aslat Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 jeg har kun en vanlig blå bar-style tilkoblingsindikator med en lysere blå boks som ligger oppå andre veien og ikke noe blått og hvit ikon ved siden av. må man inn og trykke noen steder for å gå 3g? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Dette er jo overhodet ikke noe godt bilde å vise fram, men til jeg får postet noe skikkelig i morgen så holder vel dette. Det er tatt igjennom en rute så derfor ikke veldig bra kvalitet.. Lenke til kommentar
aslat Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Det blå og hvite ikonet ved siden av dekningsindikatoren betyr at man har 3G-dekning, tror jeg da. 6402522[/snapback] hvordan ser det ut? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hvit firkant med runde hjørner. Inni et det en blå og hvit figur. Vanskelig å ta bra bilder av skjermen for å vise. Lenke til kommentar
aslat Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 hm, det har jeg ikke set på min skjerm. mon tro hva som kan være grunnen til det. simkortet skal være tipp topp og jeg befinner meg i tjukkeste oslo. Lenke til kommentar
m3 Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Bildet er ikke helt bra nei, men det er bra at du postet det. Når folk vanligvis poster bilder så prøver de å poste perfekte bilder, noe som for så vidt er greit nok men vi får da ikke se hva kameraet er virkelig god for i krevende situasjoner. Og det bildet du har tatt er nettopp en krevende situasjon. Et kontrastfullt bilde med mørke og lyse partier. Her ser vi en av plantene i skyggen. Fargene har blitt blasse. Og her sliter virkelig kameraet med bladene på trærne, og stolpen i bakgrunnen Disse situasjonene kan oppstå også for andre vanlige kameraer, men her ser vi problemet i enda større grad. Og vi skal huske på at det her er først og fremst er en mobil. En mobil som tar bra bilder får å være mobil, men den er ikke like god som et vanlig kamera (selv om produsentene skal få oss til å tro det). Som sagt så håper jeg folk også poster bilder der bildet ikke er ”perfekt”, sånn at vi får også se svakhetene ved kameraet. Endret 28. juni 2006 av m3 Lenke til kommentar
Pernilsen Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 (endret) Bildet er ikke helt bra nei, men det er bra at du postet det. Når folk vanligvis poster bilder så prøver de å poste perfekte bilder, noe som for så vidt er greit nok men vi får da ikke se hva kameraet er virkelig god for i krevende situasjoner. Og det bildet du har tatt er nettopp en krevende situasjon. Et kontrastfullt bilde med mørke og lyse partier. Her ser vi en av plantene i skyggen. Fargene har blitt blasse. Og her sliter virkelig kameraet med bladene på trærne, og stolpen i bakgrunnen Disse situasjonene kan oppstå også for andre vanlige kameraer, men her ser vi problemet i enda større grad. Og vi skal huske på at det her er først og fremst er en mobil. En mobil som tar bra bilder får å være mobil, men den er ikke like god som et vanlig kamera (selv om produsentene skal få oss til å tro det). Som sagt så håper jeg folk også poster bilder der bildet ikke er ”perfekt”, sånn at vi får også se svakhetene ved kameraet. 6403458[/snapback] ja er bra noen poster sånne bilder å! men for all del selv om det er mye og pirke på, så er det temmelig bra for og være på en mobil! btw bra sakt, og bra oppdaga m3!( ikke mange som tenker på det sånn) Endret 28. juni 2006 av Pernilsen Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 28. juni 2006 Del Skrevet 28. juni 2006 Hva er de to knappene på hver sin side til? Internett og snarveier? 6402176[/snapback] Husk at det er to knapper på hver sin side av høytaleren over skjermen og da Det blå og hvite ikonet ved siden av dekningsindikatoren betyr at man har 3G-dekning, tror jeg da. 6402522[/snapback] Jeg har Chess kontant, og de har ikke 3G-dekning. Hadde det blå og hvite ikonet, men jeg skrudde av "søk ette 3G-nett" for å spare strøm. har bestilt Telenor nå da, så jeg får testa 3G.. Det er stilig å kunne dele bilder når man har videosamtale Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva er de to knappene på hver sin side til? Internett og snarveier? 6402176[/snapback] Husk at det er to knapper på hver sin side av høytaleren over skjermen og da Det blå og hvite ikonet ved siden av dekningsindikatoren betyr at man har 3G-dekning, tror jeg da. 6402522[/snapback] Jeg har Chess kontant, og de har ikke 3G-dekning. Hadde det blå og hvite ikonet, men jeg skrudde av "søk ette 3G-nett" for å spare strøm. har bestilt Telenor nå da, så jeg får testa 3G.. Det er stilig å kunne dele bilder når man har videosamtale 6403544[/snapback] Det er jo 3g på chess.. vertfal på chess kontantkort, det fikk jeg skriv om. Lenke til kommentar
