Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Går det å spille musikk samtidig som andre applikasjoner er ibruk?

6395558[/snapback]

Kan ikke skjønne annet når det har gått på andre. :)

6395651[/snapback]

 

Så med andre ord vil det være mulig å surfe på nett samtidig som musikk spilles?

Noen brukere som har testet dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Joysticken er bra i bruk, og er nå vakumforseglet. Dermed skal de leve like lenge som knappene.

6395427[/snapback]

Såpass. :ohmy:

 

Mulig noen kan ta bildet av dette?

 

Så med andre ord vil det være mulig å surfe på nett samtidig som musikk spilles?

6395724[/snapback]

Min K750i kan dette. Mener også min gamle 6230 klarte det. Du har vel Samsung siden du spør? Endret av Sigmund_Freud
Lenke til kommentar

Følgende ligger i pakken:

- Telefon med batteri (selvsagt... ;) )

- Manualer

- Lader

- Datakabel (USB)

- Standard headset (det som følger med K750i)

- Bærestropp til telefonen

 

Det følger ikke med M2 kort på de telefonene som selges i Norge, iallefall ikke den jeg fikk, så jeg kjøpte et 1GB kort hos Komplett.

Lenke til kommentar

Noen som har skjønt seg på dette med videoringetone?

Jeg har lagt til kontaktbilder til de fleste av vennene mine i telefonkatalogen slik at det kommer opp når de ringer og sender sms. Men når jeg heller velger videoringetone på instillinger så kommer det bare opp en standard SE-ringetone når vedkommende ringer (og ikke den tidligere mp3-ringetonen jeg hadde tilknyttet før jeg valgt en videoringetone).

 

MEN, når jeg går inn på kontakten og endrer der inne på at jeg vil ha videoringetone, så går det som bare det. Eneste problemet da er jo at jeg må gjøre dette manuelt på alle, samt at hvis noen andre ringer jeg ikke har lagra nummeret til, så kommer bare standardringetonen som SE velger selv.

 

Noen andre som har opplevd dette, eller har tips til hva jeg evt gjør feil? :blush:

Lenke til kommentar

Siden ingen her gidder å legge ut bilder ennå, legger jeg ut en link imens. Denne testen er utført av en tsjekkisk side (tror jeg) med en del testbilder. Og en liten video test til slutt (videoformatet er 3gp, hvis dere skal se den på data kan jeg anbefale VLC Player) Det er video spiller som spiller det meste som i tillegg er gratis.

 

Testen finner dere ved å trykke her.

 

Og hvis noen vil legge ut video (eller hva som helst), kan de gjøre det på en av mange sidene ut på nettet som man kan legge ut filer på, som for eksempel:

 

http://www.filelodge.com

 

http://www.egoshare.com

 

http://up-file.com

 

http://depositfiles.com

 

http://www.exaupload.com

 

Det var noen som lurte på det med joysticken. Her har dere et bilde av K750 og K800 utseendemessig ser joysticken lik ut men det er sikkert annerledes inn i (håper det i hvert fall). Men det går ikke an å friskmelde joysticken før det har gått en stund og folk har brukt den en del.

 

 

post-86748-1151451218_thumb.jpg

Bilde: GSM arena.

Lenke til kommentar

Nå har min K800 klikka helt. I går kveld skulle jeg høre på musikk med HBH-DS970. Jeg koblet de til og gikk inn i MP3-spilleren. Trykket på "Spilles nå" og da hang den seg helt opp. Måtte ta ut batteriet for å få startet på nytt. Etter det har den vært helt rar. Når jeg plugger i laderen kommer det opp "Optimal lading" og så henger den seg opp. Selv når jeg bare skal endre alarm henger den seg opp. Måtte ta ut batteriet ca 50 ganger i går kveld og i løpet av natten hang den seg helt opp også. Selv om den sto på laderen i hele natt så har deni ikke tatt til seg noe strøm. Akkurat samme nivå som da jeg la meg i går.

 

Noen andre som har hatt noen tilsvarende problemer?

Lenke til kommentar
Nå har min K800 klikka helt. I går kveld skulle jeg høre på musikk med HBH-DS970. Jeg koblet de til og gikk inn i MP3-spilleren. Trykket på "Spilles nå" og da hang den seg helt opp. Måtte ta ut batteriet for å få startet på nytt. Etter det har den vært helt rar. Når jeg plugger i laderen kommer det opp "Optimal lading" og så henger den seg opp. Selv når jeg bare skal endre alarm henger den seg opp. Måtte ta ut batteriet ca 50 ganger i går kveld og i løpet av natten hang den seg helt opp også. Selv om den sto på laderen i hele natt så har deni ikke tatt til seg noe strøm. Akkurat samme nivå som da jeg la meg i går.

 

Noen andre som har hatt noen tilsvarende problemer?

6397349[/snapback]

 

 

Nei, jeg har ikke opplevd noe i nærheten av det. Prøvd å oppdatere programvaren? Høres igjen ut som en feil i programvaren. Meld ifra til Sony Ericsson, så fikser de det forhåpentligvis til neste oppdatering.

Lenke til kommentar
Stilig - har du satt opp denne slik at du bare trykker på blogg-knappen på telefonen, eller sender du bildet som MMS eller som e-mail? Måtte du opprette egen profil hos blogger.com først?

6397582[/snapback]

 

 

Jeg bruker enkelt å greit alternativet Send -> Blogg

Lenke til kommentar
Noen som hvet når det kommer en full test av denne mobilen her på amobil??

6397991[/snapback]

 

 

Vanligvis tar det 1-2 uker etter utgivelse før Amobil kommer med test. Mye på grunn av at testene deres er svært grundige i forhold til mange andre(itavisen osv.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...