Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Bestill fra utenabonnement.no da! De har masse på lager og leverer raskt. Jeg får min fra dem i dag! I tillegg er de veldig billige!

 

Når bestilte du? Jeg bestilte i går kveld, har fortsatt ikke fått noen endring i status på "ordredetaljer"-siden, står bare noe som ligner en ip-adresse der... Sendte mail til kundestøtte i morges, men har ikke fått svar fra dem heller...

6392883[/snapback]

 

 

Jeg bestilte på fredag, ble sendt ca. kl 3 på mandag, har den i hånden nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når det står: ordre godkjent på utenabbonemet.no, kommer lastebilen etter det?

6394157[/snapback]

 

Tok ikke mange timer for meg etter dette, utenabbonement.no markedsfører jo selv at de sender ut samme dag hvis bestillingen blir motatt før kl. 13

Lenke til kommentar
Ja, til dere som har kjøpt og fått denne mobilen, noter evt bugs, og hvilken FW dere har.

:)

6392211[/snapback]

 

 

- I går opplevde jeg at telefonen fryste når jeg skulle ta bilde med BestPic.

- Blitzen fungerer ikke med BestPic.

- Jeg har en grønn stripe til høyre i søkeren når jeg filmer.

- Reduserte røde øyne fungere ikke med uendelig fokus. (ihvertfall kommer ikke det røde lyset.

- Og problemer med installering av software. Jeg installerte "alt" før jeg koblet til telefonen, men fikk beskjed om at jeg trengte flere drivere etter jeg koblet den til. Fant ingen driver så jeg prøvde igjen etter restart og da fant den driverne og installerte de, men fortsatt ingen enhet koblet til. ( Den er tilkoblet i telenonstatus, men ikke i filoverføringstatus) ( Jeg overfører filer i telefonstatus, skjønner ikke poenget med filoverføringstatus jeg nå, *lese i manualen*

 

Programvareversjon:CXC1250210 R1CB001 060608

6392290[/snapback]

 

Det var mange bugs, men alle virker som bug i programvaren, blir sikkert fikset i neste oppdatering fra SE.

6392531[/snapback]

 

 

Grønn stripe og at telefonen henger seg med BestPic er vel bugs/feil.

Blitzen KAN ikke fungere med BestPic. Da ender du opp med fire bilder som er sorte, et med bilts, så fire sorte til. Blitzen klarer ikke fyre 9 ganger på så kort tid, dessuten vet ikke telefonen når du skal trykke på utløseren så den måtte stroba blitzen kontinuerlig.

 

Det røde lyset er ikke anti-røde øyne, det er ei lampe som hjelper telefonen til å finne fokus i mørke omgivelser.

 

Kjøpte min tlf idag, på Veita Elektro i Tromsø. Betalte ca 2200,- med binding til Telenor Fri120. Har sålangt ikke oppdaget noen bugs eller feil av noe slag.

 

Og ja, det er flight modus på telefonen.

 

Edit: Programvareinfo: R1CB001

Endret av thklinge
Lenke til kommentar
Ja, til dere som har kjøpt og fått denne mobilen, noter evt bugs, og hvilken FW dere har.

:)

6392211[/snapback]

 

 

- I går opplevde jeg at telefonen fryste når jeg skulle ta bilde med BestPic.

- Blitzen fungerer ikke med BestPic.

- Jeg har en grønn stripe til høyre i søkeren når jeg filmer.

- Reduserte røde øyne fungere ikke med uendelig fokus. (ihvertfall kommer ikke det røde lyset.

- Og problemer med installering av software. Jeg installerte "alt" før jeg koblet til telefonen, men fikk beskjed om at jeg trengte flere drivere etter jeg koblet den til. Fant ingen driver så jeg prøvde igjen etter restart og da fant den driverne og installerte de, men fortsatt ingen enhet koblet til. ( Den er tilkoblet i telenonstatus, men ikke i filoverføringstatus) ( Jeg overfører filer i telefonstatus, skjønner ikke poenget med filoverføringstatus jeg nå, *lese i manualen*

 

Programvareversjon:CXC1250210 R1CB001 060608

6392290[/snapback]

 

Det var mange bugs, men alle virker som bug i programvaren, blir sikkert fikset i neste oppdatering fra SE.

6392531[/snapback]

 

 

Grønn stripe og at telefonen henger seg med BestPic er vel bugs/feil.

Blitzen KAN ikke fungere med BestPic. Da ender du opp med fire bilder som er sorte, et med bilts, så fire sorte til. Blitzen klarer ikke fyre 9 ganger på så kort tid, dessuten vet ikke telefonen når du skal trykke på utløseren så den måtte stroba blitzen kontinuerlig.

 

Det røde lyset er ikke anti-røde øyne, det er ei lampe som hjelper telefonen til å finne fokus i mørke omgivelser.

 

Kjøpte min tlf idag, på Veita Elektro i Tromsø. Betalte ca 2200,- med binding til Telenor Fri120. Har sålangt ikke oppdaget noen bugs eller feil av noe slag.

 

Og ja, det er flight modus på telefonen.

 

Edit: Programvareinfo: R1CB001

6394175[/snapback]

 

Hvor fant du programvareinfo?

Lenke til kommentar
Når det står: ordre godkjent på utenabbonemet.no, kommer lastebilen etter det?

6394157[/snapback]

 

Tok ikke mange timer for meg etter dette, utenabbonement.no markedsfører jo selv at de sender ut samme dag hvis bestillingen blir motatt før kl. 13

6394167[/snapback]

jeg er litt overrasket over hvor rasket det gikk. Bestilte på søndag. Den var registrert hos posten i går kveld. Og så var den fremme på under et døgn til mitt postkontor (rogaland). Jeg var selvfølgelig for sen til å rekke å hente den i dag.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...