tundra Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Noen som veit hvor biosbatteriet til acer TM2300 befinner seg? Jeg trenger å resette bios, men har ikke den fjerneste anelse om hvor jeg finner dette batteriet, eller eventuellt en jumper for samme formål. Jeg har hatt opp alt jeg fant av deksler, og tastatur og diverse, uten å finne dette. Noen som har forslag, eller vet helt konkret hvor dette befinner seg? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 18. mars 2006 Del Skrevet 18. mars 2006 Du nevner ikke noe om hva som er problemet? Mulig det ikke er noe batteri eller jumper man kan ta ut eller flytte på - Jeg prøvde å finne det i en Compaq bærbar en gang, eieren hadde glemt passord i Bios. Men det endte opp med masse løse deler og uten resultat (support hadde heller ikke peiling...). Er usikker på det, men tipper at TravelMate er basert på recovery med eller uten cd. Harddisken har en skjult partisjon på 2GB med OS og div. programmer. Hvilke muligheter har du i Bios (trykk 'F2' i POST)? Manual Drivere og Bios Acer Norge support Lenke til kommentar
tundra Skrevet 20. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2006 problemet er at man ikke har noen muligheter i bios, pga den spør etter et passord som selvfølgelig ingen har. så trenger å resette bios ja.. og det skal finnes et batteri, men hvor..? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 20. mars 2006 Del Skrevet 20. mars 2006 Det er jo mulig at en tastekombinasjon i oppstarten sletter passordet. Ring 800 84 880 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå