Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Det er normalt at den tilsynelatende skrur seg på igjen når du tar ut datakabelen. Den kan ikke motta samtaler når den er koblet til PC'en.

6418605[/snapback]

 

Kødder du?

Er det ikke mulig å motta samtaler når kabelen er koplet til? Isåfall totalt idiotisk! Funket jo fint med k750i. Fint om du eller andre kunne bekreftet dette!

 

siba har den til 1390,-

 

http://www.siba.no/product/product.aspx?Identifier=NOPAK80

6419130[/snapback]

Nei og nei... hvorfor blir de så fort rimelige? Den burde holdt over 2.000 kr. ganske lenge synes jeg. Ellers blir jo alle så alminnelige.

6419203[/snapback]

Hehe, trudde folk var opptatt av å betale minst mulig for telefonen sin jeg, men den gang ei! Synes forøvrig at denne prisen var temmelig lav, med tanke på at telefonen nettopp er sluppet. Håper andre følger etter!

Endret av pologutt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter å leser på denne testen nå:

 

http://www.mobile-review.com/review/sonyer...ilma-4-en.shtml

 

Siterer:

 

Themes in this model are equal in capacities to Sony Ericsson W600, Sony Ericsson W810i – they change not only the main menu appearance, but the corresponding icons as well. Unfortunately, all pre-installed themes affect only the main menu, while the icons remain the same.

 

 

themes01.jpgthemes02.jpg

 

Jeg er ingen expert i engelsk, sier de at man kan nå lage egne ikoner? Noen som har noen layouts med andre ikoner?

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Betyr "Tele2 låst" at man selv kan velge hvilket Tele2-abonnement man vil ha? I så fall er jo dette et bedre tilbud enn Chess/gsm.no sitt. Hvor lenge er telefonen låst til Tele2?

6417656[/snapback]

12 månder er den låst til Tele2

Ja, du kan ha hvilket Tele2 SIM-kort du vil i den.

6419940[/snapback]

Ok. De hadde også et mer spesifikt tilbud med Tele2 Scratch-abonnement. Da kom telefonen på 2 790,-. Tror nok jeg går for det, siden det abonnementet passer bra til mitt forbruk. Har nettopp bestilt Chess Knock-Out, men da blir det nok angrefristskjema på den...

Lenke til kommentar
Det er normalt at den tilsynelatende skrur seg på igjen når du tar ut datakabelen. Den kan ikke motta samtaler når den er koblet til PC'en.

6418605[/snapback]

 

Kødder du?

Er det ikke mulig å motta samtaler når kabelen er koplet til? Isåfall totalt idiotisk! Funket jo fint med k750i. Fint om du eller andre kunne bekreftet dette!

 

 

La meg presisere: Når den er i filoverføringsmodus mottar den ikke samtaler. Når den er i telefonmodus kan du motta samtaler og bruke telefonen som normalt. Jeg har ikke skjønt forskjellen på disse siden jeg ikke får filoverføringsmodus til å fungere...

Lenke til kommentar

Filoverføringsmodus betyr at minnekortet blir til portabel disk, dvs. samme funksjon som en liten minnepenn man setter i usb-porten, og dukker opp som egen disk på Min Dataskin uten drivere.. Her har jeg opplevd at både W900i, N80 og 6280 krever å gå til frakoblet modus, det virker altså som at det er slik på alle.

 

Telefoner kan dog også overføre filer uten å være i filoverføringsmodus, da programmer som PCsuite og SE sitt program (glemt navnet) kommuniserer med mobilene.

Lenke til kommentar

Handlet meg k800 på fredag.

 

Litt passe fornøyd bare enda ... Er ericsson patriot så måtte ha denne men angrer litt nå ??

 

 

For det første er den stor ?!?!?! Men det valget var mitt når jeg handlet den.

 

 

Neste problem : Jeg endren snarveiene på joistick - neste gang jeg skal bruke dem er de endret tilbake.

 

 

Og hva er det iriterende greiene når en skriver sms ? den kommer opp med noen ord som forslag til neste ? men det stemmer jo aldri ??

 

Sms varslingen er lav - kan man ikke justere lyd nivået på denne sepperat ?

 

Min er ikke låst - hadde da et hel... med å få mms til å virke - fikk ikke instalert instillingene som jeg sendte fra SE sidene... Endte opp med å måtte slette alle tidligere instillingene for så å sende dem en gang til - da kom det.

 

Virker som om den har en del barnesjukdomer.

 

Mest positivt til nå må være Oppdateringstjenesten. Den har jeg stor tro på - og det ser ut til at den trengs.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...