Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Ossen er det å returnere en telefon på angreskjema når man allerede har prøvd telefonen litt? :p

Det tilbudet fra Siba var jo ganske bra.. hehe

 

* har også lagt merke til noen barnesykdommer. Hos meg vises ikke tapte anrop :hmm:

Der er det noe ratr med telefonen. Ellers fant jeg ut i går at det facewrap programmet klarer å skille 2 hoder, slik at man kan ta bilde av to stk samtidig så gjør dem om på begge. Det er et kongeprog:D:D Hatt det så mye artig med det.. hehe

Endret av Stian87
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ossen er det å returnere en telefon på angreskjema når man allerede har prøvd telefonen litt? :p

Det tilbudet fra Siba var jo ganske bra.. hehe

 

* har også lagt merke til noen barnesykdommer. Hos meg vises ikke tapte anrop  :hmm:

Der er det noe ratr med telefonen. Ellers fant jeg ut i går at det facewrap programmet klarer å skille 2 hoder, slik at man kan ta bilde av to stk samtidig så gjør dem om på begge. Det er et kongeprog:D:D Hatt det så mye artig med det.. hehe

6421957[/snapback]

Jøss, hos meg funker det helt fint! Er nok litt bugs i første firmware.. Du har kanskje grønn stripe til høyre når du filmer du og?

 

Jeg ser også på den testen på mobile-review, så er jo mye annerledes fra det min er.

Lenke til kommentar
Og hva er det iriterende greiene når en skriver sms ? den kommer opp med noen ord som forslag til neste ? men det stemmer jo aldri ??

6421716[/snapback]

Uff, høres slitsomt ut. Håper det er mulig å fjerne den funksjonen..?

6422061[/snapback]

Akkurat den funksjonen tror jeg blir bedre etterhvert. Den lærer seg kanskje hvordan du skriver og gjetter på ord. Kanskje jeg har rett? Hvis ikke så er det ikke så fryktelig slitsom og er en dum ting å klage på... Mener jeg da... :p

Lenke til kommentar
Når jeg treffer ballen for eksempel.

 

 

Er dette den eneste Sony Ericsson telefonen som har mulighet til å spille multiplayer tennis så langt?

6421912[/snapback]

Min vibrerer IKKE da.. Selv når jeg har satt på vibrering... Bug?

6421942[/snapback]

Da er det nok en bug ja, eller selve telefonen. Ikke godt å si.

Husk at det på noen telefoner ikke vibreres når den er tilkoplet lader eller datakabelen.

Veit ikke hvordan det er på denne telefonen.

Lenke til kommentar

Fikk telefonen igår! Helt utrolig telefon, fått testa kamera en del, MASSE blitzbilder ute på byen igår:) Merker ingen Bugs, Videosamtaler funker perfekt, klart bilde, god lyd:) Rett og slett perfeksjon:) Merket med telefonen i lbukselomma igår at linsedekslet gikk opp, så man bør ha veske til den! Utrolig rask bildereaksjon, bestpic er revolusjonerende!

 

Rett og slett meget fornøyd:) Litt vanskelig Opplegg for innstallasjon på data:(

Lenke til kommentar

Om telefonen ikke vibrerer når du går i oppsettet og velger "Vibrasjonsvarsling" til "På" så er det feil med telefonen din. Merk at om du har tilkoblet lader eller enkelte andre tilbehør så vibrerer ikke telefonen.

 

Funksjonen som foreslår neste ord er totalt ubrukelig i begynnelsen, men blir smartere og smartere jo flere meldinger du sender. Funksjonen kan naturligvis slåes av under "Mer -> Tastevalg -> Neste ord" når du skriver melding.

Lenke til kommentar
Sitter å leser på denne testen nå:

 

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...ilma-4-en.shtml

 

Siterer:

 

Themes in this model are equal in capacities to Sony Ericsson W600, Sony Ericsson W810i – they change not only the main menu appearance, but the corresponding icons as well. Unfortunately, all pre-installed themes affect only the main menu, while the icons remain the same.

 

 

themes01.jpgthemes02.jpg

 

Jeg er ingen expert i engelsk, sier de at man kan nå lage egne ikoner? Noen som har noen layouts med andre ikoner?

6420027[/snapback]

 

Quoter meg selv her... det ser ut som K800i støtter dette!

 

Les denne tråden:

http://www.aqua-soft.org/board/showthread.php?t=35742

 

Og se denne filmen (W810i), den har drit kul meny, spol frem til 5:10

http://www.phonescoop.com/articles/review_.../index.php?p=f4

Lenke til kommentar
lythien: Kan du legge ut noen bilder? :)

6422899[/snapback]

 

Jepp, men det blir litt personlige bilder, men det går vel bra?

 

Bildene du ser med blitz er tatt i ganske mørke omgivelser, på fest...

 

Noen bilder med programmet "warp", det går ikke å bruke blitz når man tar bilder i programmet, størrelsen blir VGA uansett

post-102806-1151852927_thumb.jpg

post-102806-1151852965_thumb.jpg

post-102806-1151853118_thumb.jpg

post-102806-1151853291_thumb.jpg

post-102806-1151853305_thumb.jpg

post-102806-1151853327_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Haha, stilig funksjon.

 

Hvor kjøpte du HBH-DS970? :dribble: Pris osv?

 

EDIT: Vurderer VELDIG å kjøpe det etter jeg har kjøpt K800i, nemlig :)

6423070[/snapback]

 

Kjøpte de på Movida.no, tok 5 dager før de kom, så relativt rask levering, med tanke på at jeg bor i nordnorge!

De funker kjempebra, fantastisk lyd og bass, men man kan ikke være lenger unna enn ti meter fra telefonen... Betalt 948.- tror jeg, ikke helt sikker:/

Hva synes dere om bildekvaliteten? jeg synes det var bra!

Lenke til kommentar

Super telefon.

 

Når man lytter til musikk eller radio og telefonen ringer blir det stille i øreklokkene, men det kommer ingen varslingslyd i øretelefonene. Litt dumt for det er ikke alltid man merker at det blir stille.

 

Noen som vet om det er mulig å få skrudd på en varslingslyd somehow?

Lenke til kommentar

Har hatt mobilen en stund nå, er overall meget fornøyd.

Uten å ha lest altfor mye i manualen lurer jeg på en liten ting;

 

Tar du et bilde og sender i MMS blir bildet (selfølgelig) for stort slik at mobilen må komprimere det, men bare til 640x480 - er dette grensen fra SE?

Har motatt endel bilder fra ny og gamle samsung mobiler som hvertfall har 800x600 på bilder, forventer nesten min K800 fixer den biffen også, men hvordan adjustere det?

Lenke til kommentar
Har hatt mobilen en stund nå, er overall meget fornøyd.

Uten å ha lest altfor mye i manualen lurer jeg på en liten ting;

 

Tar du et bilde og sender i MMS blir bildet (selfølgelig) for stort  slik at mobilen må komprimere det, men bare til 640x480 - er dette grensen fra SE?

Har motatt endel bilder fra ny og gamle samsung mobiler som hvertfall har 800x600 på bilder, forventer nesten min K800 fixer den biffen også, men hvordan adjustere det?

6423925[/snapback]

Hvis du orker å sende et bilde på 1-3 mb som kan ta veldig lang tid å sende i forhold til et bilde på 65kb og oppover...

Tror bildene i høyoppløsning blir så store.. Men jeg kan ta feil. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...