Milzit Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Har desverre et 7900GTX som jeg ikke fikk plass til pga at jeg trenger en kortplass til til venstre for pci express sporet, mens jeg kun har en til høyre Tenke å sende dette inn på agreretten og bytte til 7900GT da vil da passer siden denne kun tar en kortplass? GT bråker mer gjør den ikke, hvilken cooler kan jeg sette på dette kortet? Klarer jeg meg med en 305W power, eller bør jeg bytte denne? (Har kun en harddisk) Endret 17. mars 2006 av Milzit Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 305W høres veldig lite ut til et 7900GTX i hvertfall. 7900GT skal ikke bruke så mye effekt, men det høres fortsatt lite ut. Om det holder kommer an på kvaliteten på PSU'en, hvor mye effekt den kan levere på 12V og hvilke andre komponenter du har i PCen. (Der CPU er den viktigste effektslukeren) De 7900GT-kortene jeg har sett avbildet bruker kun en kortplass, så de vil nok passe, men vær oppmerksom på at hvis det er så trangt om plassen som det høres ut som så vil kortet få dårlig tilgang til kald luft og dermed vil vifta gå på maks hele tida. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Dårlig plass i en PC er alltid dumt Lenke til kommentar
Milzit Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg har en Hyper power på 590 W (tror jeg) som jeg kan sette inn. Det er ikke så dårlig med plass, men mangler som sagt en kortplass og det er en plastsak rundt CPU cooleren som står i veien. Tror det skal gå greit med luftgjennomstrømning. Får heller prøve med en GT kort da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå