Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det er merkelig det med tilkobling til pc.. Jeg overfører bilder til pcen når telefonen er i telefonmodus, og halvparten av bildene kom inn. Plutselig stopper det og det står at den ikke er tilkoblet.. Nå er den plutselig tilkoblet igjen.. ustabilt med andre ord

Lenke til kommentar
Har litt lyst på denne, men venter til amobiltesten er klar tror jeg.

Er dere fornøyd dere som har den nå eller?

6400703[/snapback]

Hatt den kun i 4-5 timer, men JAAA!! :dribble:

 

(bilder kommer snart...)

6400786[/snapback]

Alltid morsomt med en ny mobil i hånden ja :p Tastene er greie? Noen som vet batterilevetiden? Like bra som w800?

Lenke til kommentar
Har litt lyst på denne, men venter til amobiltesten er klar tror jeg.

Er dere fornøyd dere som har den nå eller?

6400703[/snapback]

Hatt den kun i 4-5 timer, men JAAA!! :dribble:

 

(bilder kommer snart...)

6400786[/snapback]

Alltid morsomt med en ny mobil i hånden ja :p Tastene er greie? Noen som vet batterilevetiden? Like bra som w800?

6400825[/snapback]

Lader den for første gang nå, tok den i bruk med en gang uten å lade den og da var det ca halvladet, når jeg satte den i laderen noen timer senere var det ikke så mange prosentene som hadde gått ned, men batterikapasiteten avhenger jo såklart av 3G eller GSM. Regner med at det blå og hvite ikonet indikerer 3G?

 

EDIT: Hvor lenge burde den lade?

Endret av datating
Lenke til kommentar

Da har jeg fått min også. :)

Det første jeg la merke til var den nydelige skjermen. Veldig stor forskjell fra K750i.

Automatisk nedlasting av instillinger gikk fint her, veldig praktisk.

Ser også at de har lagt til mange flere alarmer.

Jeg syns batteriet blir tømt litt fort.. Ladet den helt opp og begynte å bruke den i 3-tiden. Etter 6 timer med relativt lite bruk (ingen ringing, bare testing av menyer og litt kamera) er den nede på 71%...

Det virket også som linsedekselet kan åpne seg av seg selv i lommen litt lettere enn på K750i.

 

 

Ellers kan jeg ikke se noen ytre tegn på at joysticken er bedre, men jeg legger ved et bilde jeg tok:

post-10281-1151522577_thumb.jpg

Endret av oro2
Lenke til kommentar
har vurdert denne som min neste telefon, dog er jeg ganske skuffet over utseendet.

6401406[/snapback]

Jeg var det også egentlig, men jeg føler at den ser mye mer eksklusiv ut i hånda enn på bilder jeg har sett av den. Stikk innom en forhandler og kjenn på telefonen - den er lekker. :)

Lenke til kommentar

Tror ikkr du vil merke noen stor forkjell, om du lader det ut eller ike. Jeg har prøvd begge variantene, og kan ikke si jeg opplevde noen beverkelsesverdig forskjell. Disse litiumIon batteriene tar det de skal og ikke mer. Sjønner ikke at expiditørene på elkjøp ol. fortsatt maser på folk om å lade telefonen i 13timer første gang. Det er bare tull.

 

Håper joystiken er bedre nå, og har like lang levetid som resten av tlf.

Hva utgjør størrelses forskjellen mellom K800 og K750? Er det mye merkbart eller?

Lenke til kommentar
Hva utgjør størrelses forskjellen mellom K800 og K750? Er det mye merkbart eller?

6401875[/snapback]

Jeg har begge to rett foran meg her, og K800i er noe større ja. Skjermen er vesentlig større, og knappene har fått avsatt en mindre plass enn på K750i. Det er først og fremst lengden på telefonen som har økt.

 

Kunne kanskje mekket noen sammenligningsbilder om ønskelig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...