bufodill Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Hei. Jeg har en ultraportabel laptop med engelsk tastatur som jeg vurderer å selge. Jeg lurte på om jeg kan forvente å få tilnærmet norske priser til tross for at den ikke har norsk tastatur? Det eneste minuset med norsk oppsett på engelsk tastatur er jo at du ikke får skrevet '<' og '>'. Er dette noe mannen i gata også kan venne seg til, eller er det forbeholdt oss nerder som kan touch, og som vil ha en pc litt utenom det vanlige? Lenke til kommentar
TheInfamous Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 (endret) Er nok en del som vil ha Norsk tastatur pga. bokstavene som mangler, og hvis man evt. skriver mest på Norsk. Mens mange liker Engelske bedre, eller rett og slett klarer seg helt fint med det. At tastaturet er engelsk burde ikke ha veldig mye å si på prisen.. Er vel det som er inni man betaler mest for Edit: Leif. Endret 17. mars 2006 av Folcom Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Bokstavene mangler jo ikke, de er jo på riktig plass, men med andre "tegninger" på tastene. Jeg kan sikkert ta på meg jobben med å tegne på Æ, Ø og Å med tipex hvis folk bryr seg Lenke til kommentar
fose Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Og hvor mye vil du ha for din TX med engelsk tastatur? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 17. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2006 Jeg tenkte meg rundt 13 500 kroner, med bæreveske og etui i semsket skinn. Med tanke på prisen på en tilsvarende modell i Norge håper jeg ikke at jeg har bommet helt, men man vet jo aldri. Normalt ville jeg sjekket hvor mye tilsvarende modeller går for til lettlurte folk på qxl, men dette er jo tross alt ikke en pc som veldig mange selger i Norge Lenke til kommentar
fose Skrevet 17. mars 2006 Del Skrevet 17. mars 2006 Skjønner at du har begynt å sikle på en TX2... Kanskje vanskelig å få igjen såpass for den så lenge den er brukt. Men det er en super laptop, så lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå