Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Huff, hatt min i to dager nå, klart tilfelle av DOA, bare å sende tilbake gitt. Sliter med at den restarter seg når den er i nettleseren, og at det kommer støv under glasset...  :nei:

 

PS: Det er ikke gratis videotelefoni i Allstar... Om ikke videotelefoni defineres som WAP da. WAP er gratis den første måneden.

6407399[/snapback]

 

 

JODA! det er det det! jeg ringer gratis videotelefoni og har telenor allstar.

 

 

alle telenor abb har gratis videotelefoni, så det så!

6408603[/snapback]

HAH.. Det var det jeg sa .. :)

 

Nå har jeg ikke hatt telefonen lenge, men jeg vil anbefalle den. Har tatt noen bilder, og skumringsbilder og innebilder i litt dussemørket ble egentlig ganske bra når jeg satt kameraet i riktig modus...

 

Har også noen bugs da.

Jeg har den grønne stripe i høyre hjørne når jeg filmer, og når jeg har tatt bilde med zoom, tar det litt tid for telefonen og vise bildet slik det er etter du trykka på avtrekkern. Den viser det noen ganger slik det var før, dvs med større pixler (og dårligere kvalitet)

 

*Takk SUPERJANNE. Du reddet dagen ;)

6408606[/snapback]

 

Jeg har det samme når jeg filmer... Men jeg vet ikke om jeg gidder å klage på det...

Lenke til kommentar
Det er standard Fast-Port på den. Med andre ord samme som på K750/W800 osv.

6408833[/snapback]

 

Hm.. disse telefonene står heller ikke på listen over kompatible, er disse forskjellige fra øvrige SE-modeller?

6408887[/snapback]

Det er akkurat det samme tilbehøret som passer som på K750/W800/W810 osv... er den samme.

Lenke til kommentar
Er det 3,5 mm minijack på denne telefonen slik at man kan bruke mine gamle og vanlige øreklokker, eller må man ha slike mobil tilpassede øreklokker?

 

:roll:

6408931[/snapback]

Mobiltilpassede... du får tak i overganger eller så har blant annet Sennheiser skikkelige øreklokker som passer. :)

Lenke til kommentar

Greit, tror jeg kan telle ørten personer som har motbevist mitt utsagn, jeg beklager, det ER visst gratis videosamtaler med Telenor.

 

Når det gjelder støv under dekslet ville jeg akseptert at en telefon begynte å samle litt etter to år, men ikke etter to dager, det faller ikke under mine standarder i alle fall...

Lenke til kommentar
Greit, tror jeg kan telle ørten personer som har motbevist mitt utsagn, jeg beklager, det ER visst gratis videosamtaler med Telenor.

 

Når det gjelder støv under dekslet ville jeg akseptert at en telefon begynte å samle litt etter to år, men ikke etter to dager, det faller ikke under mine standarder i alle fall...

6409403[/snapback]

 

Derfor plager det meg litt når folk sier ting for sikkert, som faktisk er feil...

Lenke til kommentar

Halla folkens!

 

 

Har hatt min K800i i tre dager nå og er meget godt fornøyd! Den har oppført seg eksemplarisk, ingen krasj eller uregelmessigheter til tross for at jeg har trykket og lekt dagen lang. Har grønn stripe på høyre side under videosamtaler, men regner med at det blir ordnet i første firmwareoppdatering.

 

Den finnes ikke med branding enda, regn med enda lavere priser da. Jeg betalte 2300,- med binding og endring fra Privat+ til Fri 120.

 

Kameraet er jeg kanonimponert over! Tok noen bilder med K800i og et Fujifilm S5500 digitalkamera.

 

Bildene printet jeg ut på en Xerox Phaser voksprinter til rundt 20.000,- i full A4 format. Stakk innom sjappa der jeg kjøpte telefonen da de hadde bedt om å få se hvordan kameraet var i praksis. Folka i butikken myste og studerte utskriftene, og gjetta feil! De trodde bilder tatt med en mobiltelefon var tatt av et 4mpx digitalkamera som er tre ganger dyrere enn mobilen! Ingen av bildene var manipulert på noe som helst vis, ikke beskjært. Begge kamera tok bildene på første forsøk og med automatiske innstillinger.

 

Gjett selv, hva er hva? (Det er juks å sjekke Exif, fy! :p - Og beklager til de som har modem / ISDN...)

 

 

post-30004-1151630364_thumb.jpg

 

post-30004-1151630419_thumb.jpg

 

post-30004-1151630469_thumb.jpg

 

post-30004-1151630546_thumb.jpg

 

 

 

Med makromodus:

 

post-30004-1151630600_thumb.jpg

 

post-30004-1151630660_thumb.jpg

 

Ja, jeg vet at fjernkontrollen trenger en vask...

 

 

 

 

Se hva som er hva:

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Øverste bilde er K800i, nederste Fujifilm S5500.

 

 

 

Edit: Endret bildene til attachements, takker m3!

Endret av thklinge
Lenke til kommentar

"Det er ikke automatisk thumbnails på dette forumet nei... Noen måte å få bildene klikkbare og mindre i posten?"

 

1. Du kan enten bruke den innbygde vedlegg funksjonen her på forumet når du poster bilder.

 

2. Eller du kan bruke www.imageshack.us og legg ut thumbnails.

Lenke til kommentar
"Det er ikke automatisk thumbnails på dette forumet nei... Noen måte å få bildene klikkbare og mindre i posten?"

 

1. Du kan enten bruke den innbygde vedlegg funksjonen her på forumet når du poster bilder.

 

2. Eller du kan bruke www.imageshack.us og legg ut thumbnails.

6410329[/snapback]

 

 

Jepp, endra til attachments, takker for tips og PM! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...