longice Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 (endret) NYYYYDELIG TELEFON! Har hatt den nå noen dager, og kan ikke si noe annet enn at jeg er megafornøyd! Så liker jeg den bare mere og mere for hver dag som går, mens jeg stadig vekk finner ut nye og smarte løsninger. Kameraet er seff ikke det beste, men fungerer greit til vanlig bruk om du ikke setter spess krav til bildene dine. MP3 spilleren kunne godt vært utarbeidet litt mere. Men fungerer også helt greit. Eneste jeg savner, er et trådløst nettverkskort innebygd. Hadde ikke gjort noe om man kunne hektet den på det trådløse hjemme og brukt den som IP telefon vel? Men alt i alt en veldig bra telefon, med et nøytralt utseende som ser profesjonelt ut. Altså ikke en typisk fjortistelefon. (3G indikatoren er den hvite firkanten med 3 blå ringer inni hverandre...plassert inntil der signalstyrken vises) Endret 29. juni 2006 av longice Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Hva er de to knappene på hver sin side til? Internett og snarveier? 6402176[/snapback] Husk at det er to knapper på hver sin side av høytaleren over skjermen og da Det blå og hvite ikonet ved siden av dekningsindikatoren betyr at man har 3G-dekning, tror jeg da. 6402522[/snapback] Jeg har Chess kontant, og de har ikke 3G-dekning. Hadde det blå og hvite ikonet, men jeg skrudde av "søk ette 3G-nett" for å spare strøm. har bestilt Telenor nå da, så jeg får testa 3G.. Det er stilig å kunne dele bilder når man har videosamtale 6403544[/snapback] Det er jo 3g på chess.. vertfal på chess kontantkort, det fikk jeg skriv om. 6403592[/snapback] Ikke på de som har gått over til Netcom sitt nett.... Lenke til kommentar
phax Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ikke på de som har gått over til Netcom sitt nett.... 6404788[/snapback] Har ikke netcom 3g dekning? sitter på chess med netcom dekning nå, og det 3g symbolet vises, det som jeg trodde indikerte at man hadde 3g dekning.. Lenke til kommentar
BeeR Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Noen som kan legge ut noen bilder tatt i dårlig belysning innendørs med og uten blitz? ...noen som vet om k800 har kommet til Lefdal/Elkjøp osv i Oslo-området og til hvilke priser med/uten abb? Lenke til kommentar
zica Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ikke på de som har gått over til Netcom sitt nett.... 6404788[/snapback] Har ikke netcom 3g dekning? 6404837[/snapback] NetCom har 3G-dekning ja. Lenke til kommentar
Devlish Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Noen som har kjøpt med Telenor Abonnement ?? I så tilfelle noen som kan fortelle meg om det er slike teite telenor "branded" menyer ?? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Dette er kanskje litt Off-topic, men under en import av sim-kontakter, fikk jeg med bare deler av navnene til kontaktene. Finnes det en mulighet for å organisere simkortet via pcen? Lenke til kommentar
roht Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Ser på www.kelkoo.no etter K800i og der finn eg ei nettside, mobilland.no som sel denne mobilen for 3079kr uten abbonement, men alikevel er den bundet til Netcom? http://www.mobilland.no/more_info.php?sg=k...nnementID=1&sg= Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Kanskje dette er et dumt spm, men jeg spør! Er det sånn at K800 er den samme som K800i? Og, til de som har K800, er den stor? Ser litt stor ut på bildene. Er joysticken brukbar? Hvilken karakter hadde dere gitt mobilen? Og, er det noe negativt om den? Lenke til kommentar
_Spook_ Skrevet 29. juni 2006 Del Skrevet 29. juni 2006 Chess kunder med Netcom dekning har 3G ja. Har du det ikke må du bare få deg nytt sim-kort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå