må levere den inn?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...