Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

driver å trykker på min k800 nå, har enda ikke ladet den, tenkte å bruke opp bateriet som var ladet fra før, til jeg ladet den fullt opp, men lurte på om det gjorde noe å lade den nå når det er 40 % av bateriet igjen å så opp til fullt, eller vil dette gjøre bateriet dorligere, er jo første ladning..

Lenke til kommentar

En liten detalj jeg lurte på….

 

Ut fra bilder ser det ut som kamera og kamera dekslet stikker ut fra telefonen. Er det plagsomt? Hvordan er det å ha den i lomma? Hender det at dekslet åpner seg i lomma og tar bilder?

Lenke til kommentar
En liten detalj jeg lurte på….

 

Ut fra bilder ser det ut som kamera og kamera dekslet stikker ut fra telefonen. Er det plagsomt? Hvordan er det å ha den i lomma? Hender det at dekslet åpner seg i lomma og tar bilder?

6414043[/snapback]

 

Ja, det er riktig, det stikker noe ut... Jeg har enda ikke opplevd at dekselet har gått av.

Lenke til kommentar
driver å trykker på min k800 nå, har enda ikke ladet den, tenkte å bruke opp bateriet som var ladet fra før, til jeg ladet den fullt opp, men lurte på om det gjorde noe å lade den nå når det er 40 % av bateriet igjen å så opp til fullt, eller vil dette gjøre bateriet dorligere, er jo første ladning..

6413672[/snapback]

Har ingenting å si, lithium batterier kan du lade akkurat når det passer seg. Eneste du visstnok burde passe på er å ikke lade det helt ut for ofte :)

Lenke til kommentar

Linsedekselet går opp stup i ett for meg. Tok et bilde inne i veska i dag også. Med blitz, ser det ut for.

 

Jeg anbefaler veske på denne, og få inn en rutine med å huske hvor linsedekselet skal være. Det hender det sklir halvveis opp. Og om du sklir det riktig vei hver gang du tar i telefonen, bør det bli færre tilfeller av at det sklir helt opp.

Lenke til kommentar
ser bare tåpelig ut, har alltid vært motstander av quickshare saken på k700i

6414511[/snapback]

På denne slipper du quickshare-logoen, det eneste er at det står med blå liten skrift: Cyber-Shot bak på. ;)

6414532[/snapback]

 

025-564x376.jpg

 

Er jo ikke så veldig liten den "Cybershot" logoen på framsiden da.

Lenke til kommentar
Jeg er vel mer irritert over plassen reklamen bruker, kunne heller plassert en  større skjerm der ^^

6414855[/snapback]

Eh... jaja, og da hadde den jo mått hatt bedre oppløsning og høyere pris for samme kvalitet... den passer da egentlig ganske fint inn spør du meg.

 

Hvis dere ikke liker det så ikke kjøp den da vel

Lenke til kommentar
Gjentar mitt spm:

 

Hvordan er joysticken i forhold til K750i, og W800i? Vurderer sterkt å kjøpe K800i!

Har hørt at det er noe nytt med joysticken i forhold til de forrige modellene?

6415118[/snapback]

Denne er visst vakum-tett og en forbedret utgave som ikke skal ha de samme problemene som de tidligere har/hadde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...