Gå til innhold

Hvilken BenQ brenner?

Anbefalte innlegg

Driver å skal sette opp en liten malaysiafabrikk for en kompis til kopiering av hjemmevideo (han driver en del med videoredigering på hobbybasis/veldedighet). Til dette tenker jeg enkelt å greit å tuppe 6 dvd-brennere i en pc.

Personlig har jeg Benq 1640 fra før, og er VELDIG fornøyd med disse. Men på netshop ser jeg de har 1650 og 1620. Hva er forskjellen på disse og 1640 brenneren?

Ble litt usikker på hvilke brennere jeg skal kjøpe nå.

Det står en NEC 3500AG i pc'en fra før som skal jobbe sammen med benq-brennerene (altså 5 benq og 1 nec), men det regner jeg med vil fungere greit, selv om den kanskje kan være bittelitt tregere enn benq'ene??

Regner med OC-Freak har mye kunnskap om dette?

Avgjørelsen haster en del, så hadde vært snedig om noen kunne hjelpe meg ASAP.

Endret av JKJK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1620 er som navnet tilsier en eldre modell.

Denne er bla ikke så bra på -plater som sine etterfølgere.

Når det gjelder 1640 vs 1650, kan du ta en titt på mine test av 1640 og 1655 tester (søk på "gammalost" så finner du dem). En 1650 er mer eller mindre den samme som en 1655 bare uten LS muligehet.

Lenke til kommentar

Men det vil gå bra å brenne 6 dvd'er samtidig fra en disk ja? Regner med nero leser bare dataen èn gang og distruberer den til alle brennerene? Det er såklart snakk om samtidig brenning fra èn iso-fil, ikke brenning av 6 forskjellige DVD'er.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Men det vil gå bra å brenne 6 dvd'er samtidig fra en disk ja? Regner med nero leser bare dataen èn gang og distruberer den til alle brennerene? Det er såklart snakk om samtidig brenning fra èn iso-fil, ikke brenning av 6 forskjellige DVD'er.

5786133[/snapback]

Kan funke om du har et bra oppsett med kontrollere osv. dvs kun brenner til en brenner på hver kabel (brenne til 2 brennere på samme kabel samtidig byr ofte på problemer).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...