Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Betyr "Tele2 låst" at man selv kan velge hvilket Tele2-abonnement man vil ha?

6417656[/snapback]

Tele2-låst betyr enkelt og greit telefonen er låst til SIM-kort fra Tele2 så alle abonnementer vil i teorien fungere med telefonen. Prisen kan så klart forutsette enkelte abonnementer med hensyn til provisjon, men dette kjenner jeg ikke til ettersom jeg kun selger Telenor og til nøds NetCom. :)
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En irriterende ting angående K800i:

 

Vær obs når du forandrer på settings, fordi selv om du mener du har trykket på riktig valg, så hender det at den allikevel velger en annen.

 

Dette har jeg merket spesielt med instillingene på kameraet. Jeg skulle ta av makro akkurat nå (hadde brukt det forrige gang jeg tok bilde). Og når jeg valgte automatisk, så ble uendelig valgt. Måtte gjøre det om igjen.

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått meg moben! Og, førsteintrykket er såklart nærmest perfeksjon. Andre og tredjeintrykket også.. Har den grønne stripa når jeg filmer jeg også, men alle har vel den?

6418372[/snapback]

 

Nå så jeg den også. Den forandrer seg litt avhengig av hva du filmer. En form for "bleed"?

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått meg moben! Og, førsteintrykket er såklart nærmest perfeksjon. Andre og tredjeintrykket også.. Har den grønne stripa når jeg filmer jeg også, men alle har vel den?

6418372[/snapback]

 

Nå så jeg den også. Den forandrer seg litt avhengig av hva du filmer. En form for "bleed"?

6418429[/snapback]

 

Lagt merke til at telefonen skrur seg av for så på igjen da man bruker datakabelen og kobler telefonen til pcn, er dette normalt eller noe feil med min? Jeg får fint overført sanger frem og tilbake, men telefonen restarter seg før den åpner seg i usb modus.

 

Er det mulig å motta samtaler og sms når du bruker USB kabelen?

Lenke til kommentar

Kan noen være så snill og svare på spørsmålet mitt

 

Det skal være en ”pip” lyd hver 10 eller 20 sekund eller noe når man tar opp samtaler via opptakeren. Jeg lurte på hvilke intervaller – altså hvor mange sekund mellom hver gang – ”pipet” høres. Og hvor høyt er det.

 

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått meg moben! Og, førsteintrykket er såklart nærmest perfeksjon. Andre og tredjeintrykket også.. Har den grønne stripa når jeg filmer jeg også, men alle har vel den?

6418372[/snapback]

 

Nå så jeg den også. Den forandrer seg litt avhengig av hva du filmer. En form for "bleed"?

6418429[/snapback]

 

Lagt merke til at telefonen skrur seg av for så på igjen da man bruker datakabelen og kobler telefonen til pcn, er dette normalt eller noe feil med min? Jeg får fint overført sanger frem og tilbake, men telefonen restarter seg før den åpner seg i usb modus.

 

Er det mulig å motta samtaler og sms når du bruker USB kabelen?

6418472[/snapback]

 

 

Jasså, så du får at telefonen er tilkoblet når den er i USB-modus? Det får ikke jeg nemlig. Det er normalt at telefonen restarter når du velger USB-modus. Står vel i manualen det om jeg ikke tar helt feil.

 

Det er mange spørsmål her som man kunne finne ut om man bare gadd å gå til en butikk for å prøve, så gjør helst det. Mange unødvendige spørsmål her..

Lenke til kommentar

Får denne telefonen for 2100 med djuice nonstop (det abb. jeg har fra før av, men bindingen har nettopp gått ut, så jeg får 300 kr i avslag på ny tlf av telenor) via en bekjent i ei telesjappe.. Bør jeg slå til? Noen som har hørt noen rykter om andre telebutikker skal kjøre tilbud på denne telefonen subsidiert av telenor? :)

Lenke til kommentar
Får denne telefonen for 2100 med djuice nonstop (det abb. jeg har fra før av, men bindingen har nettopp gått ut, så jeg får 300 kr i avslag på ny tlf av telenor) via en bekjent i ei telesjappe.. Bør jeg slå til? Noen som har hørt noen rykter om andre telebutikker skal kjøre tilbud på denne telefonen subsidiert av telenor? :)

6418881[/snapback]

Sikker på at den er subsidiert? Du har jo ikke fått en spesiell deal siden Telenor kjører høye provisjoner i sommer + 300 kr.... så du har nok normal pris egentlig... såklart noen hundre ekstra avslag, men sikkert fordi du har kontakter.

