Tokra Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Bestill fra utenabonnement.no da! De har masse på lager og leverer raskt. Jeg får min fra dem i dag! I tillegg er de veldig billige! Når bestilte du? Jeg bestilte i går kveld, har fortsatt ikke fått noen endring i status på "ordredetaljer"-siden, står bare noe som ligner en ip-adresse der... Sendte mail til kundestøtte i morges, men har ikke fått svar fra dem heller... 6392883[/snapback] Jeg bestilte på fredag, ble sendt ca. kl 3 på mandag, har den i hånden nå. Lenke til kommentar
lythien Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Når det står: ordre godkjent på utenabbonemet.no, kommer lastebilen etter det? Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Når det står: ordre godkjent på utenabbonemet.no, kommer lastebilen etter det? 6394157[/snapback] Tok ikke mange timer for meg etter dette, utenabbonement.no markedsfører jo selv at de sender ut samme dag hvis bestillingen blir motatt før kl. 13 Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Ja, til dere som har kjøpt og fått denne mobilen, noter evt bugs, og hvilken FW dere har. 6392211[/snapback] - I går opplevde jeg at telefonen fryste når jeg skulle ta bilde med BestPic. - Blitzen fungerer ikke med BestPic. - Jeg har en grønn stripe til høyre i søkeren når jeg filmer. - Reduserte røde øyne fungere ikke med uendelig fokus. (ihvertfall kommer ikke det røde lyset. - Og problemer med installering av software. Jeg installerte "alt" før jeg koblet til telefonen, men fikk beskjed om at jeg trengte flere drivere etter jeg koblet den til. Fant ingen driver så jeg prøvde igjen etter restart og da fant den driverne og installerte de, men fortsatt ingen enhet koblet til. ( Den er tilkoblet i telenonstatus, men ikke i filoverføringstatus) ( Jeg overfører filer i telefonstatus, skjønner ikke poenget med filoverføringstatus jeg nå, *lese i manualen* Programvareversjon:CXC1250210 R1CB001 060608 6392290[/snapback] Det var mange bugs, men alle virker som bug i programvaren, blir sikkert fikset i neste oppdatering fra SE. 6392531[/snapback] Grønn stripe og at telefonen henger seg med BestPic er vel bugs/feil. Blitzen KAN ikke fungere med BestPic. Da ender du opp med fire bilder som er sorte, et med bilts, så fire sorte til. Blitzen klarer ikke fyre 9 ganger på så kort tid, dessuten vet ikke telefonen når du skal trykke på utløseren så den måtte stroba blitzen kontinuerlig. Det røde lyset er ikke anti-røde øyne, det er ei lampe som hjelper telefonen til å finne fokus i mørke omgivelser. Kjøpte min tlf idag, på Veita Elektro i Tromsø. Betalte ca 2200,- med binding til Telenor Fri120. Har sålangt ikke oppdaget noen bugs eller feil av noe slag. Og ja, det er flight modus på telefonen. Edit: Programvareinfo: R1CB001 Endret 27. juni 2006 av thklinge Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, til dere som har kjøpt og fått denne mobilen, noter evt bugs, og hvilken FW dere har. 6392211[/snapback] - I går opplevde jeg at telefonen fryste når jeg skulle ta bilde med BestPic. - Blitzen fungerer ikke med BestPic. - Jeg har en grønn stripe til høyre i søkeren når jeg filmer. - Reduserte røde øyne fungere ikke med uendelig fokus. (ihvertfall kommer ikke det røde lyset. - Og problemer med installering av software. Jeg installerte "alt" før jeg koblet til telefonen, men fikk beskjed om at jeg trengte flere drivere etter jeg koblet den til. Fant ingen driver så jeg prøvde igjen etter restart og da fant den driverne og installerte de, men fortsatt ingen enhet koblet til. ( Den er tilkoblet i telenonstatus, men ikke i filoverføringstatus) ( Jeg overfører filer i telefonstatus, skjønner ikke poenget med filoverføringstatus jeg nå, *lese i manualen* Programvareversjon:CXC1250210 R1CB001 060608 6392290[/snapback] Det var mange bugs, men alle virker som bug i programvaren, blir sikkert fikset i neste oppdatering fra SE. 6392531[/snapback] Grønn stripe og at telefonen henger seg med BestPic er vel bugs/feil. Blitzen KAN ikke fungere med BestPic. Da ender du opp med fire bilder som er sorte, et med bilts, så fire sorte til. Blitzen klarer ikke fyre 9 ganger på så kort tid, dessuten vet ikke telefonen når du skal trykke på utløseren så den måtte stroba blitzen kontinuerlig. Det røde lyset er ikke anti-røde øyne, det er ei lampe som hjelper telefonen til å finne fokus i mørke omgivelser. Kjøpte min tlf idag, på Veita Elektro i Tromsø. Betalte ca 2200,- med binding til Telenor Fri120. Har sålangt ikke oppdaget noen bugs eller feil av noe slag. Og ja, det er flight modus på telefonen. Edit: Programvareinfo: R1CB001 6394175[/snapback] Hvor fant du programvareinfo? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Samme som alt annet av SE: pil høyre, stjerne, pil venstre, pil venstre, stjerne, pil venstre, stjerne. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan noen fortelle om man kan fjerne kameralyden? Lenke til kommentar
oro2 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Når det står: ordre godkjent på utenabbonemet.no, kommer lastebilen etter det? 6394157[/snapback] Tok ikke mange timer for meg etter dette, utenabbonement.no markedsfører jo selv at de sender ut samme dag hvis bestillingen blir motatt før kl. 13 6394167[/snapback] jeg er litt overrasket over hvor rasket det gikk. Bestilte på søndag. Den var registrert hos posten i går kveld. Og så var den fremme på under et døgn til mitt postkontor (rogaland). Jeg var selvfølgelig for sen til å rekke å hente den i dag. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan noen fortelle om man kan fjerne kameralyden? 6394796[/snapback] Inget problem, sett telefonen på lydløs. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Får min i morgen fra Netshop og med 1 gb minnekort og et Sennheiser MM-30 til en samlet pris på ca. 4.400 kr. så tror jeg nok jeg blir meget fornøyd. Noen flere bilder å dele med oss? Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Edit: Programvareinfo: R1CB001 6394175[/snapback] Hvor fant du programvareinfo? 6394201[/snapback] Gå inn på innstillinger og oppdateringstjenste......... fin quote ... Lenke til kommentar
sitelux Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hmm.. begynner å lure litt jeg. Bestilte den hos utenabonnement klokka 1130 i dag, og orderen er fortsatt bare godkjent. Ser ikke noe lastebil Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Lastebilen var på plass hos meg igår kl 19. Kanskje du skulle ha skrevet litt i den der kommentarboksen Lenke til kommentar
lythien Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ingen lastebil enda! bestillte igår kveld:( Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Sorry , dette er sikkert spurt om før, men hvordan er joysticken? Er den like kranglete som på 750? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 jeg tror jeg går for nokia N71 jeg.. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Sorry , dette er sikkert spurt om før, men hvordan er joysticken? Er den like kranglete som på 750? 6395268[/snapback] Joysticken er bra i bruk, og er nå vakumforseglet. Dermed skal de leve like lenge som knappene. Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 jeg tror jeg går for nokia N71 jeg.. 6395269[/snapback] Fin post i en k800 tråd.. Lenke til kommentar
lythien Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Går det å spille musikk samtidig som andre applikasjoner er ibruk? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Går det å spille musikk samtidig som andre applikasjoner er ibruk? 6395558[/snapback] Kan ikke skjønne annet når det har gått på andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå