Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bildet er ikke helt bra nei, men det er bra at du postet det. Når folk vanligvis poster bilder så prøver de å poste perfekte bilder, noe som for så vidt er greit nok men vi får da ikke se hva kameraet er virkelig god for i krevende situasjoner. Og det bildet du har tatt er nettopp en krevende situasjon. Et kontrastfullt bilde med mørke og lyse partier.

 

Her ser vi en av plantene i skyggen. Fargene har blitt blasse.

post-86748-1151537403_thumb.jpg

 

 

Og her sliter virkelig kameraet med bladene på trærne, og stolpen i bakgrunnen

post-86748-1151537712_thumb.jpg

 

Disse situasjonene kan oppstå også for andre vanlige kameraer, men her ser vi problemet i enda større grad.

Og vi skal huske på at det her er først og fremst er en mobil. En mobil som tar bra bilder får å være mobil, men den er ikke like god som et vanlig kamera (selv om produsentene skal få oss til å tro det).

 

Som sagt så håper jeg folk også poster bilder der bildet ikke er ”perfekt”, sånn at vi får også se svakhetene ved kameraet.

Endret av m3
Lenke til kommentar
Bildet er ikke helt bra nei, men det er bra at du postet det. Når folk vanligvis poster bilder så prøver de å poste perfekte bilder, noe som for så vidt er greit nok men vi får da ikke se hva kameraet er virkelig god for i krevende situasjoner. Og det bildet du har tatt er nettopp en krevende situasjon. Et kontrastfullt bilde med mørke og lyse partier.

 

Her ser vi en av plantene i skyggen. Fargene har blitt blasse.

post-86748-1151537403_thumb.jpg

 

 

Og her sliter virkelig kameraet med bladene på trærne, og stolpen i bakgrunnen  

post-86748-1151537712_thumb.jpg

 

Disse situasjonene kan oppstå også for andre vanlige kameraer, men her ser vi problemet i enda større grad.

Og vi skal huske på at det her er først og fremst er en mobil. En mobil som tar bra bilder får å være mobil, men den er ikke like god som et vanlig kamera (selv om produsentene skal få oss til å tro det).

 

Som sagt så håper jeg folk også poster bilder der bildet ikke er ”perfekt”, sånn at vi får også se svakhetene ved kameraet.

6403458[/snapback]

ja er bra noen poster sånne bilder å! men for all del selv om det er mye og pirke på, så er det temmelig bra for og være på en mobil!

 

btw bra sakt, og bra oppdaga m3!( ikke mange som tenker på det sånn);)

Endret av Pernilsen
Lenke til kommentar
Hva er de to knappene på hver sin side til? Internett og snarveier?

6402176[/snapback]

 

Husk at det er to knapper på hver sin side av høytaleren over skjermen og da :)

 

Det blå og hvite ikonet ved siden av dekningsindikatoren betyr at man har 3G-dekning, tror jeg da.

6402522[/snapback]

 

Jeg har Chess kontant, og de har ikke 3G-dekning. Hadde det blå og hvite ikonet, men jeg skrudde av "søk ette 3G-nett" for å spare strøm.

 

har bestilt Telenor nå da, så jeg får testa 3G..

 

Det er stilig å kunne dele bilder når man har videosamtale :)

Lenke til kommentar
Hva er de to knappene på hver sin side til? Internett og snarveier?

6402176[/snapback]

 

Husk at det er to knapper på hver sin side av høytaleren over skjermen og da :)

 

Det blå og hvite ikonet ved siden av dekningsindikatoren betyr at man har 3G-dekning, tror jeg da.

6402522[/snapback]

 

Jeg har Chess kontant, og de har ikke 3G-dekning. Hadde det blå og hvite ikonet, men jeg skrudde av "søk ette 3G-nett" for å spare strøm.

 

har bestilt Telenor nå da, så jeg får testa 3G..

 

Det er stilig å kunne dele bilder når man har videosamtale :)

6403544[/snapback]

Det er jo 3g på chess.. vertfal på chess kontantkort, det fikk jeg skriv om.

Lenke til kommentar

NYYYYDELIG TELEFON!

 

Har hatt den nå noen dager, og kan ikke si noe annet enn at jeg er megafornøyd! Så liker jeg den bare mere og mere for hver dag som går, mens jeg stadig vekk finner ut nye og smarte løsninger.

 

Kameraet er seff ikke det beste, men fungerer greit til vanlig bruk om du ikke setter spess krav til bildene dine.

MP3 spilleren kunne godt vært utarbeidet litt mere. Men fungerer også helt greit.

 

Eneste jeg savner, er et trådløst nettverkskort innebygd. Hadde ikke gjort noe om man kunne hektet den på det trådløse hjemme og brukt den som IP telefon vel?

 

Men alt i alt en veldig bra telefon, med et nøytralt utseende som ser profesjonelt ut. Altså ikke en typisk fjortistelefon.

 

(3G indikatoren er den hvite firkanten med 3 blå ringer inni hverandre...plassert inntil der signalstyrken vises)

Endret av longice
Lenke til kommentar
Hva er de to knappene på hver sin side til? Internett og snarveier?

6402176[/snapback]

 

Husk at det er to knapper på hver sin side av høytaleren over skjermen og da :)

 

Det blå og hvite ikonet ved siden av dekningsindikatoren betyr at man har 3G-dekning, tror jeg da.

6402522[/snapback]

 

Jeg har Chess kontant, og de har ikke 3G-dekning. Hadde det blå og hvite ikonet, men jeg skrudde av "søk ette 3G-nett" for å spare strøm.

 

har bestilt Telenor nå da, så jeg får testa 3G..

 

Det er stilig å kunne dele bilder når man har videosamtale :)

6403544[/snapback]

Det er jo 3g på chess.. vertfal på chess kontantkort, det fikk jeg skriv om.

6403592[/snapback]

 

 

Ikke på de som har gått over til Netcom sitt nett....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...