Gå til innhold

Sony Ericsson K800 - diskuter den her

Anbefalte innlegg

Jeg tror faktisk jeg venter til W850i kommer..

6381118[/snapback]

Det vil si at du bryr deg mer om musikkdelen enn kamera delen?? for W850 har jo "bare" 2mpx og IKKE AF!

6381158[/snapback]

Satser på kameradelen:) musikk er oxo viktig, men noen som vet hvilke øretelefoner som følger med telefonen? MPS 70?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja... Hvor får man kjøpt Sennheiser MM-30?

6380874[/snapback]

Jeg jobber jo i butikk så jeg får kjøpt det mellom en distributør, men det er hvertfall å bestille opp til kunder også. Tcom skaffer de, så de butikkene som har avtale med disse kan få tak i dem, men da til en litt dyrere penge.

Lenke til kommentar
hmmmm, er det ikke noe nytt i det hele tatt med den? bare kamerasnakk her jo!

noe nytt på sms fronten? noe mulihet å slå av/deaktivere utboksen/sendte mld?

6382031[/snapback]

I folhold til forgjengeren har den jo bedre skjerm, bedre kamera, 3G, bedre mp3-spiller og bedre menyer i hvert fall.

Venter fortatt på svar angående meldingskapasiteten, til dere som har prøvd den...

Lenke til kommentar

Hmm...lurer på om jeg skal teste å bestille fra utenabb.no

Der koster den 3771,- inkludert porto (oppkrav)

Da må jeg bare hente den, og betale den ut på posten.

De skriver at de har 100+ inne på lager, og hvis jeg får bekjed om at dette er en feilmelding så dropper jeg å kjøpe den og trekker kjøpet..

er jo billigere enn andre steder?

Lenke til kommentar

Jeg vurderer også utenabonnement.no, siden den er billigere der enn m-shop.

Jeg kommer i så fall til å legge ved en kommentar om at dersom den ikke er FYSISK på lager skal ordren kanselleres.

Det kan jo være de sier den er på lager fordi de venter den inn om noen dager, slik at flest mulig bestiller hos dem. Det ville i så fall være veldig useriøst.

Lenke til kommentar
Kan jeg spørre om vitsen med det?  :ermm:

6382449[/snapback]

Vitsen er at jeg vil ha telefonen så tidlig som mulig og for meg er det verdt pengene. 200 kroner er ikke så mye penger.

Nå er det heller ikke sikkert at GSM får den inn til tirsdag, så da kan det gå enda lenger tid. På utenabonnement.no er jeg sikret å få den til onsdag eller senest torsdag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...