Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Og, til de som har K800, er den stor? Ser litt stor ut på bildene.

6405451[/snapback]

Jeg synes ikke telefonen i seg selv er stor i det hele tatt, men linsedekselet var litt klumpete.

6405791[/snapback]

Merker du det bra når den er i lomma di, det dekselet?

Utålmodige meg.. Tror jeg bestiller i morgen.

 

*Bestilt* Er den dårlig så sender jeg den tilbake :p

Endret av Ø.B.
Lenke til kommentar
Chess kunder med Netcom dekning har 3G ja. Har du det ikke må du bare få deg nytt sim-kort...

6405520[/snapback]

 

 

Chess kontant med netcom sitt nett har ikke 3G! Jeg ringte inn for å spørre og de sa at de ikke hadde det for denne type abo. Jeg skiftet til Telenor og Chess ringte meg for å spørre om grunn, så sa jeg at jeg ikke fikk 3G. Og det sa de ikke noe på

 

Ja, det 3G ikonet står der oppe som default, men har du Chess kontant med Netcom sitt nett, kan man jo prøve videotelefoni. Det funker ikke! Gleder meg til jeg får Telenor nå med gratis videotelefoni....

 

og bedre dekning

Lenke til kommentar

Huff, hatt min i to dager nå, klart tilfelle av DOA, bare å sende tilbake gitt. Sliter med at den restarter seg når den er i nettleseren, og at det kommer støv under glasset... :nei:

 

PS: Det er ikke gratis videotelefoni i Allstar... Om ikke videotelefoni defineres som WAP da. WAP er gratis den første måneden.

Lenke til kommentar
Huff, hatt min i to dager nå, klart tilfelle av DOA, bare å sende tilbake gitt. Sliter med at den restarter seg når den er i nettleseren, og at det kommer støv under glasset...  :nei:

 

PS: Det er ikke gratis videotelefoni i Allstar... Om ikke videotelefoni defineres som WAP da. WAP er gratis den første måneden.

6407399[/snapback]

Rart ingen andre har klagd over det med støv og sånn under glasset..

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt Nokia eller Samsung, men vurderer seriøst å anskaffe meg en slik telefon!! Har et lite spm, kan ikke se å funnet noe svar på dette...

Dere som har testet den noen dager (eller som har erfaringer fra andre Sony Ericsson), noen som vet hvor mange sms den tillater i innboksen?

Lenke til kommentar
Endelig, fikk telefonen i stad :p

Jeg har også byttet fra noextras til djuice allstar (telenor).

Håper inderlig det er gratis videotelefoni der og :ermm:

Ellers er hovedgrunne til at jeg byttet at telenor har 3G og maksgrense per dag på forbruk på UMTS trafikk...

6406796[/snapback]

Jeg har også gått til Allstar :)

 

Huff, hatt min i to dager nå, klart tilfelle av DOA, bare å sende tilbake gitt. Sliter med at den restarter seg når den er i nettleseren, og at det kommer støv under glasset...  :nei:

 

PS: Det er ikke gratis videotelefoni i Allstar... Om ikke videotelefoni defineres som WAP da. WAP er gratis den første måneden.

6407399[/snapback]

Hvis du leser HER så forstår man vel at det gjelder for samtlige Telenor-abonnement?

 

Jeg har alltid hatt Nokia eller Samsung, men vurderer seriøst å anskaffe meg en slik telefon!! Har et lite spm, kan ikke se å funnet noe svar på dette...

Dere som har testet den noen dager (eller som har erfaringer fra andre Sony Ericsson), noen som vet hvor mange sms den tillater i innboksen?

6407510[/snapback]

 

Jeg har ikke fått _så_ mange meldinger enda, men jeg regner med at det er meldingssperre her også. Har ikke hørt noe annet.

 

::

 

Jeg vil også si at batteriet virker veldig bra, dvs at den er på 56 % etter 1 1/2 døgn med div. ringing og meldingskriving og bildetaking. Lysstyrken på skjermen er på 50% og med den lysstyrken er det heller ingen problem å bruke den i sola. Jeg har heller ikke på "søk etter 3G"...

Endret av moshpit
Lenke til kommentar
Huff, hatt min i to dager nå, klart tilfelle av DOA, bare å sende tilbake gitt. Sliter med at den restarter seg når den er i nettleseren, og at det kommer støv under glasset...  :nei:

 

PS: Det er ikke gratis videotelefoni i Allstar... Om ikke videotelefoni defineres som WAP da. WAP er gratis den første måneden.

6407399[/snapback]

Og DOA betyr? :blush:

Lenke til kommentar
Huff, hatt min i to dager nå, klart tilfelle av DOA, bare å sende tilbake gitt. Sliter med at den restarter seg når den er i nettleseren, og at det kommer støv under glasset...  :nei:

 

PS: Det er ikke gratis videotelefoni i Allstar... Om ikke videotelefoni defineres som WAP da. WAP er gratis den første måneden.

6407399[/snapback]

Og DOA betyr? :blush:

6408515[/snapback]

Dead On Arrival - eller lettere sagt... død ved ankomst. ;)

Lenke til kommentar
Huff, hatt min i to dager nå, klart tilfelle av DOA, bare å sende tilbake gitt. Sliter med at den restarter seg når den er i nettleseren, og at det kommer støv under glasset...  :nei:

 

PS: Det er ikke gratis videotelefoni i Allstar... Om ikke videotelefoni defineres som WAP da. WAP er gratis den første måneden.

6407399[/snapback]

 

 

JODA! det er det det! jeg ringer gratis videotelefoni og har telenor allstar.

 

 

alle telenor abb har gratis videotelefoni, så det så!

Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke hatt telefonen lenge, men jeg vil anbefalle den. Har tatt noen bilder, og skumringsbilder og innebilder i litt dussemørket ble egentlig ganske bra når jeg satt kameraet i riktig modus...

 

Har også noen bugs da.

Jeg har den grønne stripe i høyre hjørne når jeg filmer, og når jeg har tatt bilde med zoom, tar det litt tid for telefonen og vise bildet slik det er etter du trykka på avtrekkern. Den viser det noen ganger slik det var før, dvs med større pixler (og dårligere kvalitet)

 

*Takk SUPERJANNE. Du reddet dagen ;)

Endret av Stian87
Lenke til kommentar
Aaaah :) Skjønner! Kjipt at moben er det da... :hmm: Noen her som anbefaler K800 meget sterkt? Skal dra en tur innom Expert i morgen og se om de har fått den inn. Hvis de har det så vurderer jeg å kjøpe den.

6408557[/snapback]

Den er kommet inn hos de som har bestilt den før 24/6... :)

Så ikke så veldig mange har den ennå, men butikkene runt om i landet blir fyllt mer opp etterhvert. Aldri flusst med telefoner i starten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...