Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Lurer litt på om SE K800i kan lese word, excel dokument? :hmm:

Da hadde jeg vært enda mer sikker på å kjøpe telefonen :)

 

Det med bugen med vibreringa mi. Jeg har testet alt, og tror jeg må levere den til service. Men dette kan ikke ta lang tid? Gjør de det på sekundet eller må den sendes inn?

 

Du kan jo ta en SE oppdatering her?

Endret av qwang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå gleder jeg meg stort til i morra.. Håper bare batteriet duger.

6424943[/snapback]

Det gjør det... lader den hver 2-3 dag og da med mye bruk.

6425132[/snapback]

 

Ja, batteriet varer kjempe lenge, selv om mange bilder med blitz blir tatt! Fantastisk blitz:)

Lenke til kommentar
Nå gleder jeg meg stort til i morra.. Håper bare batteriet duger.

6424943[/snapback]

Det gjør det... lader den hver 2-3 dag og da med mye bruk.

6425132[/snapback]

 

Ja, batteriet varer kjempe lenge, selv om mange bilder med blitz blir tatt! Fantastisk blitz:)

6425506[/snapback]

Nice. Håper jeg får hentelappen i morgen da.. Utrolig irriterende med dårlig batteri.

Lenke til kommentar

Svar til diverse folk:

 

 

* Du kan morphe et hvilket som helst bilde i FaceWarp, også et du har tatt tidligere med høyere oppløsning, men FaceWarp reduserer oppløsningen når du lagrer bildet.

 

* Originalt følger det med følgende:

 

Spill:

 

- FotoQuestFishing - Spill der du skal dykke og ta bilder av forskjellige fisker.

 

- Mini Golf: Castles - Knallbra 3D-minigolfspill! Samme spillet finnes også til S700i, W800i osv, men da uten muligheten for Bluetooth multiplayer.

 

- Tennis Multiplay - 3D tennisspill med mulighet for bluetooth multiplayer.

 

 

Programmer:

 

- FaceWarp - Festlig program for å endre på ansiktet til folk på bilder.

 

- HP Print - Program for å kommunisere med printere og skrive ut direkte.

 

- Photo Mate - Program som lærer deg funksjonene til kameraet og gir gode tips for gode bilder.

 

 

* Telefonen leser ikke word / excel / pdf "out of the box", men det finnes garantert tredjeparts programvare som gjør den jobben.

 

* Oppdatering av telefonen kan skje via GPRS. Valget finnes under "Innstillinger -> Generelt -> Oppdateringstjeneste. Festlig å bemerke at Nokia-telefoner ikke har fått oppdatering på internett enda, langt mindre direkte i telefonen. :D

Lenke til kommentar

Kjøpt mobilen nå. Må si at installasjon til PC var et lite helvette. Installasjonen av PCsuite klikka midt i, og nå får jeg ikke installert det. Ser ikke ut til at maskina registrerer mobilen heller. Fikk først opp sån "veiviser for ny maskinvare"-sak, installerte og alt gikk fint, sto at den nye maskinvaren var klar for bruk. Så installerte jeg nå disc2phone, men når jeg velger "overfør" står det at den ikke får kontakt med telefonen.

Lenke til kommentar
Kjøpt mobilen nå. Må si at installasjon til PC var et lite helvette. Installasjonen av PCsuite klikka midt i, og nå får jeg ikke installert det. Ser ikke ut til at maskina registrerer mobilen heller. Fikk først opp sån "veiviser for ny maskinvare"-sak, installerte og alt gikk fint, sto at den nye maskinvaren var klar for bruk. Så installerte jeg nå disc2phone, men når jeg velger "overfør" står det at den ikke får kontakt med telefonen.

 

Har installert den på to PC'er nå. min stasjonære, og en laptop. Har ikke hatt noe problemer under installasjonen. Heller ikke noe problemer med å registrere telefonen. Iallefall ikke hvis du følger instruksjonene.

Endret av [GDI]Raptor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...