Roug Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Jeg bare lurte på om, kan lydkortet være grunnen til at spill ikke går helt som de skal? f.eks Half Life 2 hadde jeg store problemer med før, når jeg sjekka forumene til steam så var det lyden som gjorde at spille gikk så tregt og hakket merker det nå også, flere spill som feks Hitman 3, hadde en rar skurrelyd som bare gikk vekk når jeg installerte uoffesielle lyd drivere, kan jo godt være problem med mitt SB audigy 2 kort da. trur det er på tide å bytte.. noen som har forslag til bra lydkort til 5.1 surround til rundt 500 - 600 kr? Endret 17. mars 2006 av Roug Lenke til kommentar
StringFellowHawk Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Har faktisk samme problemet... Overklokker du? String Lenke til kommentar
Roug Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 ja det gjør jeg men tviler på at det er det som er problemet, har vært sånn siden dag 1, har bare ikke gidda å funnet ut hva problemet er ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå