Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

MPX for inn 300 stk av mobilen, 250 var allerede forhåndsbestilt. Dem hadde igjen

30 stk etter siste email jeg fikk som svar fra dem. Så jeg har best. den der nå sammen med Sony 512MB Memory Stick Micro M2 Skal man ha SJEFS Mobil så er det bare å bruke litt skattepenger Fint om noen kunne skrive litt om den hvis noen har fått den, og legge ut litt bilder :)

Lenke til kommentar

Til dere som har Mac (iBook G4 i mitt tilfelle):

 

Har et problem jeg når jeg har usb-kabelen koblet til maskinen. Når jeg setter i minnekortet og plugger den i så kommer d opp 2 stasjoner, en for telefonminnet og en for minnekortet, så kan jeg velge hvilke av de to jeg vil gå inn på og overføre filer til/fra. Men når jeg skal mate stasjonene ut, så får jeg bare gjort d på den ene, så da må jeg jo bare ta ut kabelen til slutt og gjøre en "feil" handling", som maskinen kaller det.

For uansett hvor mye jeg prøver å avslutte den andre basen så står d bare at den er opptatt og at jeg må prøve igjen. Så da skader jeg jo minnekortet eller maskinen hver gang, men har jo ikke noe valgt (enn evt en minnekortleser da).

 

Vet det var samme problem når jeg fikk K750 for 1 år siden, men da fikk man fatt på et prgram som gjorde at problemet forsvant, om noen skulle finne et tilsvarende til K800 eller ha andre tips, kom gjerne med dem. :)

Endret av mortengutt
Lenke til kommentar

Det virker som K800-bundelen er forskjellig både i Norge og i utlandet. Noen rapporterer om å ha fått med minnekort, andre sier de fikk med HPM-70 hodetelefoner.

 

Jeg fikk med samme hodetelefoner som fulgte med K750 (altså vanlig HF med to propper) og fikk ikke noe minnekort. Noen som har fått noe annet enn meg?

Lenke til kommentar
Det virker som K800-bundelen er forskjellig både i Norge og i utlandet. Noen rapporterer om å ha fått med minnekort, andre sier de fikk med HPM-70 hodetelefoner.

 

Jeg fikk med samme hodetelefoner som fulgte med K750 (altså vanlig HF med to propper) og fikk ikke noe minnekort. Noen som har fått noe annet enn meg?

6387621[/snapback]

 

 

Jeg fikk heller ikke med minnekort:(

 

Svenskene fikk med det;) Som standard i eksen.

Lenke til kommentar

Har tatt noen bilder. Vet ikke hvor mange det er plass til, så jeg velger skjønnsomt. Tok bilder litt tilfeldig. Håper ikke jeg har fornærmet noen ved å ta bilder av deres eiendom...

 

Jeg tror forøvrig det er en grunn til at det er en instilling for uendelig. Synes bildet av veien er litt mindre skarpt, og burde ha hatt den settingen (jeg hadde den på automatisk). Bildene av blomstene er tatt med makro instilling.

post-46016-1151338941_thumb.jpg

post-46016-1151338985_thumb.jpg

post-46016-1151339003_thumb.jpg

post-46016-1151339019_thumb.jpg

Endret av annie2
Lenke til kommentar

Jøss, de bildene så slett ikke værst ut. Ble positivt overraska :w00t:

 

Noen som vet hva telefonen koster i sverige?

Er det noe å spare??

 

BTW: Sendte en mail til netshop for 1 time siden og spurte om dato

De svarte at de ikke har fått inn telefonen, og har heller ingen dato å forholde seg til :(

Endret av Stian87
Lenke til kommentar
Jøss, de bildene så slett ikke værst ut. Ble positivt overraska :w00t:

 

Noen som vet hva telefonen koster i sverige?

Er det noe å spare??

 

BTW: Sendte en mail til netshop for 1 time siden og spurte om dato

De svarte at de ikke har fått inn telefonen, og har heller ingen dato å forholde seg til :(

6387669[/snapback]

Lite å spare i Sverige hvertfall og er det noe feil så stiller du langt svakere. ;)

 

Fint at jeg reserverte hos Netshop for over 1 måned siden da, de bekrefter 27/6 så jeg håper det er riktig.

 

Håper denne telefonen virker litt eksklusiv, har brukt Nokia 8800 en stund nå og den er svært eksklusiv, men nå er den solgt med en fin liten fortjeneste og overgangen til en Sony Ericsson W800i imellomtiden er smertefull.... skikkelig plastikk-telefon...

Lenke til kommentar

Denne blir min erstatning for et relativt lite kamera på 2 megapixel. Det kameraet går i arv nå. Bra nok for 10x15 albumbilder, tror jeg, og tilsynelatende mye bedre enn w800i. Ikke like bra som et skikkelig bra digitalkamera, men utmerket som "konvergens" apparat!

 

Bør vel legge til at jeg er rimelig stø på hendene. Fikk noen bilder som ble uskarpe. Noen fnugglette blomster som flagret, og jeg klarte ikke å holde rolig.

 

Stort sett kan du få veldig bra bilder nesten uansett kamera, om du vet hva du gjør og holder deg innenfor begrensningene til kameraet. Det var mulig å få til bra bilder med gamle dagers kameraer, om du visste hva du gjorde. Vi har en del bilder i familiealbumet som var tatt av bra amatørfotograf og et av de første masseproduserte kameraene (Kodak).

 

Så som andre har vært inne på. Det kommer an på både kameraet og hvem som tar bildene.

Endret av annie2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...