Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som vet grunnen for at K800i sitt kamera ikke får samme oppløsning på videodelen som W900i? eller skal SE lage en egen handycam-mobil :p

5937765[/snapback]

SE skal lage egen handycam-mobil ja, men den ser vi visst ikke før 2007. Ellers, nei, vet ikke konkret grunn.

Lenke til kommentar

Hadde vært greit om de kunne ha flere temaer enn bare et i året. Greit nok at det ble "walkman"-året ifjor, selv om kameradelen kanskje var mest revolusjonerende. Litt synd videofunksjonen er såpass dårlig, 320x240@25fps burde være minimum på en mobil med 3,2 MP, bildeprosessoren er ihvertfall sterk nok til å drive mye kraftigere film-opptak enn stusslige 176x144@15 (om ejg ikke husker feil?)

Lenke til kommentar
Hadde vært greit om de kunne ha flere temaer enn bare et i året. Greit nok at det ble "walkman"-året ifjor, selv om kameradelen kanskje var mest revolusjonerende. Litt synd videofunksjonen er såpass dårlig, 320x240@25fps burde være minimum på en mobil med 3,2 MP, bildeprosessoren er ihvertfall sterk nok til å drive mye kraftigere film-opptak enn stusslige 176x144@15 (om ejg ikke husker feil?)

5942352[/snapback]

Helt enig at video delen til K800 er ræva, en trøst får være at bilde delen er såvidt bra...

Det kommer mobiler med bedre video kapasitet senere iår, minst en (ikke handycam, den kommer tidlig neste år)

Skallet til denne kommer om to mnd i butikk... tenk litt over det :)

Tror fremdeles 6 Juni er datoen mht K800, skal sjekke dette nærmere!

:)

P.S. trodde dere at den skulle være dyrere, isåfall hvorfor?

Jeg har sagt det hele tiden at prisen vil være som K750.

Lenke til kommentar

5942352[/snapback]

Helt enig at video delen til K800 er ræva, en trøst får være at bilde delen er såvidt bra...

Det kommer mobiler med bedre video kapasitet senere iår, minst en (ikke handycam, den kommer tidlig neste år)

Skallet til denne kommer om to mnd i butikk... tenk litt over det :)

Tror fremdeles 6 Juni er datoen mht K800, skal sjekke dette nærmere!

P.S. trodde dere at den skulle være dyrere, isåfall hvorfor?

Jeg har sagt det hele tiden at prisen vil være som K750.

5999120[/snapback]

Mener jeg leste veiledende utsalgspris ble 4500,- for k750i sin del var den 4000,- om jeg husker rett? Men når ser det ut til at den bare er et par-tre hundre dyrere enn k750i var da den kom (lå på litt under 3400,- K800 ligger nå på litt under 3700,- men blir sikkert litt billigere når flere webshopper får den på listene.)

Lenke til kommentar
Hva synes du er bedre med den? De har vel ganske lik teknisk spec? hvor stor fordel er det med Symbian f.eks? Man får vel det meste av programmer, spill etc for Java? noen som vet når N73 kommer i Norge?

6020339[/snapback]

Jeg syns da kameraet! og så er jeg rett og slett litt fæn av SE og så liker jeg disignet bedre!

Men ellrs æ jo spec ganske like så det er en smakssak og se va du trenger!!

Men æ ville ha valgt K800!

Men det er i mitt tilfelle!! hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...