Tokra Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Noen som har fått sendt fra MPX.no? Greier snart ikke å vente lenger.. 6392182[/snapback] Bestill fra utenabonnement.no da! De har masse på lager og leverer raskt. Jeg får min fra dem i dag! I tillegg er de veldig billige! http://www.utenabonnement.no/b2c/productde...&group=ER,TE,3G Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Ja, til dere som har kjøpt og fått denne mobilen, noter evt bugs, og hvilken FW dere har. 6392211[/snapback] - I går opplevde jeg at telefonen fryste når jeg skulle ta bilde med BestPic. - Blitzen fungerer ikke med BestPic. - Jeg har en grønn stripe til høyre i søkeren når jeg filmer. - Reduserte røde øyne fungere ikke med uendelig fokus. (ihvertfall kommer ikke det røde lyset. - Og problemer med installering av software. Jeg installerte "alt" før jeg koblet til telefonen, men fikk beskjed om at jeg trengte flere drivere etter jeg koblet den til. Fant ingen driver så jeg prøvde igjen etter restart og da fant den driverne og installerte de, men fortsatt ingen enhet koblet til. ( Den er tilkoblet i telenonstatus, men ikke i filoverføringstatus) ( Jeg overfører filer i telefonstatus, skjønner ikke poenget med filoverføringstatus jeg nå, *lese i manualen* Programvareversjon:CXC1250210 R1CB001 060608 Endret 27. juni 2006 av moshpit Lenke til kommentar
Tokra Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Ja, til dere som har kjøpt og fått denne mobilen, noter evt bugs, og hvilken FW dere har. 6392211[/snapback] - I går opplevde jeg at telefonen fryste når jeg skulle ta bilde med BestPic. - Blitzen fungerer ikke med BestPic. - Jeg har en grønn stripe til høyre i søkeren når jeg filmer. - Reduserte røde øyne fungere ikke med uendelig fokus. (ihvertfall kommer ikke det røde lyset. - Og problemer med installering av software. Jeg installerte "alt" før jeg koblet til telefonen, men fikk beskjed om at jeg trengte flere drivere etter jeg koblet den til. Fant ingen driver så jeg prøvde igjen etter restart og da fant den driverne og installerte de, men fortsatt ingen enhet koblet til. ( Den er tilkoblet i telenonstatus, men ikke i filoverføringstatus) ( Jeg overfører filer i telefonstatus, skjønner ikke poenget med filoverføringstatus jeg nå, *lese i manualen* Programvareversjon:CXC1250210 R1CB001 060608 6392290[/snapback] Det var mange bugs, men alle virker som bug i programvaren, blir sikkert fikset i neste oppdatering fra SE. Lenke til kommentar
annie2 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Min hadde problemer med installasjonen, første gang. Det ordnet seg andre gang jeg hadde den koblet til. Jeg opplevde at den var tilkoblet men programvaren så den ikke - en gang. En manuell konfigurasjon, så var den der. Har ingen grønn stripe. Aner ikke hva programversjonen er. Har ikke hørt om problemer fra de andre som fikk telefon fra samme batch, men de har vel ikke rukket å prøve så mye. Lenke til kommentar
lythien Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Hvordan kan jeg sjekke hvor pakken min er eller om den er sendt fra utenabbonement.no? prøver å gå inn på ordrerdetaljer, men dær står bare masse tall under status! Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det dukker opp en lastebil når ordren er sendt. De pleier som oftest å sende på kvelden. Lenke til kommentar
vlunde Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Bestill fra utenabonnement.no da! De har masse på lager og leverer raskt. Jeg får min fra dem i dag! I tillegg er de veldig billige! Når bestilte du? Jeg bestilte i går kveld, har fortsatt ikke fått noen endring i status på "ordredetaljer"-siden, står bare noe som ligner en ip-adresse der... Sendte mail til kundestøtte i morges, men har ikke fått svar fra dem heller... Lenke til kommentar
vlunde Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det dukker opp en lastebil når ordren er sendt. De pleier som oftest å sende på kvelden. 6392873[/snapback] Da fikk jeg svar på det, takk skal du ha Lenke til kommentar
lythien Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Det dukker opp en lastebil når ordren er sendt. De pleier som oftest å sende på kvelden. 6392873[/snapback] hvor lang tid tar det fra sendt til ankommet? nå er jeg litt lei av all ventingen:/ Spørsmål: flymodus på telefonen? Lenke til kommentar
lythien Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) Da har mpx.no oxo fått inn telefonene! Endret 27. juni 2006 av lythien Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan jeg spørre om hvor i landet du bor? Lenke til kommentar
lythien Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Kan jeg spørre om hvor i landet du bor? 6392924[/snapback] Nord-Norge, Harstad Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) PM sendt! Hvis det ikke følger med minnekort, hvor mye plass har man å rutte med da? EDIT: Linke til egetprodusert K800 theme Endret 27. juni 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Unnskyld meg, men pokemon? Er du 8 år? Lenke til kommentar
saltebanan Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jaja da var den i hus Den er rask og ja det er flymodus Kjøpt i butikk hehe Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Jaja da var den i hus Den er rask og ja det er flymodus Kjøpt i butikk hehe 6393219[/snapback] Post bilder Lenke til kommentar
Derbi Nude Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 (endret) hmm, fikk bekreftelse på at komplett sendte minnebrikka jeg bestilte nå, men står fortsatt status ubekrefta 01.07.. hmm.. fått inn ett defekt som de vidresender nå dere andre som har fått telefonen er det like mye bugs i den som nevnt? Ellers ser jeg at komplett har fått inn k800 telefonen nå.. Endret 27. juni 2006 av Derbi Nude Lenke til kommentar
Rossifan46 Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Noen som vet hvordan man sjekker hvilken software det er på K800i? Er vel en "kode" slik som det er på W800i eller? Lenke til kommentar
MariusHH Skrevet 27. juni 2006 Del Skrevet 27. juni 2006 Endelig fikk jeg min! Gled dere - den ser utrolig eksklusiv ut. Som et smykke man kan bruke. Nevner en liten ting som er forbedret fra W800 som ikke enda er nevnt i forumet. Man kan velge å slå av spørsmålet om fligth-mode hver morgen man slår på telefonen. VELDIG deilig spør du meg... Ellers er det bare å løpe å kjøpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå