Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

vanlige butikker har inne 512mb og 1gb er lite rundt hjørnet.

6429703[/snapback]

Vanlige butikker bestiller vel fra Dangaard og mente det stod "Ubekreftet 20/07" som dato. Altså minst to uker til.

6429819[/snapback]

Ikke nødvendigvis... :)

Vi bestiller ikke noe slikt fra Dangaard.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, lest noe om dette tiligere i posten men finner ikke igjen, hva er ikonet som kommer opp vedsiden av signalstyrken ? en liten firkant, hvitaktig med noe blått inni..

må si det er iriterende at linsedekselet går opp i lomma hele tida å tar bilder.. noen som har tips for å holde den igjen?

Lenke til kommentar
Hei, lest noe om dette tiligere i posten men finner ikke igjen, hva er ikonet som kommer opp vedsiden av signalstyrken ? en liten firkant, hvitaktig med noe blått inni..

må si det er iriterende at linsedekselet går opp i lomma hele tida å tar bilder.. noen som har tips for å holde den igjen?

6430847[/snapback]

3G-dekning. ;)

Lenke til kommentar

Fikk min på Onsdag, måtte lade den først Søndag kveld. Spilte vel tennis i 1 og 1/2 time, hørte musikk i 2 timer. Ellers endel ringing, og sms. Selv synes jeg at batterilevetiden var helt ok. Bedre enn forventet i alle fall :)

 

Ta det jeg sier med en klype salt ;)

Endret av Smallville
Lenke til kommentar
men har chess kontantkort, så at det var en kis her som sa at han var helt sikker på at det ikke var 3g dekning på det.. hmm kan man deaktivere det hvis man ikke skal bruke det?

6430874[/snapback]

 

Jeg regner med at jeg er han "kisen"..

 

Deaktiver 3G under mobilnett under instillinger og bestill deg et abo. hos Telenor.

Lenke til kommentar
men har chess kontantkort, så at det var en kis her som sa at han var helt sikker på at det ikke var 3g dekning på det.. hmm kan man deaktivere det hvis man ikke skal bruke det?

6430874[/snapback]

 

Jeg regner med at jeg er han "kisen"..

 

Deaktiver 3G under mobilnett under instillinger og bestill deg et abo. hos Telenor.

6431314[/snapback]

hehe, får se hva jeg gjør, orker ikke så mye styr å bytte til en annen oppratør igjen..

Noen andre som har samme problem med at linsedekselet detter opp i lomma hele tida?

Lenke til kommentar

Ser ut som jeg må ha meg en slik en jah :)

 

Fikk så vidt kikket litt på den i dag og det jeg så var rimeligt greit jah :)

 

Fikk også prøvd dette bestpic opplegget og jeg må si det virket meget så kjapt, har hørt fra før at dette gikk litt tregt, men jeg må si at det funket veldigt kjapt og greit på den tlfen jeg prøvde anyway :)

 

Har hatt en S700 og må si jeg savner den skjermen nå som jeg sitter på en K600 :p Så var en fornøyelse med K800 sin skjerm :)

Lenke til kommentar

Plukket opp en K800 Siba i går til 1395 kr - det var en bra pris :-)

Noen som vet noe sted de har 1GB minnekort? Sjekket et par steder, men ingen hadde inne. En på telebutikken sa de fikk inn både 512, 1 og 2(!!) GB i løpet av kort tid. Hæ? 2 GB? Tror jeg ikke noe på. Tror han ikke helt hadde peiling på hvilket format M2 var en gang jeg, eller er det flere som har hørt noe om at 2GB kommer snart?

Ellers er jeg meget godt fornøyd med telefonen så langt. Merker at den er litt større enn min K700, men det får jeg leve med...

Har forresten ikke helt fått blogg-funksjonen til å funke helt. Funket supert med den ferdig genererte bloggen som blir satt opp til meg, men når jeg prøver å publisere til den blogger-profilen jeg allerede har (på eget domene), så hender det ofte at blogg-posten kommer inn, men at den ikke blir publisert automatisk? Noen som har opplevd det samme?

 

-M

Lenke til kommentar

Mini Golf; Jeg fikk spilt dette spillet den første gang jeg prøvde det, men nå etter å ha hatt telefonen i 3dager er det ikke snakk om, får ikke åpnet det, da kommer det feil mld "Operasjon mislykkes".

 

Noen flere som har dette?

 

Jeg har prøvd og tilbakestille instillinger uten at dette hjalp noe særlig. Jeg vil nødig tilbakestille alt, men er det hva som skal til gjør jeg det. Noen som vet?

Lenke til kommentar

Testet golf igjen her. Funket helt fint det... Kan det være noe med java-innstillingene dine?

...jeg får forøvrig ikke video-telefoni til å funke. Får bare feilmelding om at operasjonen mislyktes. Noen som har noen tips?

...får heller ikke Opera Mini 2.0 til å funke, men testet den innebygde nettleseren og den er jo meget bra. Kan det være Opera som har levert den?

Lenke til kommentar
Plukket opp en K800 Siba i går til 1395 kr - det var en bra pris :-)

...

6431800[/snapback]

Fikk du den for 1395 i butikken? Var i butikken men de sa jeg måtte handle på nett for å få den prisen. Gjorde det, men burde lest med liten skrift at den var LÅST til netcom i 12 mnd. Da må jeg angre, for det finnes vel ingen unlock til denne ennå. :(

Lenke til kommentar

Ja, handlet hos Siba i Waldemar Thranes gate. Det gikk helt fint. Hadde snakket med Siba på telefon først for å forsikre meg om at den prisen gjaldt i butikken også. Han fyren måtte dobbelt-sjekke at han virkelig kunne selge den så billig i butikken, og det gikk greit :-) Gjør meg ingenting å være låst til Netcom i 12 mnd...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...