Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dukker ikke navnet til operatøren opp uansett da, alt etter hvem man har abonnement hos?

6415301[/snapback]

 

Er ikke operatør navnet oppe i midten som vanlig? Trodde du mente sånn reklame som feks entry hadde på K750i osv.

 

 

EDIT: Har K800i megabass allikevel? :ohmy:

 

Sjekk her:

http://www.yourmobilephonereviews.co.uk/so...00i_reviews.htm

 

The built in media player provides the user with pleasure & fun all at the same time. The sound quality is outstanding on the K800i & can be heard very clearly on the built in FM radio RDS. The user can enjoy the use of MusicDJ™, PlayNow™ & the Mega Bass™ music feature which really make the K800i rock.

 

EDIT2: Kan man ta bilde med 3G kameraet? Slik som man kan på N70

Endret av fUzZy^
Lenke til kommentar
Har nå hatt min k800i i tre dager og er stort sett kjempefornøyd. Mett ett problem; Jeg får faktisk ikke videoanrop til å virke. Jeg har 3G simkort, 3G-symbol er på plass, Netcom abb, men når jeg ringer noen med 3G telefon får jeg bare tre pipetoner og beskjeden "Videoanrop mislyktes". Noen som har gode råd?  :hmm:

6412051[/snapback]

 

 

Du ringer til noen som har 3G telefon med støtte for videoanrop, ikke sant?

6412520[/snapback]

 

 

Hehe - selvsagt :D Er det bare jeg som har dette problemet eller? Noen flere?

Lenke til kommentar

Svar til diverse folk:

 

* Telefonen har IKKE MegaBass, som W800i. Dette er en feature forbeholdt Walkman serien. I Equalizeren kan du velge mellom: "Normal", "Bass", "Tale" og "Diskantøkning". Du kan også justere en fembånds equalizer manuellt.

 

* Videosamtaler fungerer prikkfritt i Tromsø iaffal. Har aldri hatt noen problemer med det.

 

* Til deg som klagde på at det bare var en liten tone før ringetonen som indikerte at du har et innkommende videoanrop: Det står "Videoanrop" på skjermen!

 

* Batteriet i K800i er av typen Lithium-Polymer som er en Litium og plastlegering. Det er fjærlett og har god kapastitet i forhold til størrelsen. Det tar ikke skade av "klattlading" så lad ivei om du har 20% eller 90% igjen.

 

* Design er smak og behag, men telefonen går i sort, grått og sølv, og Cybershot-logoene er ikke akkurat skrikende i fluoriserende gul så den plager meg ikke i det hele tatt. Merk at telefonen ser betydelig mer eksklusiv og lekker ut i virkeligheten enn på bilder!

 

* Responsen i joysticken er helt topp, og iflg. SE er den nå vakumforseglet og kan dermed ikke gå full av støv og begynne å fuske. Joysticken på nyere SE skal vare like lenge som tastene!

Lenke til kommentar

Det skal være en ”pip” lyd hver 10 eller 20 sekund eller noe når man tar opp samtaler via opptakeren. Jeg lurte på hvilke intervaller – altså hvor mange sekund mellom hver gang – ”pipet” høres. Og hvor høyt er det.

 

Takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar

Er det noen her som har noen programmer å anbefale til telefonen?

Ellers må jeg si jeg har brukt det FaceWrap programmet en del. Ganske artig egentlig. Til dere som ikek har telefonen er det et program man tar et profilbilde i, så har det innebygde "maler" som den vrir tryne etter. Får mange morsomme ansikt :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

morsomt at folk velger å reagere så sterkt på at jeg misliker designvalget til sony ericsson. nei, jeg liker ikke at det er klistret "reklame" overalt på produkter, jeg er en person som er opptatt av stilrene produkter. skal jeg kjøpe et produkt til flere tusen kroner, da henger jeg meg opp i slike ting for å være bombesikker på at jeg ikke kommer til å angre på kjøpet etter noen uker.

 

for meg så blir dette som at bmwn skulle hatt et gigantisk IDRIVE klistremerke på panseret.

Lenke til kommentar
morsomt at folk velger å reagere så sterkt på at jeg misliker designvalget til sony ericsson. nei, jeg liker ikke at det er klistret "reklame" overalt på produkter, jeg er en person som er opptatt av stilrene produkter. skal jeg kjøpe et produkt til flere tusen kroner, da henger jeg meg opp i slike ting for å være bombesikker på at jeg ikke kommer til å angre på kjøpet etter noen uker.

 

for meg så blir dette som at bmwn skulle hatt et gigantisk IDRIVE klistremerke på panseret.

6416693[/snapback]

 

 

_alle_ BMWer har M-klistremerker overalt, uansett om det er en M eller ikke. BMW, og spesiellt BMW-eiere er værstinger på akkurat det så dårlig eksempel ;)

 

Har du noengang kjøpt et digitalt videokamera? De der er fullpakket med logoer og reklame for diverse teknologi. I så henseende synes jeg ikke k800i er ille i det hele tatt.

 

Edit: Leif.

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
morsomt at folk velger å reagere så sterkt på at jeg misliker designvalget til sony ericsson. nei, jeg liker ikke at det er klistret "reklame" overalt på produkter, jeg er en person som er opptatt av stilrene produkter. skal jeg kjøpe et produkt til flere tusen kroner, da henger jeg meg opp i slike ting for å være bombesikker på at jeg ikke kommer til å angre på kjøpet etter noen uker.

 

for meg så blir dette som at bmwn skulle hatt et gigantisk IDRIVE klistremerke på panseret.

6416693[/snapback]

 

 

_alle_ BMWer har M-klistremerker overalt, uansett om det er en M eller ikke. BMW, og spesiellt BMW-eiere er værstinger på akkurat det så dårlig eksempel ;)

 

Har du noengang kjøpt et digitalt videokamera? De der er fullpakket med logoer og reklame for diverse teknologi. I så henseende synes jeg ikke k800i er ille i det hele tatt.

 

Edit: Leif.

6416758[/snapback]

 

originalmodellene har m merket, det er det ingen tvil om, dog er det modellmerket, noe man kan si at man ikke vil ha hvis man ønsker det..det at enkelte individer velger å klistre på lapper har ingenting med saken å gjøre, det gjelder stort sett eiere av de fleste bilmerkene.

 

jeg liker rett og slett ikke at det står cybershot foran på telefonen.

 

digitalt videokamera har jeg kjøpt, de har heldigvis klistremerker som det er lett å få av.

 

jeg er bare veldig pirkete av meg :/

for telefonen har uten tvil en imponerende liste med spesifikasjoner

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...