Lenke til kommentar
Får denne telefonen for 2100 med djuice nonstop (det abb. jeg har fra før av, men bindingen har nettopp gått ut, så jeg får 300 kr i avslag på ny tlf av telenor) via en bekjent i ei telesjappe.. Bør jeg slå til? Noen som har hørt noen rykter om andre telebutikker skal kjøre tilbud på denne telefonen subsidiert av telenor? :)

6418881[/snapback]

2100 er veldig billig! Betalte 2900 for min. Men, mange steder (som Expert og Elkjøp) selger den for 3500 og oppover. Dette er med abo.

 

EDIT: Kom også på en liten negativ ting med mobilen. At "ta bilde" knappen er meget følsom! Men dette er et veldig kresent problem da..

Endret av AnaXyd
Lenke til kommentar
Får denne telefonen for 2100 med djuice nonstop (det abb. jeg har fra før av, men bindingen har nettopp gått ut, så jeg får 300 kr i avslag på ny tlf av telenor) via en bekjent i ei telesjappe.. Bør jeg slå til? Noen som har hørt noen rykter om andre telebutikker skal kjøre tilbud på denne telefonen subsidiert av telenor? :)

6418881[/snapback]

2100 er veldig billig! Betalte 2900 for min. Men, mange steder (som Expert og Elkjøp) selger den for 3500 og oppover. Dette er med abo.

6418900[/snapback]

Normal pris er vel med Djuice Nonstop nå ca. 2.799 kr. vil jeg tro med de nye provisjonene og 300 ytterligere er man nedi 2.499 kr... da ikke så langt unna. ;)

 

Kan vel legge til en bilde jeg tok forresten...

post-42397-1151778998_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Får denne telefonen for 2100 med djuice nonstop (det abb. jeg har fra før av, men bindingen har nettopp gått ut, så jeg får 300 kr i avslag på ny tlf av telenor) via en bekjent i ei telesjappe.. Bør jeg slå til? Noen som har hørt noen rykter om andre telebutikker skal kjøre tilbud på denne telefonen subsidiert av telenor? :)

6418881[/snapback]

2100 er veldig billig! Betalte 2900 for min. Men, mange steder (som Expert og Elkjøp) selger den for 3500 og oppover. Dette er med abo.

6418900[/snapback]

Normal pris er vel med Djuice Nonstop nå ca. 2.799 kr. vil jeg tro med de nye provisjonene og 300 ytterligere er man nedi 2.499 kr... da ikke så langt unna. ;)

 

Kan vel legge til en bilde jeg tok forresten...

6418913[/snapback]

Jasså, vært og kjøpt deg en muffins på Esso? :p

Lenke til kommentar
Får denne telefonen for 2100 med djuice nonstop (det abb. jeg har fra før av, men bindingen har nettopp gått ut, så jeg får 300 kr i avslag på ny tlf av telenor) via en bekjent i ei telesjappe.. Bør jeg slå til? Noen som har hørt noen rykter om andre telebutikker skal kjøre tilbud på denne telefonen subsidiert av telenor? :)

6418881[/snapback]

2100 er veldig billig! Betalte 2900 for min. Men, mange steder (som Expert og Elkjøp) selger den for 3500 og oppover. Dette er med abo.

6418900[/snapback]

Normal pris er vel med Djuice Nonstop nå ca. 2.799 kr. vil jeg tro med de nye provisjonene og 300 ytterligere er man nedi 2.499 kr... da ikke så langt unna. ;)

 

Kan vel legge til en bilde jeg tok forresten...

6418913[/snapback]

Jasså, vært og kjøpt deg en muffins på Esso? :p

6418932[/snapback]

Easy 24 faktisk.... :)

Hvordan kvalitet blir det på videosamtale forresten? Noen som har testet dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...